Hallo allemaal! Even een (wellicht vaag) vraagje; ik ben een aantal malen intiem geweest, ook tijdens de "ovulatie/vruchtbare periode". Ik probeer niet zwanger te worden maar er is natuurlijk altijd een kans... Nu vraag ik me af hoe lang het duurt voordat je iets gaat merken van de zwangerschapssymptomen. Ik heb nl. de laatste 2 dagen ineens superpijnlijke tepels (dit heb ik nooit, ook niet tijdens een menstruatie) en heb het idee dat mijn borsten "groter aanvoelen". Hoeft niks te betekenen maar vraag het me gewoon af.... Misschien komen deze dingen wel pas na meerdere weken en niet al na enkele dagen! Thanks voor jullie antwoorden!
De vorige zwangerschap (eindigde in een mk) had ik 1 dag later een megahoofdpijn aanval. Die heb ik alleen als ik ongesteld moet worden, zwanger ben of bevallen ga (erg handig) Ook vrij snel last van mijn tepels/borsten en duizelingen en na ongv. 2 weken een afkeer van vlees Dat heb ik trouwens nu ook, dus afwachten of mijn lichaam me voor de gek houdt of dat ik weer zwanger ben...
Ok, dus het zou eventueel wel kunnen... Tja, het voelt gewoon raar, ik heb echt nooit pijnlijke tepels. En nu, als ik ze aanraak lijkt het alsof ze in brand staan Daarnaast heb ik nog wel wat andere dingetjes waarvan ik denk "zou het dan toch..?". Maar, er stond ook een doktersafspraak voor bepaalde klachten (al een aantal weken) en dan denk ik dus weer dat ik me dingen inbeeld. Anyway, mijn eventuele NOD (zoals dat zo mooi heet) zou ong. 6 feb. zijn. Dus, tegen die tijd weet ik vast meer! Erg moeilijk trouwens, dat je 2 x een mk hebt meegemaakt. Ik duim voor je dat het deze keer (als het raak is) wel goed gaat!
Als je NOD de 6de ongeveer is, zit je nu dus nét na je eisprong.. ik heb elke cyclus pijnlijke tepels na mn eisprong een aantal dagen, dus ik denk eerder dat dat het is
Nou Sima31, spannend maar nog even 6 feb afwachten. Weet niet hoelang je gestopt bent met de pil,maar misschien is je lichaam aan het ontpillen want deze klachten lijken nog wel erg vroeg. Maar je weet het als je test. ik duim voor je. Gr Sun
Hoi Sima, Het is wel vroeg voor symptomen. Ik heb begrepen dat zodra innesteling plaats zal vinden er HCG aan wordt gemaakt dat ervoor zorgt dat je zwangerschaps-symptomen krijgt. In de eerste week na OVU is HCG zo laag dat je er nauwelijks iets van kunt merken. Vanaf 7 dagen na OVU kun je het merken. Succes, ik zit in hetzelfde schuitje! NOD op 1 feb. By the way: je schrijft dat je niet zwanger probeert te worden. Wat bedoel je precies? vrij je onveilig maar je wil nog geen kinderen?? Groetjes Pina
Ik had bij mijn vorige zwangerschap van mijn dochter op dag 17 vreselijk last van duizeligheid en 13 dagen later positieve test.
