Hallo dames Donderdag avond/nacht heb ik seks gehad. Hierna had ik helder bloed. Dus ik dacht, ik wordt ongesteld want het was al dag 28. En laatste twee cyclussen wordt het al minder. Maar vrijdag had ik heel de dag geen bloed. Eventjes beetje bruinig in ondergoed en avond een bruin propje. Dus ik dacht oké het gaat nu echt doorzetten, maar weer niks. Die nacht had ik enorme buikpijn en steken in me buik dus ik dacht ja oké nu gaat het wel echt doorzettendoorzetten Zaterdag was dus in de ochtend nog niks. Die middag om half 1 even een beetje rozig afgeveegd en verder niks meer Die middag ging ik zwemmen en wou niet opeens bloeden dus deed mini tampon in. Na klein 30-45 min ging ik eruit en haalde de tampon eruit. Bruinige afscheiding en beetje rozig. Een mini stipje. Die avond verder een keer beetje rozig afgeveegd en verder helemaal niks meer. Vandaag ook nog steeds niks. Maar ik moet zeggen mijn buik voelt zo anders. Elke keer vast willen houden en mijn vriend zei ook gisgeren dat ik echt een buikje had. ( kan ook komen door de vreetbuien). Maar ik weet het niet. Heb wel vaker een aansleep tot mijn menstruatie maar deze nog niet Ken iemand dit?
Oh en ik had dit weekend ook echt het gevoel van ongesteldheid maar na vrijdag nacht is dat weg na die enorme buikpijn.
Ja ik ben nu een weekendje weg. Dus doe ik liever dinsdag hahaha. Maar ik heb natuurlijk al een keer eerder gehad dat twee drie dagen aanloop dag had. Alleen dan elke keer wel meer. Nu echt bijna niks alleen na de seks
Hmm, vorige week reageerde je nog in een ander topic dat hij geen kindje wilde. En je vorige cyclus plaatste je ook al een topic over je rare bloedingen en daar heb je al vaker topics over geopend. Het is jouw leven meid, maar zou je niet eerst een stabiele relatie op bouwen? Ik krijg het idee dat je geobsedeerd bent om een kindje te krijgen en met wie dat is maakt je volgens mij niet uit. Een kindje is niet zomaar iets.. En ik begrijp dat je niet op dit soort reacties zit te wachten, maar je kan ze wel verwachten natuurlijk.
eens met natas! je hebt weet ik het hoeveel topics over je menstruatie/rare cyclus (eerst onder een andere naam) en elke keer vraag je weer hoe dat kan...waarom doe je niet eerst een test voordat je het hier plaatst? Want je kunt nu geen test doen..wat verwacht je dan? Dat iedereen gaat zeggen dat je wel eens zwanger kunt zijn? en zou je eerst niet aan je relatie werken? Krijg het gevoel dat je een kindje WIL en met wie maakt niks uit.. Je vorige vriend wou nog geen kinderen, vorige x zei je dat deze vriend ook nog geen kinderen wil..en nu van de een op de andere dag toch maar wel? Raar verhaal...
Ik wil inderdaad wel graag een kindje. En nee echt niet zomaar met iemand. Ik zei het zodat je niet raar zal denken ging tenslotte om de situatie wat ik posten. En nee zolang hij het liever niet heeft wacht ii wel. Alleen we hebben het in mijn eisprong week voor het Obgen de kerk gedaan dus ik hoor biet zwanger te kunnen worden.
dat vind ik echt zo'n slap iets dat iemand zegt, voor het zingen de kerk uit kun je niet zwanger raken.. Dat kan dus wel.. En je zegt dat jij wel een kindje wil,maar hij nog niet en dus wachten jullie! Waarom doen jullie het niet met condoom dan? en die cyclus van jou is wisselend.. Daar kun je wel 100x een topic over openen.. Maar daar schiet je niks mee op!
