heb je als je zwanger ALTIJD last van meer afscheiding!!?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door proudmother, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essiegio

essiegio Actief lid

11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    ik heb wel meer last van afscheiding sisn ik zwanger ben bij de eerste hebik dat ook gehad

2. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi....

ik heb nog niet getest...
    heb zo het gevoel dat ik ongesteld wordt!!
    het kan echt elk moment!! ik ben het altijd op vrijdagavond of zaterdagmorgen...maar nu nog niks te bekennen.
    al moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel voel lopen, maar dan ga ik vervolgens naar de wc met het idee nu zal mijn inlegkruisje wel rood zijn... maar nee nog niet!!
    verder voel ik helemaal niks hoor, dus heb echt niet het idee dat ik zwanger ben... ik wacht vandaag en morgen nog af en dan durf ik pas te testen....
    dus als het er maandag nog zo voorstaat als nou, waag ik een testje...!!
    ik ben het altijd met de klok gelijk op de dagen die ik net noemde dus hoop niet dat mijn cyclus gaat verschuiven... ik was het zo regelmatig al 1,5 jaar!!!!
    maar ja ik hou jullie op de hoogte... met goed of slecht nieuw...

ga nu naar een verjaardag...fijne zaterdag allemaal...
    liefs

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Oh spannend meis...hopelijk blijft de ongi weg!! Ik hou het even in de gaten hoor,....ben zo nieuwsgierig!!

Succes!!

-x-

4. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat lief berreltje dat je zo aan het mee hopen bent!!

ik hoop het natuurlijk ook van harte en ben zooo gelukkig als ik een positieve test krijg maandag... maar nog steeds heb ik het gevoel dat ik ongi ga worden.... tenminste laat ik het zo zeggen niets wat ik bij mijn 1ste zwangerschap voelde of had heb ik nu... dus verwacht dat ik morgenvroeg toch echt wel ongi ben geworden...

en hoe is het bij jou?
    jij bent ook aan het wachten totdat het maandag is toch...
    hopelijk hebben we beide goed nieuws te vertellen....
    ga je maandag ook echt testen als de duivels nog niet op bezoek zijn gekomen..(wat ik echt niet hoop meid)!!
    ik zal morgen berichten hoe de zaken hier staan... hou je mij ook op de hoogte??

liefs

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hier nog niks,..maar ik vrees wel het ergste,..
    ik voel de ongi toch wel opkomen,..dus zal morgen of maandag zeker wel komen,...hoop van niet natuurlijk! haha
    Maar goed, voelt dus wel zo,..hoofdpijn en krampen en heb ik altijd als ik ongi ga worden,...Test gedaan gisterochtend en die was negatief, dus zal niet zwanger zijn hoor....
    Maar goed, ik hou je op de hoogte....
    als ik maandag niet ongi ben ga ik gelijk weer testen, maar nogmaals ik ga nergens van uit,....
    duim voor jou!

groetjes en sweet dreams!

6. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi...

nou hier zoals verwacht vanmorgen de ongi gekomen!!
    toen ik het zag was ik natuurlijk voorbereid, want had eigenlijk ook geen zwangerschap verwacht, maar toch is het dan weer flink balen,
    nou ja... één voordeel, we kunnen met carnaval een wijntje (of meer) drinken haha!!
    op naar de volgende ronde...
    ik ga nog duimen voor jou voor morgen,
    hopelijk pakt het bij jou deze maand goed uit!
    in de hoeveelste ronde zitten jullie?

7. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat je het idee hebt dat je doorlekt, zo zeg ik het het makkelijkste dat is ook normaal,want dat komt door je baarmoeder. Die is steeds aan het werk en dan kan het lijken alsof je in je broek drupt maar dat is normaal zei de VK.
    Tja klinkt een beetje raar maar het is wel iets wat veel voorkomt.

Maar geniet vooral van het zwanger zijn!

Liefs Belly

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Meis!

heh balen zeg,....En hoe erg je er ook vanuit gaat dat je niet zwanger bent,...toch is het altijd weer een zware tegenvaller...
    Ik ga er ook vanuit niet zwanger, mar toch hoop ik dat de ongi weg blijft...
    maar het komt eraan,...ik voel het...
    en ik had natuurlijk vrijdag al een negatieve test in handen, dus ik ga er helemaal niet meer vanuit...
    Wij zitten nu in ronde uhhh 4....
    jullie?

-x-

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    vorige zwangerschap enorm veel witverlies al voor NOD.. nu nix..

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik had sinds mijn ei af en toe last van dik wit slijm... Nu vandaag sjeu... echt véél! Het lijkt alsof ik het voel lopen maar vind nauwelijk iets in mijn slip... totdat ik afveeg... ter grootte van een 2 euro munt ondoorzichtig wit slijm :) op mn papiertje!
    Gisteren twijffeltest
    Vandaag een stuk duidelijker (al valt er op een foto weinig te zien :()

11. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hmmm spannend...Het zou zo kunnen zijn natuurlijk,...
    Gewoon over 2 dagen nog eens testen meis!
    succes!!

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nou ... afscheiding heb ik dus echt bijna constand last van :D waterdun en wit!

En ja... echt zwanger! Gisteren naar de gyn geweest omdat ik daar toch een afspraak had. 1 maart mogen we ons kruimeltje bewonderen!

Bekijk bijlage 50895

13. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    cytje78 gefeliciteerd meid, ik had op je topic gereageerd. En ik had die afscheiding dus ook. En we hebben dezelfde nod...maar ik durf nog niet te testen....pfff...

vanaf wanneer kan je het hartje horen dan?

14. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    wowww wat leuk! Gefeliciteerd!!!

15. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Die afscheiding begint bij mij ook te komen. Dus niet direct toen ik zwanger was.

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik weet niet of je ALTIJD last hebt van meer afscheiding als je zwanger bent, maar bij mij is het wel zo :) (met vlagen)

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ik heb zondag mijn ei gehad en normaal is na mijn ei het slijm voorbij tot mijn menstruatie weer aandient, maar nu heb ik veel ondoorzichtig slijm wat ik af veeg.
    Als ik sommige teksten moet interpreteren, kan het dus best positief uitpakken over 11 dagen:D Maar goed we wachten het af. Wordt vervolgd!

18. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ben nu 8 weken en 1 dag en nog steeds geen witverlies hoor, dus hoeft echt niet bij iedereen.

19. Jannebo

Jannebo Actief lid

18 feb 2010
    323
    0
    0
    Ik heb waarschijnlijk ook afgelopen weekend mijn ei gehad en hadden daarvoor flink geklust. Nu ook veel afscheiding en dat had ik met mijn vorige zwangerschap ook. Helaas is dat afgelopen in een miskraam...

20. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb meer dat het lijkt alsof je druppelt en dan zit er een klein druppeltje in je ondergoed, maar dat schijnt normaal te zijn, het is de werking van je baarmoeder die zo druk is.
    Het is alleen een vreemd gevoel, het gevoel alsof je door lekt. Maar er is geen bloed te vinden, dus maak me geen zorgen ik voel me goed.

Gr Belly34

Deel Deze Pagina