je weet nooit of dat van de zwangerschap komt.. WIL niet al te pessimistisch doen hoor, maar volgens mij valt er geen pijl op te trekken
Het zal ook wel niets zijn, omdat de "verschijnselen" dan inderdaad wel erg vroeg optreden. Wat dus blijkbaar niet kan! Maar vind het gewoon raar omdat ik dit nooit heb gehad. Niet bij menstruatie, niet bij stoppen pil, niet na eisprong.. Maar, ik beeld het me in! Help Ik wil wel graag een kindje maar ben er niet specifiek mee bezig. Dus, als het gebeurt dan gebeurt het (en dan zou het echt heel welkom zijn). Zo niet, dan niet. Om de vraag van Pina82 te beantwoorden
@sima dank je wel.. ik hoop het ook @pina.. je hebt wel gelijk, maar vanaf dag 1 is je lichaam aan het werk. Daar horen wel bep. dingen bij. Niet iedereen heeft er last van. De echt zw sym. komen misschien wel later.. maar toch(hoezo ik ben eigenwijs)
AAAH, ik word gek! Nu het misschien toch zo is ben ik wel zenuwachtig.... Ik heb nog steeds last van pijnlijke tepels en mijn borsten voelen zwaarder. Daarnaast ineens heel erg honger (terwijl ik normaal weinig -maar gezond- eet) en last van mijn buik/moeilijk naar het toilet kunnen. Hahaha, het zal vast komen door al die verhalen hier! Want eigenlijk heb ik stiekem, diep van binnen niet "het gevoel"..... We moeten elkaar maar even op de hoogte houden!
Heerlijk he ik ben er nog trots op ook8) @sima.. dat gaan we doen! Ik vraag me nml stiekem ook af of ik niet vanalles voel omdat ik dat graag wil (en nee pina.. ik geef je nu geen gelijk nou ja een beetje dan)
Voelde dag na eisprong al van alles, sluit me aan bij de eigenwijzen, we gaan zaterdag thuistest doen! 3/4 dagen voor nod moet kunnen toch, met predictor? Heb veel meer symptomen: veel dorst, opeens moeten plassen, vroeg wakker, veel steekjes cq steken, weinig eetlust en zinnig met eten etc.. Als het nu niet raak is eet ik echt mijn schoen op!
En kokhalzen echt niet fijn ;-( Heb het er allemaal voor over, wij zouden net in feb met behandelen beginnnen (iui), zijn compleet verrast, maar we wachten nog even af, eerst streepje zien, dan gat in de lucht springen.
hoi meiden, nou ik voel ook met de dag meer. Niet heel erg maar lichtjes. vandaag onderin mijn rug pijn, lichte ongi krampjes, zonet ook nog in de auto naar sport toe en terug. Mijn neus zit steeds dicht. Ik ben ook vroeg wakker. snachts meerdere keren wakker of dromen. Trek in zoetigheid. Af en toe steekjes in linkerborst. Rechterborst spierpijn (maar zal wel van hardlopen komen na gisterenavond). Winderigheid! oprispingen. hahaha, zie je wel, ik voel ook vanalles ! hahaha. Nog enkele dagen !!
Hahaha, wij zijn echt erg Ik denk nu ook dat alles wijst op een zwangerschap! Al kun je na 1,5 vieze pizzabroodjes natuurlijk ook maagzuur krijgen, misselijk zijn en stekende buikpijn hebben!! Ik moet echt stoppen want anders maak ik mezelf helemaal gek! En dan zou het wel tegenvallen als het echt niet zo blijkt te zijn En dat terwijl ik eigenlijk niet zo intensief bezig ben met zwanger raken (of stiekem wel....??)! Tot de volgende update, hopelijk is het voor iig een paar van ons echt raak!
@Sandra34: op de site van Predictor staat dat je met de "vroege zwangerschapstest" 4 dagen eerder (4 dagen voor je NOD) kunt testen. Dusss... I wish you a lot of luck! Duim voor je!
hahaha.. echt een feest van herkenning. Mijn man wordt gek van mij.. hij moet nml beamen dat mijn tepels echt groter zijn enz.. whahaha De test van predictor hoor ikveel verhalen over. Die schijnen vaak een foute positieve uitslag te geven.. tja.. ik weet het ook niet. Digitale met indicator van cb schijnt even gevoelig te zijn. Ik had op de kruidvattest een licht streepje (zie forum vage test) maafr gisteren op 2 v 5 kv weer helemaal niks. Dus denk ik dat ik maar even wacht tot zondag. Dan moet ik eigenlijk ongesteld worden. Sandra voor jou hoop ik dubbel zo hard dat het waar is. Draai mijn duimen in kramp. Wat zou dat gaaf zijn!