Vorige week maandag een combi test laten doen in het amc. Dus echo gehad en bloed laten prikken. Na n week zouden we uitslag krijgen...de nekplooi (1,3 mm dus goed )wisten we al meteen maar ze moesten het bloed nog onderzoeken natuurlijk. Als t goed was kregen we n brief thuis anders zouden ze bellen. Wij hopen dat we vrijdag al wat thuis gestuurt kregen...maja dat was wel wat vroeg natuurlijk. Zaterdag dan? Nee ook niks....zal t wel dinsdag worden want maandag krijgen we nooit echt post. Maandag niks idd. Dinsdag wel post maar niks van het ZH... Woensdag...weer post en buiten wat rekeningen...weer geen post van het AMC. Mn man had gister al gezegd als ze nou woensdag nog niks weten dan bel ik gewoon hoor! Dus na dat we de post hadden ontvangen heeft hij gebeld....blijken ze in het amc een stooring te hebben bij de bloedbank! Al vanaf vorige week kunnen ze wel alles onderzoeken maar niks uitdraaien. Dus vandaar dat wij ook nog steeds niks gehoord hadden Dus wie weet wanneer dat die storing voorbij is en wij eindelijk wat horen nu
Jeetje zeg, kunnen ze dan niet even via de telefoon de uitslagen doorgeven? Als het goed is, is je bloed al onderzocht toch?
Ja het is al onderzocht...maar de uitdraai er van komt dus door de storing niet uit de computer...dus ze weten zelf ook nog niet wat de uitkomst van het bloedonderzoek en dus de combi test is Ze hebben me wel verzekert...naja mn man dan, dat ik niet nog n keer moet komen prikken. Maar baal wel zeg...zit al vanaf vrijdag die brievenbus dood te staren
Wat vervelend zeg! Tsonge... Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten. Gelukkig was de nekplooi mooi klein!
Ja daar houd ik me idd mee staande. Blegh...ik had gedacht vanavond wel te weten hoe het zat en dan lekker te gaan shoppen met mn man en kindjes...niet dus
Jeetje,kan me voorstellen dat je er gruwelijk van baalt joh! Wanneer weet je nu iets of konden ze dat niet zeggen? Zit je al zo in spanning,brrr.. Maar idd de nekplooi ziet er keurig uit,hoop echt dat je snel wat meer weet hoor! Succes met wachten! xxxDais...
Dankjewel daisy. Weet niet wanneer ik nu iets weet...zodra zij het weten versturen ze de uitslag...maja...wanneer dat is : Die brievenbus is ondertussen doodsbang van me
Kan me er iets bij voorstellen je,pfff! Weet je intussen al iets meer? Heb je zelf ook nog gebeld? xxxDais..
Nee weet nog steeds niks Ga tot dinsdag wachten en als de post dan weer niks van t AMC heeft ga ik nog n keer bellen. Vind het wel voort welletjes zo
Dat begrijp ik maar al te goed,ik had allang gebeld zo ben ik,maar het is toch van de zotte als hun een fout maken dat jij dan de dupe bent,zoveel stress en spanning is echt niet goed voor je kindje! Maak ze dat maar ns duidelijk! Ik hoop dat je morgen meer weet! Rustig aan he! xxx
wel erg slordig van ze dat ze de mensen niet even op de hoogte brachten van de storingen. Kleine moeite en een groot plezier voor alle mensen die de test hebben laten doen... Succes met wachten in ieder geval!
Ja ik had in eerste instantie van je zal maar n noodsituatie hebben maar mn man verzekerde me dat ze voor elke afdeling een andere bloedbank hebben. Dus als je half dood ligt te gaan dan komt het toch goed....tenminste aan t bloedonderzoek zal t niet liggen dan. En Daisy zoveel stress heb ik gelukkig niet. Ik hou me echt vast aan die 1,3 mm nekplooi. Ze zoeken nu nog naar 2 stofjes in mn bloed ..eiwitten geloof ik. En als dat verder geen ernstige dingen oplevert zal t wel goed zijn. Maar ik moet gewoon morgen wat weten hoor. Ik heb gewacht met de kraamhulp regelen en mn ziekenfonds enzo en zelfs met mn pretecho tot ik zeker weet dat deze goed is gegaan...en nou begint de tijd toch wel te dringen... Heb zelfs mn kleine al gevoelt. Dus wil nu wel erg graag weten of alles daar binnen goed zit.
Aangezien Ts een nieuw topic heeft geopend met de uitslag doe ik deze op slot. Het is trouwens niet de bedoeling dat je steeds een nieuw topic opent over hetzelfde onderwerp! Kwebbel Moderator