Dag dames, 10 juli gestopt met de pil en werd 14 juli tot 19 juli ongesteld. Nu inmiddels 42 dagen verder en dacht even dat k zwanger was, maar ben net ongesteld geworden. Ene kant opgelucht omdat k dan aan de 2de ronde kan beginnen maar het had natuurlijk leuk geweest als het de eerste keer gelukt was. K hoop nu wel dat mijn cycles snel weer normaal word zodat k goed uit kan rekenen wanneer ik vruchtbaar ben.
Balen dat je ongesteld bent geworden Hou er rekening mee dat het nog wel even kan duren voor je cyclus 'normaal' is. Bij mij duurde het 6 rondes voor alle rare symptonen verdwenen en ik een normale cyclus kreeg..op naar de volgende ronde!
Bij gaat het vrij snel. Ben al een keer eerder gestopt een jaar lang en het gaat vrij snel dat het weer normaal is, dus heb goede hoop! Alleen vind het moeilijk om uit te rekenen wanneer ik nou me eisprong heb! Heb jij een idee hoe ik dat nu het beste kan uitrekenen nu?
Als je gericht rond je Eisprong wilt klussen zou ik ovulatietesten gebruiken. Aangezien je cyclus nog biet echt regelmatig is dus kun je het ook niet echt berekenen. Of anders je laatste cyclus aanhouden maar get. Is niet gezegd dat deze cyclus niet korter d langer is natuurlijk.. Succes voor de volgende ronde! Wij zijn net gestopt met de pil en ik wacht nu tot we kunnen gaan klussen haha! Spannend toch weer ook voor een tweede. Had beloofd aan m'n vriend dat we wel zouden zien wanneer het kwam maar ik kon het niet laten en heb toch weer ovutesten gekocht
Ow wat spannend! Leuk hoor voor een tweede gaan. Maar die ovulatie testen moet k die dan doen na 2 weken van mijn menstruatie? Nooit gedaan die testen.
Hey Ook wij gaan voor ronde twee ongesteld is bijna voorbij dus kunnen we weer aan de klus. Op een hoop volle tweede ronde!
Uh tja ik zou denk ik vanaf dag 10/11 beginnen om m zeker weten niet te missen. Als ie dan op/rond dag 14 is dan mis je hem niet maar als hij later is moet je wel langer doortesten (en dus meer testen in huis hebben ). Ik ga nu ook op dag 10 maar beginnen en we zien wel wanneer mn ei dan is. Heb hele goedkope dipsticks via internet gekocht, dus ben benieuwd of mn ei daarop goed te zien is. Zowieso voel ik mijn eisprong meestal ook wel dus dat scheelt. Ik ben ook begonnen met etos zwanger worden pillen weer, die helpen je cyclus reguleren. Met deze combinatie is het bij ons de vorige keer ook snel gelukt dus hoop dat we nu weer zoveel geluk mogen hebben