dames ik wil jullie mening , heb even een ander account aangemaakt . ik heb een kindje van 2 en 6maand , ik was voor de eerste al 2 jaar en half niet meer aan de ac ik kreeg elke keer een langere cyclus tot 189 dagen !!!! na de bevalling niet aan de ac gegaan en ja hoor ook weer elke cyclus langer en langer uiteindelijk toch zwanger . nu weer niet aan de AC en ja hoor ook nu worden ze langer en langer ??? weet iemand wat ik hier mee moet ??
ja en elke maand heb ik meer en meer haargroei down under inclusief tussen vagina en anus , elke maand meer en meer puistjes , meer en meer pijn ,........
Idd naar de huisarts. Maar ik snap niet waarvoor je hiervoor een nieuw account moet aanmaken? Is toch niets om je voor te schamen. Ik heb er niet heel veel verstand van (van je klachten) ,maar het klinkt een beetje als pcos. Sterkte ermee iig.
nou waarom ik een nieuw account aanmaak wegens meelezers die niet weten dat we een derde kleine wonder willen , huisarts ben ik al geweest hormonen die overhoop liggen zegt ie zelfs die twee jaar en half lang , ik had hem de positieve zwangerschapstest laten zien en nog zei ie neee joh dat kan niet met jou cyclussen ???? hij spreekt zichzelf tegen ,....
Nouja zeg, fijn zo'n huisarts. Wel concluderen dat je hormonen overhoop liggen maar je niet helpen. Lekker zeg. Ik zou erop aandringen/eisen dat hij je doorstuurt naar een gyn.
ja wil wel maar die stap die drempel is soms heel hoog , mede door naaste die mij voor gek verklare heb twee gezonde kindjes schatjes , en dan voor de 3de ??
Mag je tegenwoordig niet meer zelf kiezen of je een 3e wilt! Secondopinie vragen meid. Want wat je allemaal beschrijft, gaat je niet echt helpen om zwanger te worden. Succes
Als jullie een derde kindje willen en verder geen problemen (voor jullie, bijv lichamelijk) geeft, waarom dan niet? De een wil geen kindjes, een ander een, volgende twee en een ander misschien wel 4 of 5. Dat is dan jullie keuze en niet die van een ander! Iedereen is anders... Wel zou ik, als ik jou was, zorgen dat ik bij een gyn terecht kwam. Rare huisarts....
Ik ga deze week nog maar eens naar de huisarts en zeuren voor een doorverwijzing naar de gyn . Lichamelijk en financieel hebben we alles juist voor nog een derde dus het is enkel nu het effectief zwanger worden .... Ik begrijp ook niet waarom de ha zo doet hoor vind het triest kamp al jaren met deze klachten maar ze worden weg geveegd als normaal
Dat klinkt wel als pcos, ook gezien je haargroei en acne. Bij het pco topic slikken de bijna allemaal D Chiro inositol en dat helpt echt super tegen acne en haargroei e.d.