Bruin bloedverlies 1 dag voor Nod, nog niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik heb afgelopen Dinsdag wat bruin bloedverlies gehad..
    Wat bij mij niet bekend is als een aankomende ongesteldheid..
    2 maanden geleden heb ik 1 maand de pil niet geslikt.. daarna weer begonnen maar een paar dagen te laat..
    Deze maand gewoon op tijd begonnen, en 1 dag vergeten in de eerste of 2de week..
    Ik begon zaterdag met de pil, en heb tot dinsdag aan antibiotica gezeten.. Nu ben ik dus al sinds vrijdag gestopt met de pil, en zijn we dus al een week verder en nog niet ongesteld. Alleen dan afgelopen dinsdag dat beetje bruin bloed..
    Wel heb ik vanaf gisteren steekjes, dat de hele tijd lijkt alsof ik ongesteld moet worden... Alleen zet het niet door naar mijn gevoel...

Wat denken jullie??

Ohja, om niet te vergeten.. Ik ben pas geleden bij de HA geweest, omdat mijn borsten verschrikkelijk veel pijn deden..
    Hij zei dat het de hormonen was...
    Die pijn is inmiddels wel weg... heb dit wel een paar weken gehad..

2. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    had het laatst ook een keer, toen duurde het drie dagen en kwam de ongi alsnog

3. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Bij mij ook, hoop het voor jou niet!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

bij mij betekent het aankomende ongi. mijn innestelingsbloeding was lichtroze.

maar ik zou niet zo rommelen met de pil, dat is niet gezond. je slikt hem wel (en dan goed) of niet...

5. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hallo dames,
    Zaterdag avond na het douchen, zag ik een beetje bloed..
    Toen d8 ik HEY! toch ongesteld..
    Tampon in gedaan... Haalde em er even later uit, en er zat een beetje bloed in..
    Daarna weer een andere erin gedaan.. Maar toen ik deze eruit haalde niks.. De volgende weer Niks.. en volgende weer niks..
    En daarna was er nog eentje, waar echt maar denk 3 drupjes opzat..
    Niet echt buikpijn gehad zoals normaal.. en nu beginnen we al aan dinsdag.. en heb gewoon niks.. geen bruin niks...
    Ik ben zo bang dat het wat ernstig is... Dat mijn menstruatie gewoon nooit meer komt of wat dan ook...
    Ik snap het niet meer...
    HELP!

P.s heb nog geen test gedaan... aangezien ik eigenlijk niet teleur wil worden gesteld...
    Ik wil al heel lang kindjes en heb met mijn vriend besloten dat ik vanaf aankomende maand ga ontpillen.. en dan over ongeveer ik denk 4 a 5 maandjes.. daadwerkelijk begin voor een kleintje! (ik moet 3 maanden naar een astmacentrum)..
    Maar dan wist ik teminste hoe mijn cyclus was enzo..

Ik heb wel een test in huis, maar ik weet het niet echt...
    als het KAN dat ik maar een zeg nog niet 1 tampon vol met bloed had.. wil ik natuurlijk niet voor niks een testje doen...
    Wat denken jullie??

Stiekem ben ik heel benieuwd, maar ook heel erg bang... omdat ik gewoon niet echt weet wat het is...

Sorry voor mijn lange verhaal, maar moest het even kwijt...

Liefs

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ik kan je alleen mijn ervaring vertellen... Had eerst ook altijd dezelfde menstruatie. Zomaar spontaan opgang, veel bloed en pijn. Afgelopen 2 cyclussen had ik ineens 2 dagen van te voren bruin bloedverlies,maar het zette steeds maar niet door. Zo onzeker werd ik daarvan. Bij mij kwam uiteindelijk toch de ongi (helaas)

7. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook altijd, 2 dagen of dag van te voren bruin bloedverlies en dan ongesteld. Ik heb het sinds gisteravond ook dus hoop dat ik snel ongesteld word. Zit inmiddels op dag 49 dus wordt wel eens tijd..

8. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hee dames,
    Nog even mij hier!
    Ik zag dat jullie tweeen allebei schreven, dat de menstruatie wel nog door zou zetten..
    Dit is dus niet het geval geweest.
    Dus even kort:
    Had vorige week woensdag/donderdag eigenlijk ongesteld moeten zijn geweest.( Ben aan de pil)
    Die dinsdag 1 dag voor nod dus bruin bloed (beetje, en nog nooit gehad wel soms aan het einde van de menstruatie.)
    En vanaf donderdagnacht wat krampjes, en zaterdagavond een beetje bloed (nog geen halve tampon vol)
    Een dag erna ook een beetje, 2 drupjes, en daarna niks meer.
    Tot nu ook niks meer.

Moet ik dit dus zien als mijn menstruatie?
    Heb trouwens, 2 of 3 dagen terug getest deze was negatief.

