Heb nee gestemd maar heb m nog wel maar er staat niks meer op en ik kijk er ook nog maar zelden op, ik denk er niet meer aan ook. Dus nee...
Hyves al een tijd niet meer en denk erover na ook fb de deur uit te zetten. (Was 1 van de eerste zoveel leden van Hyves dus het voelde wel als een stap trouwens)
Heb hyves nog wel, maar kom er niet meer zo vaak sinds al die vage veranderingen die nergens op slaan.
allebei. hyves vind ik zelf leuker, maar daar wordt bijna niet meer op geschreven. facebook heb ik dus omdat daar iedereen naar is overgestapt, maar vind het zelf eigenlijk maar kil
Nee,heb het er een half jaartje geleden vanaf gehaald.. Verder ook geen twitter,facebook ben alleen hier actief haha.
M'n hyves hb ik op slot voor iedereen .. Wil het steeds verwijderen maar staan veel foto's op die ik nog moet opslaan Hihi kom er niet aan toe
Ik heb het officieel nog wel, maar doe er echt niks meer mee. Iedereen zit vort op Facebook, dus op Hyves is niks meer te doen.
Ik heb nog wel Hyves, maar ik doe er niet veel meer mee. De meeste mensen die ik op Hyves heb, hebben ook Facebook. En vooral daar worden de updates geplaatst. Dus op Hyves staat vaak niks nieuws.
Nee joh heb em ingeruild voor facebook. Iedereen hadden daarop hun foto's en alles verwijderd en zijn naar facebook verhuisd. Ik dus ook.
Een paar maanden geleden verwijderd,zit alleen nog op FB.Mijn dochter zit nog wel dagelijks op hyves.
Ja. Vind Hyves veel leuker dan FB. Helaas wordt het een hele dooie boel omdat anderen blijkbaar FB leuker vinden. Jammer.
Mijn hyves-pagina bestaat nog wel, maar ik doe er niets meer mee. Meeste contacten waren wel actief op FB, dus ben op een gegeven moment ook maar die kant op overgestapt Dat de telegraaf-groep de boel overnam, maakte hyves er voor mij niet aantrekkelijker op, moet ik zeggen, dus dat was wel een beetje de druppel...