van een stoel gevallen zo bang dat er iets met de beeb is

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maki81, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maki81

maki81 Nieuw lid

24 apr 2008
    3
    0
    0
    hoi,

ik ben zo geschrokken en vooral boos op mezelf.. gister wilde ik iets van een kastje pakken en ging op een stoel staan. Bij het eraf stappen gleed mijn schoen weg en gleed ik zo naar achter zeg maar. Een vriendin ving me op, maar de stoelleuning klapte (wel heel zachtjes geloof ik) tegen mijn buik boven mijn navel. Het deed maar heel even zeer en de verloskundige zei dat als ik geen buikpijn heb, het geen kwaard kan. Maar ik maak me toch zo'n zorgen! ik ben nu 25 weken zwanger. Volgens mij heb ik de beeb weer gevoeld.(door mijn placenta aan de voorkant voel ik nog niet zoveel). maar ik blijf zo bang en ben zo boos op mezelf dat ik op die stoel ben gaan staan.. Zijn er andere meiden die zoiets wel eens hebben meegemaakt of gevallen en alles goed is? Ik hoop het zo!

2. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    hoi,

ik ben in mijn eerste zwangerschap tot 2 x van de trap gevallen. (op mijn kont).
    ook ik was erg bang dat er wat mis zou zijn met de kleine, maar gelukkig niet.
    ik denk dat je je niet druk hoeft te maken, hoor.
    anders had je ook wel meer last.
    maar idd, je voelt jezelf schuldig en stom.....zie het maar als een wijze les.

ga maar gewoon lekker verder met genieten van je zwangerschap.

mejon

3. Nina1979

Nina1979 Lid

23 jun 2008
    54
    0
    0
    Toe in zwanger was van mn dochter ben ik ook een keer gevallen, heel hard op de rand van de douche...

Ze is nu bijna anderhalf ;)

Je schrikt je rot, maar ze zitten goed beschermd in je buik hoor!
    Als je je heel erg zorgen maakt, vraag anders even aan de vk of ze het hartje met je wil luisteren, dan ben je vaak in 1 klap weer opgelucht!

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    de baby zit zo ontzettend goed ingepakt moet wel heel hard gaan willen ze er iets aan overhouden en zelfs dan gaat het nog 9 van de 10 keer goed hoor! geloof best dat je je schuldig voelt maar ja soms kan je iets gewoon niet tegenhouden en daar is niets aan te doen dus zou me niet te druk maken als ik jou was!

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Jeetje meid, wat zal je geschrokken zijn en je hebt je waarschijnlijk nog pijn gedaan ook! AU! Zielig. Gelukkig zit je kindje goed ingepakt maar mocht je je nu zorgen blijven maken, bel dan gewoon even de verloskundige en vertel je verhaal. Misschien mag je wel even langskomen of ze kunnen je geruststellen aan de telefoon. Je kindje voelen is altijd een goed teken!

Niet meer op stoelen staan hè? :D

6. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik ben van de week met mijn dochter van bijna drie in mijn armen van de trap in de gallerij afgestuiterd... gelukkig op mijn billen, en wonder boven wonder hield ik mijn dochter stevig vast...en zijn we er allemaal zonder kleerscheuren vanaf gekomen..... maar was ook wel een beetje bezorgd hoor! Heb mijn dochter naar de psz gebracht en ben daarna op de bank gaan liggen tot ik beweging voelde. Mijn placenta zit ook aan de voorkant, maar ik voelde gelukkig wel aardig wat bewegen!
    Nu de afgelopen dagen ben ik wel wat alerter op de bewegingen... zodra ik iets niet vertrouw bel ik meteen de vk!

maar zoals al gezegd is.. je baby zit zoooo goed ingepakt! Er zijn vrouwen die tijdens zwangerschap een auto ongeluk krijgen en dan is er vaak ook niks met de baby.... Nou, en dat is echt een klap kan ik je vertellen!
    Als je echt twijfelt kan je idd ff de vk bellen om te vragen of ze ff naar het hartje wil luisteren...

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik heb laatst ook zoiets meegemaakt ik zat achterin de auto en mijn moeder wilde ook achter in stappen en die gleed uit.. en viel.. met haar volle gewicht op mijn buik! heb ontzettend gehuild omdat ik ook zo bang was!

Maar met onze kleine is alles goed.. :)

Groetjes

8. MissOngeduld

4 jul 2008
    16
    0
    0
    Ben met 20 weken van halverwege de trap naar beneden gestuiterd. Volgens de vk zit de baby echt wel heel goed beschermd hoor! Ik heb alleen zelf nog steeds last van een dikke, blauwe plek....14 weken later! hahahaha

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben met 11 weken achterover gevallen op mijn billen en met 20 weken voorover op mijn handen en voeten (gelukkig! Had wel hele mooie schaafwonden op mijn knieen, armen en handen ;)). Maar niets aan de hand dus!

10. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ben ook 2 weken geleden van boven an de trap naar beneden gevallen en de babaiehj heeft deze achtbaan overleeft..gelukkig..was zelf wel helemaal nr de klute maar das ten tweede ...beebiehj komt natuurlijk op 1ste plaats heel leuk een week laten ben ik even met mij kleine zusje naar de speeltuin...zit ze op de schommel...steekt haar voeten naar voren en ja hoor geeft me tog perongeluk een schop precies op me buik waar t kidnje lag...ik ben me rot geschrokken en was natuurlijk vreselijk kwaad..meteen naar huis gegaan omdat ik bang was voor een bloeding of miskraam maar ook dit heeft t kindje weer overleeft ze kunnen gelukkig erg veel hebbben en worden goed beschermt door het vruchtwater en stootkussen dikke kus dont worry

11. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    denk dat je je eigen niet zo heel veel zorgen hoeft temaken meid baby zit goed vast en het vruchtwater is net een ballon werdt mij verteld door de vk

ik ben vorige maand van boven naar beneden gevallen met me buik tegen de kinderwagen aan maar niks aan de hand zei de vk

als je het echt niet vertrouwd bel je even je vk op en vraag je of je langs komen mag

12. Lara80

Lara80 Actief lid

20 sep 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    Maak je maar geen zorgen meid: de baby zit goed beschermd en zolang je geen blauwe plek, pijn in je buik of bloedverlies krijgt, is het ok. Vorige week schoot een kind per ongeluk keihard een voetbal tegen mijn buik. Ik ben me rot geschrokken, maar er was niets aan de hand. De vk vertelde dat je het kon vergelijken met op water slaan: dan gebeurt er in principe ook niet veel.

13. astra

astra Lid

22 mei 2008
    93
    0
    0
    zelfstandige
    lummen
    bij de zwangerschap van mijn eesrte dochter die nu bijna 10 is ben ook ik van de trap naar beneden gevallen op mijn kont van vanboven tot beneden ben meteen naar het ziekenhuis gegaan want ik had heel veel pijn in mijn buik was toen 25 weken zwanger ben daar een nacht moeten blijven ik had voorweën gekregen daardoor ze zeiden dat ik veel moest rusten dat het wel in orde zou komen zo .dus maak je maar geen zorgen alles komt wel in orde en inderdaad het babytje zit goed verpakt in je buikje :)

grtjs

Deel Deze Pagina