Ik ben erg onzeker. Nog steeds.
    Mijn moeder vind dat ik naar de dokter moet gaan..
    Maar daar ben ik deze maand ook al heen gegaan voordat ik ongesteld moest worden.
    Voor mijn borsten.. Die deden ontzettend pijn...
    Hij zei hormonen.. maar voor de zekerheid toch een testje. Ongeveer 1 week voor dat ik ongesteld moest worden. deze dus ook negatief..
    Ik durf niet echt weer te gaan...
    Dadelijk vind hij me raar ofzo.. Maar vond het zelf deze maand wel HEEL ERG VREEMD!

Help:(

9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    :(niemand:(

10. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Zelf ben ik afgelopen woensdag indd ongesteld geworden na een cyclus van 49 dagen en indd de dag ervoor bruin bloedverlies. Ik ben nu wel maar woe en do ongesteld geweest. Vrijdag en vandaag is al praktisch niks meer.. Ben benieuwd naar volgende cyclus..
    Bij mij bleek de cyclus deze keer dus gewoon langer te zijn dus Mich, dat kan voor jou ook zo zijn..
    En de dokter vind je nooit raar maar onthoud goed dat je hormonen hun eigen ding doen en dat het allemaal wel even kan duren!

11. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Oke dat is ook waar..
    alleen ik ben aan de pil... Dan zou je denken dat alles gewoon normaal en op tijd komt...
    Ik kijk gewoon volgende maand of ik dan wel normaal ongesteld word...:(

Ik weet het anders ook niet!

12. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    * ZUHCT* Sorry hoor: ik wil niet lullig zijn MAAAAAAAAAAAAR....
    waarom die je niet gewoon een test?

Vind dit dus echt flauwekul! Wij kunnen toch niet door het beeldscherm heen kijken?????????????????????????

Doe een test en als die NEGATIEF is kunnen we allemaal weer verder met de grote
    ik-weet-denk-ik-wat-het-is-quiz!

13. Woezel82

Woezel82 Lid

5 jan 2010
    69
    0
    6
    Nederland
    Zoals je in haar vorige post kon lezen heeft ze een test gedaan, die was negatief.

Mich, ik heb geen verstand van de pil, maar hoop voor je dat je menstruatie snel weer een beetje op orde is.
    En dan succes met alles!

Liefs Woezel

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    na het stoppen met de pil kan je een hele tijd een erg onregelmatige cyclus hebben. ik weet dat je niet gestopt bent, maar je hebt de pil onregelmatig geslikt de laatste tijd. volgens mij gaat een huisarts pas iets doen als je weken te laat bent met je ongi maar een neg test hebt. vrees dat er niets anders op zit dan wachten tot je ongi komt. als het heel lang duurt om de week ofzo een testje doen zodat je geen verborgen zwangerschap heb. misschien een optie om je situatie bij de vk op dit forum neer te leggen.

15. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor jullie reacties..
    Ik zou verder wel niks meer posten hier...
    Ik had gewoon het gevoel het bij niemand kwijt te kunnen, en dacht dan doe ik het hier.. Maar helaas.. Sommige vinden het schijnbaar een beetje irritant.. Ik leg mijn situatie uit aan de verloskundige.. en ik ga ook elke week een testje doen,

Liefs,
    Mij.

16. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi Mich,

Wat ik wel weet is dat door je antibiotica kuur die je gehad hebt zeker wel zwanger kunt raken. Dan schijnt het dat de pil niet goed zijn werk doet, net zoals je bijv. een buikgriepje hebt met overgeven en diarree. Misschien nog eens een testje doen? Anders idd maar weer even langs de HA gaan en hopelijk komt er snel meer zekerheid voor jouw!

Fijne 2e kerstdag nog gewenst!

Liefs, mammamia

17. Woezel82

Woezel82 Lid

5 jan 2010
    69
    0
    6
    Nederland
    He Mich,

Je kunt hier alles posten hoor ;), ik vind het niet irritant het is een vervelende situatie waar je graag advies over wilt.
    ( Zeg ik, die niet zo vaak post :p )

Je kunt inderdaad elke week een testje doen, en alsnog naar de HA gaan.

Succes!

Liefs Woezel

18. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker, gewoon posten! Je moet je vragen hier gewoon stellen. heel veel succes, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!!

19. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Dankjewel Mammamia, woezel82 en baby9.
    Lief, dat jullie me wel een beetje begrijpen!
    Dat doet me dan weer erg goed!
    Ik heb inmiddels mijn vragen gevraagd aan de vk op het forum..
    Ik hoop dus op een snelle reactie hihi.

Ik hou jullie op de hoogte! Misschien door mijn vragen en antwoorden kan ik strakjes iemand anders zijn vraag beantwoorden! Dus ik laat jullie weten, hoe het is gelopen en of ik wel of niet zwanger blijk te zijn!

Liefs, Mij!
    En een hele fijne 2de kerstdag gewenst voor jullie allemaal!

20. Woezel82

Woezel82 Lid

5 jan 2010
    69
    0
    6
    Nederland
    Graag gedaan Mich ;)

Spannend!
    Heel veel succes!

Liefs Woezel

Deel Deze Pagina