Dit forum is om advies eb tip te krijgen. Dus al zal ik er 100 starten wat maakt dat uit. Als het mij misschien helpt. Waarom wij het niet met condoom doen is omdat ik dat eng vind door een ervaring. En aan de pil gaan wil ik niet meer aangezien pas na een jaar mijn cyclus normaal is . En als het je niet bevalt moet je gewoon niet naar mijn onderwerpen kijken. Jullie wisten anders wel alles wat ik schrijf en alles
Aan je onderschrift te zien is je cyclus nog steeds onregelmatig. Nogmaals; misschien eens langs een dokter gaan? Eerst zeg je m'n vriend wilt nog niet (wat ik overigens begrijp als je net samen bent) en vervolgens wilt ie toch wel proberen en daarna typ je weer als ie niet wilt dan wacht ik. Ik vraag me af of je wel weet wat een baby precies inhoud of dat je het ziet als een leuk schattig dingetje. Je topics vallen op, omdat we weten wie je bent. Net zoals dat er nog meer meiden hier constant topics openen over dezelfde dingen (en nee ik zeg niet dat jij er constant 1 opent, maar bijna wel elke cyclus). Als je je er elke cyclus niet lekker bij voelt, dan moet je eens contact opnemen met iemand die er verstand van heeft, want hier krijg je elke keer dezelfde reactie als je zo een topic plaatst; testen!
Hoi Minimi; ik heb ook even met de dames mee gelezen en zie ook dat je hebt benoemd dat je vriend het nog niet wil, en dat je nog maar een paar maanden samen bent. Hierover struikelen veel vrouwen, en zo ik dus ook.. Je benoemt zelf het op een laag pitje te houden en te wachten. Maar aan je reacties te lezen ben je volop bezig en r zeker wel mee bezig. Ik wou je er even op attenderen dat de consequenties van als je zwanger mag worden niet alleen voor jou en je vent zijn maar ook ten koste van je kind. Die word er de dupe van! Ik zou zeggen leer eerst je vriend maar kennen en kies samen bewust hiervoor.. want zo kun je met iedereen wel rond gaan **** dan maakt het toch niet uit van wie! en 12 rondes? Maar je probeert toch niet? sorry maar ik hou niet van mensen die alles lopen te bedonderen
Ik noem gewoon mijn cyclussen en dit is ronde rond. Biet in de zin van proberen maar van mijn cyclus zelf. En nee ja half bezig maar we deden het voor bet zingen de keek uit. Dus bewust voor gekozen om te zorgen dat ik niet zwanger word. Maar inderdaad komt goed we kennen elkaar al 2 jaar. Maarja mensen gaan meteen denken omdat ik pas paar maanden met hem heb.
Dit forum is zeker voor advies en tips.. maar na tig de zelfde topics heb je ook elke x het zelfde advies gekregen.. a) testen b) ga naar de HA ivm cyclus.. dus wat schiet je er mee op om elke x weer topic te openen? Enne bij elke s.exuele voorlichting die ik gehad heb, wordt verteld dat je ook zwanger kunt raken van voor t zingen de kerk uit.. want er kunnen zaadcellen in het voorvocht zitten.. dus (on)bewust zoek je toch het risico om 'per ongeluk' zwanger te raken..
Hier zeg je dat jullie het wel al proberen... Kijk uit dat je niet zwanger wordt terwijl hij het nog niet wil. Dat is niet de manier om een goede relatie op te bouwen.
Niet bezig, half bezig? Wel bezig.... Bewust ervoor gekozen om niet zwanger te raken door voor het zingen de kerk uit..... ????? Je weet zelf niet eens wat je zegt volgens mij! En indd, er zitten ook zaadcellen in voorvocht, dus dom excuus om te zeggen dat jullie het voor het zingen de kerk uit doen.. Is gewoon onzin.. Jij wilt gewoon graag een kindje, en met wie maakt je gewoon niks uit! Denk goed na voordat je wat doet! het kindje is het dupe ervan!
Als het niet uitmaakte met wie was ik nu al wel zwanger geweest hoor. Haha het maakt wel degelijk uit met wie.