Heb je net rust, reinheid, regelmaat..........

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zonnebloem1987, Oct 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,173
    35,838
    113
    Sinds de derde voelt het hier compleet. Ben wel benieuwd of dat ook zo blijft Haha.

2. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ja hoor herkenbaar. Na HG en bekkenproblemen met beiden wilde ik nooit meer een derde. Tot ons mannetje een jaar was, ik wilde nog zooooo graag! Maar het verstand won, en nu zijn de kriebels weer weg haha.

3. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    Tja mijn verstand zegt nu al nee!
    M'n gevoel jaaaaaa nog 1! Kan er echt niet bij dat dit mijn laatste zwangerschap ever is! Mijn laatste bevalling etc...
    (Ik heb sowieso altijd al moeite met afscheid van iets nemen....)

Maar mijn vriend is echt een volharder en vind er 2 meer dan genoeg......

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Pfff, nee hoor. Ben blij als die luierperiode straks voorbij is. blergh, weer rondhopsen met n dikke pens, de pijn en wrakachtige lichaam daarna, gebroken nachten, de irritante emoties allemaal. Gesjouw met die zware maxicosi, meer gebondenheid, kinderwagenuitklapperij, je halve huisraad meenemen voor een uurtje visite.... Whaaaa de gedachte alleen al :p

5. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Geen last van. Misschien dat het nog komt. Maar een tweede komt er in ieder geval niet.
    Ben wel superblij met mijn meissie hoor. Dat is mijn alles.

6. maaikenaomi

maaikenaomi Niet meer actief

Na mijn eerste (2004) nooit last van gehad, zelfs geroepen, noooooit meer! Vond het heerlijk dat ze alles al zelf deed en dat ik weer wat meer vrijheid had. Tot ineens iedereen in mijn omgeving zwanger begon te raken (bij de eerste was ik 18, dus toen was ik de enige :)) en ik overal baby's zag :) Van een kilometer afstand kon je me klapperend aan horen komen! En nu heb ik een heerlijk meisje van 9 weekjes in de box liggen! En..... Nog steeds klappert het er vrolijk op los, dus die derde komt over een tijdje ook nog wel denk ik :)

7. lies276

lies276 Niet meer actief

Na de geboorte van onze derde dachten we compleet te zijn.Verstandelijk vond ik dit meer dan prima na drie enorme huilbaby,s, maar als ik zwangere vrouwen of kleine babietjes zag, kon me dat altijd wel enorm vertederen.
    Toen werd ik onverwacht zwanger van onze vierde.
    Hij was echt een modelbaby en ik heb zo enorm van de zwangerschap en babytijd genoten!!!!!
    Nu is het goed. Als ik zwangeren of kleine baby,s zie, denk ik alleen maar: zij liever dan ik!
    Hier dus geen rammelende eierstokken meer.

8. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    hahaha wat leuk geschreven en helemaal waar.
    Maar toch, ondanks dat mijn jongste 4 maand is en mijn wrakkerige lichaam nog niet zichzelf is, hopen wij toch op een spontaan wonder uit de natuur. :D
    Mijn emotie hopsen vrolijk (euh niet echt vrolijk) rond, maar dat mag de pret niet drukken.

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Oh kan niet wachten om het nog 1 keer mee te mogen maken!

Zo'n klein hupselflupseltje, die totaal aan je is overgeleverd, lekker elke avond zo'n klein warm hummeltje op je borst.

De periode van luiers...tja daar zitten we toch nog in.

Maar het zien opgroeien van een kindje....ik vind het prachtig.
    Het zal hier bij 3 blijven....dus extra veel genieten!

10. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Ook voor mij erg herkenbaar! Ik ben er verstandelijk helemaal klaar mee. Ik denk simpelweg niet dat ik 3 kinderen aankan. Inmiddels heb ik ook al behoorlijk wat babyspullen verkocht, zoals de Maxi Cosi en de wandelwagen.. En dat deed pijn..

Gisteren heb ik een test gedaan. Ik was overtijd en gebruik geen anticonceptie. Ik ben niet zwanger.. En stiekem was ik toch een klein beetje teleurgesteld, hoewel de gedachte me ook erg beangstigde.

