Ik baal gewoon

Discussie in 'De lounge' gestart door snoet, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik geniet van mijn zoon maar ben het wel even zat, sinds zo een jaar ofzo heb ik geen vrienden meer 2 vonden het niet leuk dat ik een kleine jongen heb en de derde is naar Amerika vertrokken. Heb wel een 1 vriendin terug gekregen maar die zie ik niet zo vaak. Ze heeft zelf ook een kleine en dat is natuurlijk harstikke leuk.

Baal gewoon zit elke dag thuis ik ga wel naar buiten maar altijd alleen met Dilano en/of Charly.

Manlief werkt en is in het weekend wel thuis gelukkig en dan doen we ook van alles met zijn drieën. Maar door de weeks voel ik me op het moment rot.

Zit naar Dikke Dik te luisteren en Dilano is met zijn auto's aan het spelen en zijn beer.

Ik mis gewoon mensen om me heen! En ik vind het jammer dat Dilano geen kindjes heb om mee te spelen.

snoet :(

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel herkenbaar meid.
    De mensen die ik om me heen hebt werken allemaal..
    En ik zit de hele dag thuis met 2 kids want de ander gaat naar school ;)
    In het begin zag ik nog veel mensen maar dat werd minder omdat ik zelf niet meer zo mobiel ben nu met 2 kleintjes..

3. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Je zou bijvoorbeeld naar de bieb kunnen gaan... bij ons hebben ze in ieder geval weekelijks geloof ik voorlezen voor baby/peuters.
    Leer je gelijk nieuwe mama's kennen, met kleine kids :)
    Of babypeuter zwemmen... leer je ook weer mensen kennen.
    OF peutergym... leer je ook weer mensen kennen...:)
    Beetje jezelf een schop onder de billen geven, dan lukt het heus wel.
    Zelf heb ik het ook gehad... maar nu gaat ze naar school, en baal ik gewoon afentoe dat ze niet thuis is :)
    Ik vond die peuter mama dingen geweldig leuk om te doen.
    En je leert mensen kennen... dus ik zou zoiets eens proberen
    Sterkte hoor ;)

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Snoet.. zou Dilano het leuk vinden om een keer met Wendy te spelen?
    Ik woon in Uithoorn. Dat is 15 minuten met de bus.
    En als die 2 spelen kunnen wij kletsen/theeleuten.

Ideetje? ;)

5. Hamsteren

Lol... yup via ZP krijg je ook vrienden, hoe makkelijk is dat ;)

6. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    tuurlijk zou Dilano dat leuk vinden!

7. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Ja er is hier genoeg te doen, naar de bieb is niet zo leuk met Dilano binnen 5 min heeft hij zijn boekjes uitgezocht en voor het lees uurtje heeft hij niet genoeg geduld.
    Zwemmen en oki is ook leuk maar ik ben niet zo happy met mijn lichaam en heb altijd het idee dat ik er zo op aangekeken wordt dat wij zo simpel zijn. Omdat wij geen meelopers zijn. En daardoor vind ik het ook moeilijk om contact te maken.

8. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik zou zelf het verhaal geschreven kunnen hebben.
    Meisje slaap nu. Ik zit me kapot te vervelen.
    Dingentjes in huis al gedaan. Zit op een pakketje te wachten.

Hier is verder ook iedereen aan het werk.
    Ga wel om de week naar baby zwemmen. Maar merk gewoon dat deze moeders niet uit zijn op extra contact met iemand. Gewoon daar klein praatje maar verder niet.

Zit ik ook nog met het probleem dat ik hier niet vandaan kom, mijn fam woont allemaal ver weg.

Ik zou toch proberen onder de mensen te komen. Ga elke dag een klein boodschapje doen. Even lopend naar de bakker om lekker vers brood te halen. Misschien in de middag naar een speeltuin? Wij hebben hier in het dorp veel speeltuin verenigingen. Misschien is dat wat voor je.

9. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek

10. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Herkenbaar meid, denk dat meer thuisblijfmoeders dit gevoel hebben.

