Ik heb het nog wel maar kijk er eigenlijk nooit meer op. Moet mijn profiel eigenlijk verwijderen. FB daarentegen check ik heel vaak.
Ik heb nog wel hyves maar doe er helemaal niks meer mee. Zal me foto's erafhalen en dan toch echt verwijderen. Zit ook alleen nog op facebook..
Ik heb ergens nog een verloren hyves account doe er niks meer mee. Facebook zal je mij niet zien (vertrouw dat voor geen meter)
Ik heb 3 weken gekeden mijn hyves verwijderd en heb nu alleen fb Bijna al mijn vrienden kwamen al niet meer op hyves
Volgens mij heb ik 'm nog niet verwijderd, maar ik doe er al een hele tijd nijs meer mee. Facebook doe ik trouwens ook niet heel veel mee. Wel met twitter.
Ik heb ook geen Hyves meer... Alleen heb ik me al 100x afgemeld, maar werkt op één of andere manier niet.. Dus nu maar gewoon alles geannuleerd! Facebook vind ik ook leuker!
.. nee, verwijderd. Heb ook smakelijk gelachen om het (na drie keer klikken op 'ik wil echt Hyves opzeggen!') afscheid-tekstje; "je vrienden gaan je missen!". Mwuhaha, alsof ik nu weer snel een hyves aanmaak! Ik heb Hyves verwijderd omdat ik erachter kwam dat er een lek in de beveiliging zat. Mijn ex wist mij namelijk precies te vertellen wat ik op hyves had staan. Hij stond niet in mijn lijst, geen vrienden van hem, niemand die hem kende.. Via Google kon hij mijn statussen zien! Weet niet hoe hij het nou deed maar het had iets te maken met 'kache' (???)...
Zit al sinds 2006 op Facebook en heb net 3 maanden geleden eindelijk m'n Hyves eraf gegooid. Gelukkig gingen steeds meer vrienden over dus was het niet meer nodig. Heb veel internationale vrienden (en familie) dus Facebook is voor mij de meest ideale vriendensite
Ik heb nog hyves met als reden dat ik die gewoon niet verwijderd kreeg.. had gekozen voor verwijderen, en kreeg een link met de mail die niet werkte. Lekker dan.. Facebook heb ik niet, geen zin in social media.