Ideeën dreumeskamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mama81, 4 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Begin volgend jaar gaan wij verhuizen, onze zoon is dan bijna 1,5 jaar oud (ruim genomen), nu zit ik te verzinnen hoe ik een leuke kamer kan maken voor hem en wat een leuk thema zal zijn. Nu heb ik 2 muurschilderingen van het beertje ti amo, die vind hij nu superleuk, maar straks wordt ie voor zoiets denk ik iets te oud.

Echt creatief ben ik niet en ik weet dat het nog even duurt eer het zover is, maar nadenken kan altijd toch?! Ideeën zijn zeer welkom!!!

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Misschien kan je iets leuks vinden bij www.bedbad.nl weet niet wat je leuk vind maar daar kan je misschien ideeen op doen?

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    misschien is het leuk om te bedenken wat hij leuk zou vinden, en te kijken wat er makkelijk te koop is aan dingetjes voor op de kamer? bijvoorbeeld leuke posters, een grote knuffel van je thema, etc?
    wij willen graag een dikkie dik kamer maken, maar helaas zijn daar nergens posters e.d. van te koop :( dus vooral goed rondkijken naar waar wél vanalles van te krijgen is

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    cars, of boerderij dingen, onderzeewereld, jungle,

5. Mama Esther

Mama Esther Actief lid

10 feb 2009
    160
    0
    16
    Thuismoederen
    Home sweet home
    muurstickers!
    die heb je in allerlei thema's en heel makkelijk aan te brengen en te verwijderen.

voor mijn 2 mannetjes zijn het auto's geworden (tja..) heb gewoon de hele kamer rond een lange file op de muur geplakt. hartstikke leuk en je bent zo klaar.

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Mijn nichtje is voor haar zoontje van ruim anderhalf een Jungle kamer aan het maken.
    Met een zebra kast, en van die pluche dieren kopen aan de muur. Schijnt ook heel leuk en mooi te worden!

Deel Deze Pagina