heb je met goede hormoonwaarde ook goede eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bri4, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bri4

bri4 Lid

17 nov 2010
    90
    0
    0
    NULL
    gelderland
    Hallo!

Mijn vraag is of je met goede hormoonwaarde ook een eisprong hebt?

Ik zat een aantal jaren in de vroege overgang, had ook hele slecht hormoonwaarden toen, fsh 74..... ben overwacht tot zwanger geraakt maar dit is helaas in een miskraam geeindigd... mocht weer opnieuw bloedprikken en mijn uitslag is echt supergoed....(3e dag cylcus geprikt)

Fsh: 3.2
    LH: 3
    oestradiol: 0.91

volgens mijn gyn is dit een hele goede uitslag. Ik vroeg haar of ze wilde kijken of er een eitje klaar zou liggen maar ze wilde het niet doen.... ik baal daar ontzettend van en heb met ovulatietesten geprobeerd om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong zou hebben maar kon deze niet vinden... ik heb wel op de uitgerekende dag symptomen gevoeld van een eisprong maar ik had het graag willen weten of het daadwerkelijk zo zou zijn.

Wie kan mij hier meer over vertellen of je dus met goede bloeduitslag van de hormonen een eisprong kan verwachten?!

ik hoop dat er mensen zijn die dit weten....

Groeten Brigitte

2. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ik heb er niet heel veel verstand van maar dat je hormoonwaardes goed in balans zijn betekend dat je gewoon een eisprong kan hebben. Wanneer die er klaar voor is.
    Als je LH waardes omhoog gaan (wat je kan testen met ovulatietesten) komt er een eisprong aan.

Deel Deze Pagina