hoi allemaal, even voorstellen... mijn naam is suus ik ben een pco dame... ik heb overgewicht en wij proberen nu al zo'n 2 jaar zwanger te worden... een paar rondes geprobeerd met clomid maar 50 mg was te weinig en 100 mg was te veel.. nu ben ik aan het afvallen en mag ik terug komen als ik 95 kilo weg... nog 5 kilo te gaan... nou eigenlijk is het zo dat ik nooit een regelmatige cyclus had... of zeg maar geen... nu is het zo dat ik sinds een half jaar een cyclys heb van gemiddeld 32 dagen... maar door mijn pco zou ik geen goeie cyclus hebben of goeie eitjes?? maar er is me ook ooit verteld als je een cyclus hebt heb je ook een eisprong.. maar hoe weet ik nou of mijn eieren ook werkelijk vruchtbaar zijn??? is er een vruchtbaarheidstest voor vrouwen??? Gr suus
Lieve Bloemiste, Ook ik heb PCO en overgewicht en moet ook ongeveer 95 kilo gaan wegen, al heb ik een langere weg te gaan om daar te komen dan jij. Wat betreft jouw vraag: niet elke cyclus bevat een eisprong en niet iedere menstruatie is een teken dat de eisprong heeft plaatsgevonden. Dat dacht ik tot voor kort geleden namelijk ook...helaas Zie namelijk mijn topic en met name de laatste reaktie: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/247552-ervaringsdeskundigen-betekent-deze-bloeduitslag.html