heb je als je zwanger ALTIJD last van meer afscheiding!!?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door proudmother, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsten... maar heb even een vraagje!!
    ik kan me herinneren bij mijn dochtertje dat ik nog voor mijn NOD last had van heel veel wit slijmverlies.
    nu vroeg ik me af of dat altijd zo is...?
    kan je bijvoorbeeld ook zwanger zijn zonder dat je meer afscheiding hebt voor je NOD dan anders??

wij zijn nl bezig om een tweede womdertje te mogen krijgen..!
    ik voel nl vanalles wat ik wel een beetje herken van mijn 1ste zwangerschap maar heb nog geen witslijm!!

verwacht over enkele dagen mijn NOD!!
    hopelijk kunnen jullie mij een antwoord geven en zijn er misschien wel vrouwen aanwezig die daar geen last van hebben gehad maar toch zwanger bleken te zijn!!

alvast bedankt!!
    liefs

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai!

sorry, geen ervaring,..maar ik weet wel, dat ik ook vaak denk iets te voelen en dan helaas toch ongi wordt....ook elke keer weer de hoop,..maar nooit witverlies of slijm gehad,....
    hopelijk is het bij jou wel raak,....succes!!

3. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik weet niet meer of ik in het begin last had van wit slijm.. volgens mij kwam dat ietsje later en werd dat steeds meer.. ik wordt er nu helemaal gek van!

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik had het wel (best veel) vlak voor ik ongi dacht te gaan worden..

5. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi proudmother,

Ik had altijd voor mijn ongi witte afscheiding en de laatste keer juist niet. Dit was ook het enige wat anders was en dat ik me afvroeg "zou ik zwanger zijn?!". Vaak lees je dat je juist veel afscheiding hebt, maar dat was bij mij altijd een teken dat mijn ongi eraan kwam. Ik ben nu 5 weken zwanger en begin nu weer wat meer afscheiding te krijgen. Maar wel met vlagen... Ene dag wel en de andere dag niet...

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    moet erbij zeggen dat ik daarna ook wel een soort van ongi ben geworden.... het ws naar mijn idee wel erg veel voor innestelingsbloeding. (maar ook wel weinig voor reguliere ongesteldheid)

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik kan me ook niet echt herinneren meer of andere afscheiding gehad te hebben voor NOD. Maar ik hield me daar zowiezo al niet zo mee bezig.
    Maar na NOD nam de afscheiding wel toe, later in de zwangerschap zelfs zo fors dat ik soms dacht in mijn broek te hebben geplast.

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik ben ff nieuwsgierig :D Wat bedoelen jullie met witte afscheiding? Doorzichtig wit? Of ondoorzichtig?

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

eerlijk gezegd hou ik me helemaal niet met al die soorten afscheidingen bezig :(

10. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier nergens speciaal last van (niet meer dan anders eerder minder) dus het zegt niks, echt elk lichaam is anders

groetjes

11. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi....

inderdaad elk lichaam is anders en reageerd weer anders op een zwangershap...
    ik wil me eigenlijk ook helemaal niet bezighouden met alle voortekenen die je kan hebben, maar onbewust ga ik er mijn 1ste zwangerschap bij halen en ga ik vergelijken...
    iedereen hoopt zo dat ze snel een posi test in handen hebben...
    of het me goed doet dat er meiden zijn die geen last hebben gehad van meer afscheiding...ik weet het niet!!!
    het geeft me alleen maar valse hoop!!
    ik heb er nu geen last van.... ow maar zij en zij ook niet dus het kan nog alle kanten op!! hoe praat je jezelf gek hahaha!!

maar dames toch bedank voor jullie reacties... ik wacht nog even aankomend weekend af....
    ik ben al 1,5 jaar om de ong. 4 weken ongesteld, en ik word altijd ongesteld op vrijdag of ooit zaterdag... als ik ht zondag nog niet ben ga ik weer eens verder denken, en maandag als ik het dan nog niet ben testen...
    maar goed... dan moet het eerst maar zover komen!!!

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Groot gelijk,...Ik lees ook van alles en ga alles vergelijken....ik heb maandag mijn nod, en ik heb geen/nooit en nu ook niet last van afscheiding,...witverlies of wat dan ook,...en hoop toch echt eens zwanger te zijn!
    Succes meid, hou je ons op de hoogte???

13. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zal jullie zeker op de hoogte houden,
    en ben toch dagelijks en ooit meer dan 1x per dag op deze site te vinden dus een kleine moeite om even te vermelden of de duivels op bezoek zijn gekomen of misschien toch zwanger ben....
    hoooooope so!!!! (voor jullie allemaal trouwens)
    laat je niet gek maken....!!!

14. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Het klopt idd als je zwanger heb je meer afscheiding het schijnd zo te zijn, als je veel witte afscheiding hebt zo rond je menstruatie je dan niet ongesteld wordt maar zwanger bent... ik had toen ik zwanger was enorm veel witte afscheiding van het begin af aan, maar als ik ongesteld wordt heb ik het ook altijd in een wat mindere vorm.

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ik heb het nooit...en nu ook ik niet! en ik wil zoooo graag dat ik maandag NIET ongesteld wordt,....maar al die verhalen over afscheiding,..Aangezien ik dat niet heb, geef ik de moed al op,....

16. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Gekkie dat moet je niet doen hoor, alle zwangerschappen lopen anders de een heeft het wel en de andere niet HET KAN EEN VERSCHIJNSEL zijn maar het hoeft niet hoor.

Pas de moed opgeven als de test negatief is.

Liefs

17. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Jaa dat is ook wel zo, maar ik lees bijna niemand die geen afscheiding had en wel zwanger was hihih....heb elke maand veel kwaaltjes en dan blijkt het toch niet zo te zijn,...dus ik ga nu echt nergens meer vanuit....

groetjessss

18. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    niet doen meid!
    wel blijven hopen.

19. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik heb bij beide zwangerschappen geen slijmverlies gehad voor de NOD dat kwam pas later dus het zegt allemaal niks.

20. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    en heb je al getest?

Deel Deze Pagina