Oef, dan zal je nu wel moe zijn. Gelukkig heeft je dochter toch wat kunnen slapen. Die heeft wel een mooi verhaal om te vertellen Heeft je man jullie uiteindelijk gevonden? Vanavond maar vroeg erin.
Ik vind t ook bijzonder.. Ik had net zo lang getrapt tot die deur eruit lag en daar echt niet tot 5 uur blijven zitten Maar ik ben gezegend met een man die babyhuiltjes eerder hoort dan ik dus die had wel wakker geworden van een beetje lawaai. Ik ben bij ons degene die 's ochtends tegen man zegt: "hij heeft lekker doorgeslapen he?" En dan als antwoord krijgt: "nou nee ik ben van 2 tot half 4 in de weer geweest"
Was je man niet geschrokken? En moest ie nog hard sleutelen aan het slot. Kan me zo voorstellen dat je om 5 uur ‘s ochtends nog half suf wel even verbaasd staat te kijken! hopelijk kun je vanavond weer lekker in je bed liggen!
Dit had ik ook gedaan denk ik als ik de politie niet meer kon bellen, al denk ik niet dat het mij was gelukt. Maar @einad ik vind het oprecht vervelend voor je. Dit is echt zo’n scenario die je gewoon niet wilt. Onze slaapkamer is naast de badkamer, dus ik hoop dat het nooit nodig zal zijn.
Het is toch bizar dat je een nacht in de badkamer hebt doorgebracht? Niet echt een standaardervaring die iedereen meemaakt hè Ik kan me er ook weinig bij voorstellen dat je iemand niet wakker krijgt door keihard te gaan krijsen en op de deur te bonken. Of je badkamer moet beneden zijn en je man slaapt op zolder ofzo. Dan kan ik het me nog wel voorstellen.
Keek die niet heel raar op toen hij jullie daar aantrof? Die zal zich ook lullig gevoeld hebben dat hij niets gehoord heeft.
Dat was hier ook altijd.. Kostte meer tijd om hem wakker te krijgen dan om de fles te geven. Dus ik deed alle nachten, had alle spullen boven staan dus was zo gepiept. Nu sliepen beide kinderen redelijk snel door dus dat helpt wel mee. En sowieso toen ik nog verlof had vond ik het ook niet nodig m'n man wakker te maken, hij moet altijd vroeg op (om 5 uur) Dus wel fijn als je dan wat slaap kunt pakken.
Zo ging het hier ook. Man slaapt nooit vroeg dus die deed altijd de laatste voeding, dan ging ik op tijd al slapen. En de nachten deed ik. Hij word al slecht wakker dus tegen de tijd dat hij wakker was van een baby was ik zelf ook klaar wakker en ik vond het niet nodig dat hij er in de nacht uit ging als hij weer vroeg op moest terwijl ik niet hoef te werken. Ik had ook alle spullen voor de fles boven in de badkamer voor de nachtvoeding dus dat was altijd wel zo gepiept. Hij deed dan wel regelmatig de vroege voeding weer als zijn wekker al was gegaan, baby wakker werd en ik nog sliep. Was altijd fijn teamwerk toen ze nog baby waren.
Zitten de scharnieren van de deur aan de binnenkant? Volgende keer die er dan maar uittikken, zodat je de hele deur er uit kan halen Bij ons zou mijn man mij niet horen. We hebben meerdere badkamers, maar de meest gebruikte is beneden en wij slapen boven. Ik had wellicht nog wel een poging gedaan om door het raampje naar buiten te klimmen of geprobeerd met een tangetje ofzo het slotpennetje om te draaien. Ik heb me vaker uit hachelijke situaties moeten redden Maar de politie bellen zou ik echt niet doen voor zoiets. Ze hebben vast wel wat beters te doen. Dan maar een nachtje badkamer!
Hmmm als ik ga douchen heb ik meestal geen huissleutel bij me. Dus dan sta je midden in de nacht buiten in plaats van in je badkamer... Ook niet ideaal Of dan moet je kunnen aanbellen en moet je man daar wél wakker van worden natuurlijk.
Ik had niet uit het raam durven klimmen helemaal niet als mijn kind dan in de badkamer achter bleef alleen en man niet wakker te krijgen is. Je zal maar verkeerd uit het raam vallen. Ik heb dan wel weer in de schuur een huissleutel verstopt liggen (want die vergeten wij nogal regelmatig binnen) dus ik had dan wel weer mijn huis ingekomen als ik de klim had gered.
Ik had eerst een appje gestuurd, daarna gebeld. Toen dit topic geopend en toen viel mijn telefoon uit. Hij vond het echt iets voor ons, geen vervelend gevoel. Maar ik zal het nog lang aan moeten horen
Ik had even onze eigen situatie in het hoofd, de badkamer is op de begane grond langs de regenpijp naar beneden zie ik ook niet zo zitten hoor! @GossipGirlxoxo We hebben dan wel weer de mogelijkheid om binnen te komen, met een verstopte sleutel. En anders wordt t toch steentjes gooien tegen t raam
Soortgelijks mee gemaakt. Onze wc deur en keuken deur zitten echt vervelend. Dus toen ik tussen de middag naar de wc moest nadat ik toen de oudste op bed had gelegd. (was toen nog een baby) en ik normaal gesproken altijd mijn telefoon in mijn broekzak had voor het geval dat toen natuurlijk niet. Bleek dat de keukendeur weer ietsjes dicht was gevallen waardoor als ik de wc deur opende hij niet ver genoeg meer open kon door de twee klinken en ik er niet uit kon komen. Per toeval kwam mijn man toen die middag thuis om snel iets op te halen voor zijn werk en heeft mij toen bevrijdt. Ik maakte mij ook meer zorgen om mijn zoontje toen van wat als die nu wakker wordt.. Als hij niet naar huis was gekomen had ik tot minimaal 18.00 uur moeten blijven zitten en het was net half 1 toen ik mijn zoontje op bed had gelegd. Zeker van geleerd en altijd telefoon in de zak, op een gegeven moment kregen we vaker dit soort situaties ook wanneer we beiden thuis waren dat manlief besloten heeft de deur eruit te halen. Daar staat nu een traphekje voor de kinderen.
Wat erg zeg dat jullie nog zolang opgesloten hebben gezeten. Ik ben ooit eens gevallen in de badkamer tijdens het douchen. Mijn man lag net te slapen en werd niet wakker van mijn gegil, geroep en geklop. Nu ruim 2,5 uur is het me gelukt om uit de badkamer te komen en naar ons bed te rollen c.q. kruipen. Ik kan er nu inmiddels om lachen maar wat was ik toen verdrietig en kwaad. Ik had echt onwijs veel pijn.
Ik had die deur er toch op een of andere manier uitgestampt of een gat in getrapt en zo verder kapot trappen. Hier in huis zijn het geen massieve deuren, coucil huis dus goedkope deuren.
Echt? Ik had niet eens bedacht daar de politie voor te bellen. Ik had hem liever uitgezongen in de badkamer dan net als TS gedaan heeft.