Heb je dit ook vaker gehoord?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ukkepukje, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Daar hebben wij ook last van, vooral de moeder van mijn vriend is hier erg in.
    Mijn vriend is 21, en ik wordt binnenkort 20, dus ik had toen ze vorig jaar begon met vragen echt het idee van: hallooo, wij bepalen zelf wel wanneer we beginnen.

    Nu zijn we dus eind juni gestopt met de pil, en ze kwam zaterdag op bezoek. Zit ze helemaal naar mijn buik te kijken, en opeens gilt ze: JULLIE VERZWIJGEN IETS!
    Dus ik keek mijn vriend aan, want wist niet wat ze bedoelde.
    Ze dacht dat ik al zwanger was en het haar niet wou vertellen, dus ze heeft de hele buurt maar bij elkaar geschreeuwd met het "sharon is zwanger" terwijl we dat nog niet eens zeker weten en het de 1e ronde pas is.

    Verschrikkelijk zulke mensen
     
  2. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zoooooo herkenbaar! En het begint nu wel erg irritant te worden.

    Eerst vroegen ze het alleen aan mij "Je mag wel eens opschieten!" , "je wordt er niet jonger op" "mijn man kan in 1x raak schieten (en dat dan ook 2x doet!)" "je moet wel sex hebben om kindjes te krijgen.." "wanneer komt er een speel maatje voor..." etc etc.

    Mannetje werd een beetje geplaagd op zijn werk..

    Er is een vriendin die al een knul had en de tweede liet even op zich wachten....die vroeg aan mij wanneer ik nou eens zwanger was, dat kaatste ik al met de vraag wanneer de tweede kwam...toen snapte ze het wel hoe irritant het was.

    Maar nu, nu heb ik gehoord van het weekend dat ze zelfs me moeder bestooken met die vragen....dat ze me moeder, herstellende van chemoterapie ivm borst kanker opbellen niet om te vragen hoe het met haar is maar wanneer ik nou eens zwanger ben (tantes van me).........ppffff en ze weten niet eens dat we bezig zijn!

    mensen moeten niet gekker worden! onbeschofte lui! :evil:
     
  3. koppel

    koppel Niet meer actief

    Nouja je weet ma nooit. zie dat je toch 2 dagen overtijd bent ;)

    Nou mooi toch dat je schoonmoeder daar geen problemen mee heeft. Ik denk dat je van geluk mag spreken met zo'n schoonmoeder!

    Nu hopen dat het de 1ste ronde echt raak is :)
     
  4. Niet meer actief

    Ja ik snap wel wat je bedoeld, maar ik heb voor mezelf zoiets van: ze hoort het vanzelf wel als ik zwanger ben.
    En toen ze begon met vragen vorig jaar was ik nog niet eens een half jaar met mijn vriend samen.
    En omdat zij dat nu open en bloot rondverteld, komen de telefoontjes met vragen aanzetten.
    Laat die mensen zich lekker met hun eigen leven bemoeien. Ze horen het wel als het zover is.

    Maar goed, dat is mijn mening
     
  5. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja je hebt gelijk, als iedereen zich nu eens met zichzelf bemoeid! pfff

    irritante mensen
     
  6. Anita1974

    Anita1974 Lid

    9 jul 2007
    25
    0
    0
    zoetermeer
    Ja heeel herkenbaar pfff :evil: word er wel moe van.
    Ik ben namelijk 32 en al 12,5 samen met mijn man. Dus vindt iedereen dat het nu wel is tijd word. Ze vragen dit dus ook al een aantal jaren. Wat het extra moeilijk maakt is dat ik wel wilde :D maar mijn man niet , die had er nog geen behoefde aan :cry: . Dus op iedere verjaardag of feesje was het weer raak.
    Nu zijn we dus lekker bezig :). Maar heb het alleen aan me zus verteld.

    En weet je ik vindt die mensen echt super irrtitant want stel je voor je wilt heel graag en het wil maar niet lukken dan maak je degene die bezig zijn in mijn ogen alleen maar onnodig verdrietig. Of zie ik dat nu niet goed.

    Ach ja we zijn nu op naar ronde 2 en we zien wel ga er vanuit dat het minimaal een jaar kan duren en als we pech hebben misschien nog wel langer je weet het niet.

    Groetjes Anita
     

Deel Deze Pagina