Hier blijft twijfel bestaan. Ik vond / vind het met 2 kids af en toe toch echt wel behoorlijk zwaar.. Vooral toen de jongste net geboren was. 3 Red ik gewoon niet, ben ik bang.

Mijn vriend heeft voorgesteld zich te laten steriliseren. Maar daar wil ik nog niet aan.. Want heeeeuuuul misschien... Die eierstokken toch...

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb er ook veel last van gehad hoor.
    Totdat ik een tijdje terug op mijn neefje, toen 10mnd, paste.
    Bleef daar slapen en hij werd om t uur wakker die nacht.
    De volgende dag zei ik tegen mijn man; oke, ik ben er klaar mee!
    Jongste gaat sinds deze week ook naar school, de dagen dat ik vrij ben ook echt de tijd voor mijzelf van 8.30-14 en ik kan heerlijk op mijn gemakje boodschappen doen, het huishouden..ZALIG!!!

Het enige wat ik graag nog eens zou willen voelen, is het zwanger zijn. Het intieme van een baby in je buik....dat vind ik echt geweldig.
    Maar weer het overnieuw beginnen, flesjes, luiers, huiltjes....neuh

12. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,228
    0
    36
    hier het zelfde ;)

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik herken het. Oudste is bijan 4,5 jongste wordt 3. Deze moeder kan nog geen afscheid nemen van de babytijd hoor. Als
    Ik boodschappen doe en ik zie de nutrilon pakken staan.... Zwijmel de zwijmel. Mn beste vriendin is net zwanger em kan niet wachten tot de kleine geboren is. Ook het babyshoppen... Ach hou op geweldig!

En het zwanger zijn jaaaa het heeft zn mindere kanten, overgeven enz maar het is zoooo mooi.

Ja hoor van mij mag er wel een derde komen. Helaas denkt mijn man er iets anders over :( mischien dat ik hem ooit van gedachten kan doen veranderen. Als de kleine van mijn beste vriendin geboren is zou ik hem nog eens heeeel lief kunnen aankijken hahahhqhaa wie weet....

Tegen die tijd gaat de jongste ook al bijna naar school

14. besje

besje Actief lid

Feb 26, 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Her net hetzelfde.
    Alle loopt op het moment goed, wel druk, met onze dochter van 6 en zoontje van 2. Na de laatste bevalling was ik er ook 100 procent van overtuigd dat er geen derde meer ging komen.
    Maar sinds een 2tal maand ben ik dus toch aan het twijfelen, mijn verstand zegt nee maar mijn gevoel zegt ja.

Verschrikkelijk!

15. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

hier eigenlijk ook twijfel twijfel, mijn verstand zegd neeee niet doen! je weet hoe het de vorige keer ging(zat tegen een pnd aan, rare gedachtes enz) en dat wil ik echt nooit meer mee maken maar mijn gevoel vraagd in princiepe om nog een zwangerschap, ik mis het zwanger zijn. Dat gevoel als er een baby in de buik zit waar je al contact mee kunt maken is zo bijzonder, ja dat mis is echt.

16. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij M, T en S had ik bijna direct na de geboorte al klapperendr eierstokken maar L zal echt de jongste blijven. Dat voel ik nu ook echt naast dat ik het denk. Over twee jaar ga ik ENORM genieten van de RRR en nu van mijn laatste baby aan de borst ;)

17. Miron

Miron Fanatiek lid

Feb 6, 2009
    2,349
    106
    63
    IK herken het echt helemaal niet.

Heb nu 2 kindjes en ben echt helemaal klaar met het baby zijn. Weer helemaal terug naar af nee dank je wel. Zal blij zijn als de jongste geen middagdutjes meer doet en we zonder daar rekening mee te houden een hele dag weg kunnen.

18. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik twijfel soms ook, maar zet ik het gevoel in percentages valt het wel mee.......

80% nee, wij hoeven niet meer.
    20% ja graag.

19. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

Mar 31, 2012
    1,207
    0
    36
    Zo denk ik er ook over ik hou het wel bij 2 kindjes

20. Eldoli

Eldoli Actief lid

May 16, 2013