Hoi allemaal, Momenteel is alles een beetje verwarrend. 17/4 heb ik mijn Mirena laten verwijderen. Die dag meteen een ovulatietest gedaan, en die wat positief. Het was wel een van de KV, dus of het helemaal klopt weet ik niet, na een aantal reactie's op het forum. Daarna bouwde hij netjes af. Ik dacht 5 dagen later heb ik een lichte bloeding gehad, eigenlijk alleen als ik naar de wc was geweest bij het afvegen. Ongeveer 1,5 week na de "posi" ovulatietest kreeg ik wat kwaaltjes zoals erg pijnlijke en grotere (1 cup maat) borsten, veel meer bultjes op tepelhof, donkerder en groter tepelhof, zere onderrug, misselijk, hoofdpijn, nog vermoeider dan normaal (ik heb ME/CVS, dus ben sowieso al vaak erg moe), opgezette buik, steken in mijn liezen, gekneusd gevoel bij mijn bekken, en zo kan ik nog wel even door gaan.. Vorige week woensdag 8/5 kreeg ik 's middags even last van bruin bloedverlies. Daarna heel wat uren niet. 's avonds opnieuw bruin bloedverlies en een beetje helder rood. De volgende ochtend wat meer bloedverlies, en tot ongeveer 3u of 4 uur 's middags weer bijna niets. Daarna werd het weer wat meer. Vrijdag heel wat bloedverlies gehad, vrijwel de gehele dag. Zaterdag was het bijna weer over, en 's avonds was het bloedverlies helemaal over. Nu ging ik ongeveer een uurtje geleden naar de WC, toen had ik weer wat bloed bij het afvegen. Sinds 2 nachten ook slaapproblemen.. Ik kan niet in slaap komen, en als ik slaap ben ik snel weer wakker. Ook zijn vooral de klachten zoals enorm misselijk, hoofdpijn, pijnlijke borsten, pijn in mijn onderrug en steken in de liezen nog erg aanwezig. Wie weet wat ik hiervan moet denken? Ik heb contact gehad met de huisarts, hij vertelde mij dat het in ieder geval niet (meer) door het verwijderen van de mirena kon komen. Sowieso waren zoveel klachten volgens hem ook niet mogelijk na verwijdering, gezien je niet zoals met de pil, met "ontpillen" zit. Zwangerschapstesten zijn trouwens negatief, vanochtend toch voor de zekerheid nogmaals 1 gedaan op advies. Iets meer dan een week geleden had ik wel de onderstaande test. Maar na mijn mening kan ik die niet als positief rekenen, ondanks hij binnen de tijd was. Alvast bedankt!
hey hey.. ik zie dat je nog een test gedaan hebt, ik zie toch echt streepjes, ook al zijn ze enorm licht!! Mijn huisarts zei me altijd, een streepje is een streepje.. Maar ja, ik lees idd ook veel op dit forum over valse uitslagen enzo.. ik snap je onzekerheid zo enorm! Kan je huisarts geen bloedtest doen? Succes meis!
Het is heel onzeker inderdaad. De huisarts zei vorige week wel, indien je geen duidelijke posi test krijgt en er geen menstruatie komt gaan we een bloedtest doen. Maar volgens mij ben ik wel ongesteld geweest die dag(en)? Nu de hele avond weer steken in de onderbuik, heel apart allemaal. Ik wacht het nog even een weekje af, en indien er dan niets is veranderd nog maar een testje proberen. En als die negatief is maar langs de huisarts denk ik. Ik hoor vam verschillende personen dat 1 dag echt bloeden en de andere dagen zo weinig, en zo kort niet als menstruatie gezien wordt. Maar of dat klopt?
kan gezien worden als innestellingsbloeding komt (is mij verteld in zh) komt namelijk ook voor in begin van zwangerschap ontpillen is het niet want na het verwijderen van mirena heb je ontrekkingsbloeding en als het weg is dan heb je gelijk je cyclus, maar kan zijn dat het de eerste maand beetje van slag is... Was de bloeding die je had net zo veel als menstruatie en had je kramp enzo erbij? je weet niet exact wanneer je ei was dus het is lastig in te schatten als je zwanger bent hoelang dan had je al wel een duidelijke test moeten hebben, Zie wel een streepje erop die is van 1 week geleden dus ik zou een nieuwe test doen, is die negatief dan heb je je menstruatie gehad en zou ik verder gaan met ovutestten
Ik wil je geen valse hoop geven, maar met beide meiden heb ik ook gewoon menstruatie gehad.. Of althans, dat zou dan de innesteling geweest zijn, beide keren zwanger tijdens het gebruik van de pil zelfs.. ik dacht gewoon menstruatie te hebben, dus kun je nagaan om welke hoeveelheid dit gaat. Ik had geen klachten, bij beide niet, en lette er ook niet op, want het waren beide plotselinge zwangerschappen. Dus voor mij zeggen wel of geen bloedingen me helemaal niets meer Ik zou echt nog een keer testen als ik jou was! Succes meid!