hallo allemaal even een vraagje na precies een week na mijn iui had ik vreselijke maagpijn (echt boven in het midden) ik had toch niks verkeerd gegeten. en mijn darmen waren wel rommelig maar niet zo zeer vergleken mijn maag. ik kan me niet herrinneren dat ik ooit z,n maagpijn heb gehad dus daarom vindt ik het zo vreemd. heeft iemand dit ook gehad en bleek toen zwanger te zijn? ik moet nog tot volgende week woensdag wachten. alvast bedankt groetjes puck
Volgens mij heeft zoiets niks met je maag te maken. Je kunt wel last krijgen van je darmen maar maag....?? Dat denk ik niet.
vlinder ach ik denk het ook niet maar je hoopt toch een beetje dat het daar van komt. we wachten nog maar een weekje af.
Ik had precies een week na mijn eisprong ook vreselijke maagpijn. Ik herkende het van mijn vorige zwangerschap maar dacht dat kan nou toch nog niet, heel toevallig heb ik vandaag de verloskundige gebeld om weer de 1e afspraak te maken en zij zei dat je lijf op allerlei manieren kan reageren op een innesteling en doordat de darmen van slag kunnen raken kan dat ook naar de maag overslaan. Ik hoop voor jou dat het net zo goed uitpakt als bij mij en dat je ook snel een posi-test hebt.