Ziggo en UPC zijn samen gegaan en dit heeft gevolgen voor o.a. de zenders in de pakketten. In een ander topic bleek dat sommigen goed op de hoogte zijn gebracht middels meerdere brieven, maar anderen hebben helemaal geen brief gezien. Ik wil even via deze poll kijken of het misschien aan één kant ligt, of dat het willekeurig is.
mail en brief gehad. brief zag er overigens uit als reclame, dus ben bang dat je m wel gehad hebt maar het voor reclame hebt aangezien.
Ja brief gekregen terwijl we niet bij ziggo of upc zitten. Brief was afkomstig van ziggo. Ging over de zenderwisselingen en een poster dat je de buren kunt helpen. Bedoel je die brief. Bedoel je die?
Een info brief over gehad van ziggo, ik ben natuurlijk ook nog maar 6 jaar geen klant meer bij hun dus snap dat het belangrijk was het ons te melden
Hier een uitgebreide email gehad van UPC over de samenvoeging van Ziggo en UPC en dat er veranderingen zouden komen in ons pakket. Ook werd er netjes vermeld dat we per maand minder zouden gaan betalen. Dus ja goed geinformeerd. Volgens mij ook nog een info brief gehad maar dat weet ik niet 100% zeker meer, wij doen vrij weinig met post/folders etc
Een email een ruime maand terug en post ook rond die tijd. En rond 1 april dus weer per post en email aangezien het toen veranderd was.
Ik gooi alle brieven van UPC ongeopend weg Ik betaal met automatische incasso en heb een HD Royaal pakket. Ik merk helemaal niks, alleen dat de meeste kanalen zijn geswitcht. Maar ik heb geen mail van ze gehad
Brief ontvangen van Ziggo en op basis van deze brief direct Ziggo opgezegd en een goedkoper abonnement afgesloten bij een andere partij
Ik heb 1x een brief gehad met de mededeling dat vanaf 13 april upc over gaat op de naam ziggo. En dat er verder niks aan het abbonnement veranderd alleen is alle post etc onder de naam van ziggo. Verder nooit een brief gehad en was dus ook erg verbaasd dat hst kidszone pakket ineens niet meer bestond. Gelukkig zitten 2 van die zenders nu in het startpakket dus geen ramp .