Hi! Op 6 feb in de ochtend had ik een positieve LH-test. Op 7 feb begin van de middag heb ik de vierde IUI-d-poging gehad. Via echo is bevestigd dat ei toen al/net gesprongen was en we konden op de echo ook de zaadcellen de eileider in zien “zwemmen” Op zondagavond 12 feb (5 dpo) heb ik 2500eh Gonasi gespoten. Ik weet dat ik veel te vroeg test maar al mijn hoop is gevestigd op deze ronde want hierna zou ik op ivf/icsi-d gaan overstappen. Linker test is van 9 dpo en de rechter van 10 dpo (vandaag). Die van vandaag lijkt donkerder, zou het echt zo zijn en zou de oploop door mijn eigen hcg komen?
Wow, zo bijzonder dat je de zaadcellen hebt zien zwemmen Ziet er heel goed uit hoor, dat is een hele duidelijke test al! Gefeliciteerd!
Dankjewel! Morgen testen zal misschien al wat duidelijker zijn. Een Halloweenbaby wordt het dan Al is het nog wel een gevalletje “eerst zien dan geloven” gezien mijn voorgeschiedenis. Fingers crossed!
Gonasi is hcg lees ik. Het zou nog van de gonasi kunnen zijn aangezien dat nog naar 5 dagen geleden is geprikt. Zijn beide testen met dezelfde soort urine gedaan?
Nee en dat is dus wat ik morgen wél moet doen! Maar ik heb eerder rond 9/10 dpo getest om de gonasi eruit te testen, en dan zag je eigenlijk al amper nog wat. Dus in zoverre verbaasde me dit wel. Net ook nog een kv-test gedaan (met wél dezelfde soort urine als gisteren), die is ook wel veel duidelijker dan ik gewend ben uit de vorige rondes. Maar ja, dan ben je weer twee verschillende merken aan het vergelijken, I know. Nog even foto van de kv-test en alles onder elkaar. Goed, ik reken me nog niet rijk maar hoop wel dat het snel morgen is
Gonasi kan nog tot 10 dagen een vals positieve uitslag geven. Ik zie wel wat je bedoeld. Er zit inderdaad wel verschil in oploop. Ik duim voor je dat het eigen Hcg is maar zou wel een slag om de arm houden vanwege de gonasi.
Je geeft zelf het antwoord al. Verschillende merken moet je niet vergelijken en ook geen testen uit verschillende pogingen Succes morgen!
Een oploop kan toch eigenlijk niet zonder zwangerschap zou je toch denken he?? Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd ♡ je testen lopen mooi op!