Zelf mis ik het werken en het lukt me tot nu toe niet om een leuke baan te vinden. Vorig jaar werkte ik nog en dan vond ik het fijn, die momenten met kind.
    Maar nu is elke dag hetzelfde.... *zucht*

Vandaag gaan we dan weer naar het dierenpark hier. Is gratis. En ook met park eromheen.
    Maargoed, uiteindelijk heb je dat ook wel weer gezien.

Hier werkt ook iedereen. Vriend werkt ook mega veel laatste tijd...

Sja, ik durf eerlijk te zijn.. Ben niet zo goed in dat thuisblijven met kids, vrees ik!
    Ben het werken zo gewend, dat gaf me energie (wijkprojecten ontwikkelen en uitvoeren, onder de mensen zijn)
    en nu voel ik me beeje verloren en futloos.

De moeders hier zijn anders dan ik.. De klik is er niet echt!
    Dus meer dan een oppervlakkig gesprekje is er niet.

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    *gaat zwetend weer zitten na 20 mins steps met de WII*
    FF bijkomen met wat drinken en ZP en dan zo douchen...excuses voor de overlast dames :p

Meid ik zie er ook niet uit naar tv standaards. Dus dat past alvast hahaha. Ik probeer er wel wat aan te doen zoals net dus maar het wil nog niet zo'n vaart nemen.
    Ik PB je even ;)

12. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Oh lieverd dat is echt niet gek! Ik zit nu al tijden thuis ivm zwangerschappen en mijn bekken en ik word er hoorndol van! Kan geen kant op, niet even op de fiets weg, geen hobbys, wel vriendinnen maar die werken. Kan niet wachten tot ik weer gewoon mag werken en mobiel ben!!! Ik zit nu ook echt al bijna twee jaar "vast" aan huis :S

Als je zelf verder niet beperkt bent(weet ik niet?) dan zou je een leuke hobby kunnen zoeken? Sporten ofzo??

13. Hamsteren

Ow... stepps.... daar moet je toch bij nadenken????
    Ik vind sporten leuk.... maar niet als ik moet nadenken haha!
    Nou succes meiden... hopelijk vinden jullie de gezellige klik!

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Gaat je zoontje niet naar een psz? Ik heb daar heel veel contacten opgedaan en ben ook vrijwilliger.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik verveel me eigenlijk nooit, maar kopje koffie is zo gezet :)
    woon alleen verder weg haha.. omgeving zwolle ;)

16. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nee joh! Ik zet mijn Wii aan en zap dan naar een of ander programma op tv en de wii controler laat me dan weten of ik het goed doe, hoever ik ben en of ik van opstap voet moet veranderen. Niks fansy verder gewoon stap stap op stap stap af. En dat terwijl je naar dhr Phil kijkt die een of andere barbiepop als gast heeft die je vanalles aan fitness aan smeert en dieetjes met groente en fruit (of een film of een serie die je gedownload hebt.... ofzo). :D
    Dus nadenken hoeft niet. Tenminste ik neem aan dat je kan traplopen zonder na te denken :p

17. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    nee hij gaat niet naar psz, vrijwilligerswerk is wat lastig want dan heb ik weer geen opvang.

18. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik verveel met ook niet genoeg huishoudelijke taken en leuke projectjes maar toch dan mis je iets. Aanspraak en dan bedoel ik niet van zoonlief.
    En zwolle is idd een beetje ver:)

19. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Heb dit vooral gehad toen jip 2 was en Janneke baby was.
    Was toch aan huis gebonden vanwege slaapjes/flesjes dus was vaak thuis. Vorig jaar was ik het zat en ben ik gewoon van alles gaan doen. Peuterochtend/zwemmen/peutergym/ alle speeltuinen af en dan kom je vaak dezelfde moeders tegen. Op een gegeven moment raak je aan de praat en nu heb ik opeens een hele zwerm moeders om me heen ;)
    Je moet er echt zelf op uit gaan.
    Daarnaast denk ik altijd maar; werk is ook niet alles:D

Succes!

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

helaas erg herkenbaar dit had ik kunnen schrijven ..:(

Deel Deze Pagina