Advies muurschildering

Discussion in 'De lounge' started by sara1988, Apr 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

Jun 3, 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Ik wil bij m'n dochtertje op de nieuwe kamer een muurschildering laten maken, omdat dit redelijk prijzig is wil ik het wel graag een aantal jaar erop laten zitten.
    Nu is mij vraag aan jullie wat jullie vinden van de onderstaande afbeeldingen tot welke leeftijd dit leuk zal zijn op haar muur..

Ik zie graag reactie's

Attached Files:

2. sara1988

sara1988 Bekend lid

Jun 3, 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Nog 1

Attached Files:

3. sara1988

sara1988 Bekend lid

Jun 3, 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    En nog 1

Attached Files:

4. sara1988

sara1988 Bekend lid

Jun 3, 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    En nog een

Attached Files:

5. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Pff vind het lastig.. kinderen zijn snel uitgekeken op dingen.. dat zou voor mij dan ook de reden zijn om het misschien wel niet te doen en gewoon voor een leuk behangetje te gaan :)

Hoeveel jaar wil het er minimaal op hebben zitten? Wel ontzettend leuk!!!! Denk dat ze het ''kinderachtig'' gaan vinden rond hun 8e/9e, als ik kijk naar het neefje en nichtje van mijn man :)

6. momy2b

momy2b Actief lid

Feb 4, 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    superleuk zeg! ik vind persoonlijk 3 en 4 het leukst..maar goed daar vroeg je niet om :D
    ik denk tot een jaar of 10 ?

7. Liekj

Liekj Niet meer actief

Tot een jaar of 8/9 denk ik..

8. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,565
    0
    0
    Tja, is moeilijk natuurlijk. Ligt er helemaal aan wat je dochter zelf leuk gaat vinden straks als ze groter wordt. Ik vind deze muurschildering prachtig gemaakt, maar vind ze ook wel heel erg druk eerlijk gezegd.

9. Sifra

Sifra Niet meer actief

Leuk zeg! Ik vind ze allemaal erg leuk, maar persoonlijk denk ik dat de eerste het langste mee kan qua leeftijden.

10. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    persoonlijk vind ik nr 1 heel mooi, rustige kleuren (niet dat hele felle roze) en ook de elfjes zijn niet te kinderlijk. Denk dat mijn dochtertje daar wel tot in haar tienertijd (jaar of 11 /12) mee zou kunnen doen

11. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    ik denk dat de eerste het langste mee zal gaan.
    de rest is ook erg leuk maar meer echt 1 thema zeg maar..
    door de sprookjesboom kun je denk ik af en toe ook nog zelf een beetje veranderen door er wat anders in te "hangen".
    en elfjes gaan ook heel lang mee.
    met de prinsessen zul je zien dat ze over 2 jaar zegt dat haar favo prinses er niet eens op staat dus het is stom.

12. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    1,324
    184
    63
    Gelderland
    Ik vind ook de derde en vierde het leukst! Zijn ook iets minder druk. De derde wordt misschien wat sneller kinderachtig maar die vind ik erg leuk! Zal tot jaar of 8 denk ik leuk zijn.

13. flavour2

flavour2 Actief lid

Jan 18, 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de 1e het leukst en denk dat je daar het langste plezier van hebt. Al zal ik zelf niet kiezen voor een muur schildering. Ik zie bij mn nichtje (bijna 5) dat het erg snel veranderd, piny pon, lego friends, princessen, frozen.. en is zonde als je muur schildering erop maakt. Misschien een idee om bijv, vlinder/hartjes/slirten erop schilderd.. tijdloos maar op en top meisjes kamer.
    (Kan even geen voorbeeld uploaden zit op.mn tel)
    Wij hebben bij ons zoontje voor zn 2e verjaardag ook een nieuwe kamer gemaakt..(is gek van autos en treinen).nu hebben wij de muren geverfd en het aangekleed met schilderijtje (auto, trein, traktor) een auto lamp die uit de muur komt zeg maar en een stper autobed (vrachtwagen) gemaakt door opa..
    Is hij het zat kunnen ze zo zn intereur veranderen;) succes!!

14. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

Sep 11, 2012
    1,154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik wil ook een muurschildering in onze volgende huis, wil zelf een simpele blossem boom.
    Iemand nog een goed adresje in flevoland?

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Hee meis, wat leuk! De eerste is leuk met de sprookjesboom. Mijn zus heeft dit ook vaker gedaan sinds 2008 sinds ze de kindjes kreeg. Mijn nichtje heeft net een nieuwe kamer geregen en is de muur schildering zo geworden:

View attachment 451875

View attachment 451876

16. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    o ja!
    je kan ook vrienden familie vragen of zij iemand kennen die als hobby zulke dingen doet.
    scheelt vaak ook veel geld..
    misschien is anders foto behang een optie?
    als je even goed zoekt op internet heb je al een mooie voor 30 euro.
    is ze het dan zat is het ook niet zonde van al dat geld..

17. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,627
    113
    De eerste vind ik schitterend en kan denk ik het langste mee, denk tot een jaartje of 9/10 of zo (ik had 'm zelf met 15 ook nog prachtig gevonden overigens). Ik denk dat het gemiddelde kleine meisje nr 2 het leukste zal vinden, en die zal ook wel tot een jaartje of 8/9 meegaan. 3 vind ik echt babyachtig. 4 vind ik erg leuk, maar gaat denk ik en stuk minder lang mee dan de echte 'meisjesachtige' schilderingen.

18. Gespannen

Gespannen Bekend lid

Jul 14, 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Wauw, echt onwijs mooi.
    Of ze het lang leuk blijven vinden ligt ook wel een beetje aan het karakter ed van je kind.
    Mijn oudste zou er met 6 helemaal klaar geweest zijn, werd toe een onwijze paarden fan en echt alles moest paard zijn.
    Mijn nr. 2 kwam er op 6 jarige leeftijd achter dat ze alleen maar heftige effe kleuren leuk vond en echt, ze heeft smaak, maar dat is niet de mijne.
    Mijn nu 6 jarig zou alle schilderingen onwijs tof vinden en als ik haar een beetje aanvoel zou ze dat over 2 jaar nog wel vinden.

19. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    #19 susanne85, Apr 9, 2015
    Last edited: Apr 9, 2015

T ligt ook indd aan het kind zelf. Onze oudste is helemaal dol op elza. Die zal voorlopig wel dol blijven op haar Elza schildering. De jongste heeft er een van Jokie op zijn muur,

Je zou er allicht rekening mee kunnen houden dat als je een drukke muur hebt dat je de rest wat rustiger houdt zodat de kamer niet al te druk wordt.

Succes met uitkiezen. Onze ervaring is dat kinderen altijd erg blij zijn met hun kamertje

20. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Ik vind muurschilderingen prachtig en zou het ontzettend graag willen, maar het is vooral leuk voor in een babykamer daarom durf ik het niet aan.
    Ik vind nummer 1 ook het meest geschikt voor een langere periode, net wat rustiger en niet te baby-achtig.

Share This Page