We willen volgende week naar plopsaland gaan. Nu wil ik op internet al kaartjes bestellen, maar nu valt mij in dat de jongste helemaal geen id heeft vragen ze daar naar als je bij de kassa komt?
geen idee maar zonder id mag je de grens niet over zou het dus even uitstellen, ik zou de gok niet nemen laat ik het zo zeggen als er wat gebeurd dan heb je een id nodig.
Nee dat vragen ze niet wij zijn vorig jaar geweest... Maar moet je wel eerlijk zeggen dat het maar heeel klein is en op een kwartiertje ben je al rond.... Vind het eerlijk gezegd zijn geld niet waard... Dit jaar plopsa coo geweest en dat was al een heel ander paar mouwen
Wij gaan volgende week naar movie park en kwam tot de conclusie dat de kleinste 8,5 week geen id heeft en vriendlief was gister vergeten formulier voor toestemming in te vullen... Gister bik gemeente id voor mezelf aangevraagd en toen zei de man van de gemeente "bij zulke kleintjes geven ze vaak alleen een waarschuwing als je maar een dagje weggaat, zijn ook maar weinig ouders die er aan denken bij zo n kleintje" Dus wij gaan het risico nemen... Wij hebben verder allemaal wel een id (incl onze dochter) Alleen heb ik verschillende xen dat ik naar Belgie ging gehad dat ze stonden te controleren bij de grens (bij terugkomst) maar nog nooit aangehouden...
Plopsaland Hasselt ben je idd zo doorheen. Wij rijden dan ook liever een stukje verder naar Plopsa Coo. Is echt vele malen beter en ook leuk voor de ouders. Je hebt er oa een treintje wat door het wildpark gaat,een kartbaan en een rodelbaan. Voor de kinderen zijn er ook meer attracties dan in Hasselt. Ook leuk als je tenminste geen hoogtevrees heb is de kabelbaan over het water maar is niet echt geschikt voor hele jonge kinderen.
Uitstekende keus! Wij zijn ook naar Hasselt geweest en vonden het absoluut het geld niet waard! Over dat andere park heb ik wel veel goede verhalen gehoord.... Veel plezier volgende week!
Vind Hasselt en die andere indoor plopsas het geld ook niet waard. Pas als ze zelfstandig er door kunnen en ovveral in mogen en durven is het leuk voor ze. Wil graag naar Coo maar dat moet ff wachten
Tip: Er is momenteel een actie bij Albert Heijn, 2e kaartje voor de halve prijs. En bij Veronica Magazine zitten kortingsbonnen 8 euro korting per persoon (max 5 pers.) Veel plezier.