heb je iets gekregen vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    een smsje van mijn vader :)
    mijn vriend heeft er ook 1 van hem gehad.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier niet in materieel, maar hij heeft morgen vrij genomen zodat ik mijn afspraak met de arbeidsdeskundige door kan laten gaan. Ik heb zo'n zin om weer wat te gaan doen en dit is de eerste stap die ik nu weer mag gaan zetten, maar kon geen oppas regelen voor morgen dus heeft hij vrij geregeld. ben er zooo blij mee. weet wel een goed cadeau'tje voor hem vanavond haha.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wat een vreselijke romantische kerels hebben jullie allemaal dames............. en ik altijd maar denken dat ie van mij van beton was. valt nog mee dan

4. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Nee niks, verwacht ook niks. Krijg liever een keer wat van hem omdat hij aan me denkt dan nu omdat het valentijnsdag is. Hij vond het vanochtend wel heel erg, maar we kunnen geld voor cadeaus beter voor andere dingen gebruiken. Heb hem wel het kaartje via de hema gestuurd, vond hij erg lief.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mijn man trakteert mij op een etentje bij Soho in Breda. Moet alleen nog een datum uitkiezen. Ik heb hem een doosje bonbons gegeven.

6. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    louis vuitton tas, en portemonnee en een roos natuurlijk:D
    Vanavond gaan we lekker uit eten..

7. Dana

Dana Niet meer actief

niks gekregen, ja een stapel was! meneer ruimt eens in de 3 weken zijn stoel leeg waar hij zijn kleding op gooit en als ik net de wasmand leeg heb gooit hij hem weer vol met opgespaarde kleding, dat en een dikke poepluier net van mijn "nog niet in de verte zindelijke" maar oh zo lieve dochter :p

wat denken jullie dames, zal ik mezelf eens verwennen met een lekker geurtje? :D

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

een mooie roos, kaartje,en iets van de douglas

had het echt niet verwacht van hem, ben er echt zooo blij mee!

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    oooooohw wat lief!!!

hier verwacht ik niks.....
    normaal verwacht ik al niks en nu is vriendlief zijn portemenee ook vergeten dus hij zou niet eens wat kunnen halen hihihi
    ik heb voor vriendlief een cake gebakken in de vorm van een hart, vriendlief is gek op cake dus vond dit wel leuk om te doen hihihi

10. proudmommy2011

23 jun 2011
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg nooit iets helaas...ik geef hem een pakketje chocola die ik vervolgens ook zelf op kan eten :D

11. Dana

Dana Niet meer actief

dat is ook slim :D

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hier heeft manlief een roos thuis gestuurd gekregen van de m&m actie
    die is net aangekomen waaraan ik mee gedaan heb en der zit een zakje mnm's in

hij heeft een kaartje van mij en zoontje gehad me chocolade met love erop .
    vanmorgen neer gelegd ik weet niet of ik wat krijg haha

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee, maar dat vind ik ook niet erg. Wij doen niet aan Valentijnsdag. Heb Valentijnsdag niet nodig om aan mijn vriend te laten weten dat ik van hem hou.

Wij geven elkaar liever iets onverwachts op een andere dag! Ik vind het leuker iets te krijgen op een moment waarop je het niet verwacht namelijk. En mijn vriend ook.

14. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Hen niks gekregen maar manlief is nog op zijn werk dus misschien word ik nog wel verrast. Heb vanochtend met mijn zoontje een verftekening voor papa gemaakt, zal hij vast leuk vinden.

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik kreeg net van mijn 2 zoontjes een hele lieve hart die ze op school gemaakt hebben. Om van weg te smelten!!

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik zeg doen!:D

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb een jas gekregen! Maar vond hem helaas afschuwelijk dus heb hem net even terug gebracht naar de winkel waar hij vandaan kwam:)

18. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    wat lief als ik dat allemaal zo lees.
    ik verwacht niets van mijn mannetje vandaag., maar die van de chocolade (kopen voor hem en zelf opeten) moet ik maar onthouden voor volgend jaar :D

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    whahahahahaha
    had je hem hier niet even kunnen showen?:p

20. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik had ook niets verwacht maar vanmorgen lag er een heel lief briefje met een waardebon voor de musical Miss Saigon voor volgende week zaterdag.
    heb er helemaal zin in!

Deel Deze Pagina