hoi hoi, Sinds een tijdje heb ik best wel last van haaruitval. Mijn borstel moet ik elke dag schoonmaken omdat er gewoon zoveel haren inzit. Ook vind ik ze overal. Best wel erg omdat in alle eten dat ik klaarmaak wel haren te vinden zijn Heb altijd dik haar gehad. Maar nu dus niet meer. Ook krijg ik veel spierwitte haren. Vind ik niet zo heel erg. Maar soms zijn die witte haren keihard. Net of het een draad is. Laatst heb ik er een uitgetrokken. Dit ging heel makkelijk. De haar was spierwit, keihard en het voelde helemaal niet aan als een haar. Ik kon het zo in stukjes breken. Hoe komt dat eigenlijk? Heeft het met een vitamine tekort ofzo te maken? Of is het gewoon ouderdom? Groetjes mamzie
Lees even mee, klinkt namelijk bekend. Het uitvallen komt bij mij nog van Het ontzwangeren (6 maanden geleden bevallen) De witte haren kun je niet breken, maar hebben we een rare kronkel aan het eind. Wel een stuk stugger dan mijn gewone haren. Ik dacht dat het gewoon ouderdom was. Hier geen kale plekken trouwens.
nee ik heb ook geen kale plekken. Wel onderhuidse bultjes die zeer doen. Zijn zo groot als een erwt. Heb er maar een paar.
Ik zou er toch even mee naar de dokter gaan als ik jou was. Het klinkt niet helemaal normaal namelijk, vooral omdat het zo plotseling is en de witte haren zo anders van structuur zijn. Wie weet is er iets aan te doen!
Ik heb er ook last van. Heb het vorige week toevallig aan de kapper gevraagd of dit nou nog met de hormonen van de zwangerschap (bijna 9 maanden geleden bevallen) te maken heeft of een vitamine te kort. Zij hield het op de 'jaarlijkse rui' ook omdat ik het een tijdje niet heb gehad en nu weer wel heel erg. Word er wel moe van. Overal liggen haren (zelfs de poetser klaagt er over), afvoerputjes zitten steeds verstopt, haarborstel elke dag schoon maken noem maar op. De witte haren bij mij zijn niet zo broos maar wel anders van structuur dan de normale haren. Veel dikker en hebben inderdaad een rare kronkel aan het einde. Hierdoor kan je ze wel makkelijker vinden tussen de andere haren. Je zou een keer naar de huisarts kunnen om te vragen of ze bloedprikken of je een vitamine B12 te kort hebt.
ik heb ook veel last van haaruitval gehad en kreeg toen de tip van een collega om biergist tabletten te slikken, had niet gedacht dat het wat zou doen omdat ik ookal zonder resultaat vitamine b slikte maar tot mijn grote verbazing had ik na zo een maandje bijna geen haaruitval meer!!!! heb natuurlijk nog wel wat haaruitval maar dat is gewoon wat zo hoort ben super blij en voel me wat mijn haar betreft niet meer onzeker want ook bij mij was het echt niet normaal durfde bijna mijn haar niet meer te wassen , dus mischien dat even proberen. je moet er wel 3 keer op een dag 3 tegelijk slikken maar ach valt te proberen toch en kost bijna niks ik koop ze bij etos , zitten er 480 in en kost volgens mij nog geen 3 euro, maar als je het haaruitval niet vertrouwd mischien ook maar eens naar je huisarts gaan. succes ermee!