Heb mijn placente aan de voorkant zitten. Ben nu ruim 18 weken en voel hem zo nu en dan. Maar niet krachtig nog..
Zowel bij m'n eerste zwangerschap als nu heb ik een voorliggende placenta. Onze eerste voelde ik desondanks al met exact 16, deze kleine al met 12 weken en een paar dagen. (en ik heb geen smalle lichaamsbouw, haha).
bij mij ligt de placenta in het midden , eerst lag ie tegen mijn baarmoedermond (net niet ervoor gelukkig). Voor zover ik weet is ie ietsjes omhoog gegaan krijg met 31 weken een echo om te kijken of ie nog verder omhoog is gegaan.
placenta aan de voorkant voel de kleine al vanaf 14 weken dit is me tweede zwangerschap dus mischien dat het daarom komt dat ik haar eerder voelde
mijne zit beetje onder /achteraan. ik werd gecontrolleerd omdat ik de 16e n test heb. (vlokkentest maar dan met n happertje) en toen zagen we m onderin/achter liggen.
mijn placenta lag met de 20 weken heel laag dus bij de uitgang Waar die zich nu heeft verplaatst hoor ik pas 29 juli
Heb 2 dagen geleden pretecho gehad en het blijkt dat mijn placenta rechts voorin zit. En helaas kan ik mijn kindje nog niet voelen. Het kan best nog een paar weken duren, zei de echoscopiste. En als ik het wel ga voelen, dan zal het eerst aan de linkerkant te voelen zijn.