Hallo, Ik ben nu 15 weken en 2 dagen in verwachting en heb gisteren voor het najaar en de winter positiekleding gekocht. Leuk!!! Gisterochtend dacht ik; ik pas mijn spijkerbroek (iets hoger dan een heupmodel) aan en ik kon er nog prima in. Had wel als ik ging zitten dat er een strakkere buik overheen kwam, maar het viel verder niet op. Toen ik bij mams kwam zei ze ook; wat blijf je toch slank!! Nu heb ik vannochtend weer een lekker positiebroek aangedaan; want die zitten nu toch het lekkerste en daarin heb ik toch heel duidelijk een mooie buik. Hebben jullie dat ook en hoe kan het toch dat het soms in bepaalde kleding zo'n verschil maakt??? Groetjes Karin
Ik heb me nu ook voorgenomen om zsm met positiekleding te starten als ik weer zwanger zou zijn, hihihihi.
Ik heb dus precies hetzelfde. Kan nu nog een paar van mijn spijkerbroeken aan en dan zie je wel wat, maar als je het niet weet valt het volgens mij niet zo op. Maar als ik mijn positiebroek aandoe, krijg ik dus wel een flinke buik, hihi . Liefs Petra
Heb het juist andersom, als ik mijn spijkerbroek aanheb die heel strak om mijn buik zit.Heb ik meer buik dan met mijn zwangerschapsbroek aan. Die veel en vele malen lekkerder zit.
Bij mij zag je in week 15 nog bijna niks. De meeste van mijn kleren kon ik nog gewoon aan. Maar ben het met jullie eens als je bepaalde kleren aanhebt lijkt de buik meer!
Ik kon al heel snel geen eigen kleding meer aan maar echt goed zien dat ik zwanger ben is pas een week of 3.
Ik kan sinds dit weekend officieel mijn kleding niet meer aan Ben pas 12 weken........ Maarre het is zeker zo dat het in bepaalde klding meer opvalt dan in andere. Als ik een broek aan heb die helemaal over mijn buik zit met een strak shirtje of tuniekje erover dan zie jet het duidelijk hoor. Je zou nog kunnen denken is het zwanger of........dik....maar als je mij kent (normaal wel dikke kont maar platte buik en smalle taille) dan zie je het echt wel In een heupbroek met shirtje is het toch meer alsof ik 'gewoon' een dikke buik heb. Dus draag ik vanaf nu lekker die hoge zwangerschapsbroeken. Lekker pronken zolang het kan Kan niet wachten totdat het niet meer uitmaakt wat je aan doet, dat je het hoe dan ook toch ziet!! (waar gaat die buik met dat meisje naar toe?? )