Ik lees en hoor dat vrouwen bij de tweede sneller n buikje hebben Ik was benieuwd bij hoeveel weken gemiddeld? Wie is er nu bijv zwanger van de tweede en heeft al n zichtbaar buikje en met voor termijn? Ik had bij m'n eerste vrij snel al een (darmen)buikje Maar wat mij betreft mag ie al weer komen!!!
Ik ben nu zwanger van de 2e, maar het begint sinds 2 weken pas echt een beetje zichtbaar te worden! (Ik ben wel de eerste maanden altijd heel erg misselijk, waardoor ik ook veel minder eet)
Ik ben nu 20 weken van de 2de en veel zien het nog niet Ik had wel deze keer in het begin wat meer last van me darmen maar dat is ook alweer een paar weken over hihi
Bij mij gaat/ging het sneller dan bij de eerste. (Tja alles is al een beetje opgerekt he) Ik loop nu (28 weken) 1.5 cm voor op mijn buikje bij de eerste. Buikje werd zichtbaar met 10 weken en bij de eerste met 13 weken.
Hihi thx voor de reacties En gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Vervelend die misselijkheid he Heb er niet veel last van maar dan wel weer van hoofdpijn/migraine en daarbij dan weer wel soms misselijkheid Lastig he want je wilt je kindje niets tekort doen..
Ik ben momenteel ook zwanger van de tweede, maar ik heb het idee dat deze keer m'n buik juist kleiner is dan de eerste keer. Ik had bij de eerste al niet zo'n grote buik en nu helemaal niet. Hij is heel erg bescheiden en mensen denken echt niet dat ik al bijna 33 weken onderweg ben 😄 Aan de ene kant wel jammer, maar de baby doet get prima en ligt mooi op schema. En dat is toch wel het belangrijkste! Fijne zwangerschap!
GeFeliciteerd met je zwangerschap. Dat is per persoon verschillend . Ik had bij de 2e pas echt een buikje bij 24 weken
Rond de 16 weken kreeg ik bij de 2e een klein buikje, bij de 1e was dit pas rond de 20 weken. Echt zichtbaar zwanger was ik pas na de 20 weken.
ik vroeg het me vandaag ook al af! @Paula; wat een mooie buik al! Ben zelf ook heel benieuwd hoe snel het zal gaan. Denk zelf wel snel, omdat mijn spieren daar niet zo stevig zijn. Maar we zullen zien. Succes met de zwangerschap!
Bedankt voor de felicitaties! Jullie ook gefeliciteerd met jullie wondertjes! Miss leuk om foto's te gaan plaatsen zodra er wat zichtbaar wordt
mijn zoontje is bijna 3,5 Mijn buik hangt als ik lig nog altijd een beetje slap naar beneden, dus mijn buik heeft alle ruimte om te groeien
Spannend dan weer een baby'tje he! Hij maakt t stuk bewuster mee als mijn zoontje ntl! Nou laat t maar lekker groeien en bloeien hihi