Omdat het topic van net gesloten werd en ik het wel een interessant onderwerp vond heb ik gevraagd of er een nieuwe geopend mocht worden. Dit mocht als het dan maar wel ontopic blijft en niet over geloof zou gaan etc. Dus zullen we het leuk houden en ontopic! Ben benieuwd wat jullie vinden
Mijn kind is mijn vlees en bloed...en die heb ik zo gemaakt als hij is. Dus accepteer ik hem ook zoals hij is. Ongeacht zn seksualiteit.
Zou mij ook niks uitmaken, als ze maar gelukkig is! Wel jammer dat ik dan waarschijnlijk geen oma wordt
@ Mams zo denk ik er ook over. En ik zou een hypocriet zijn als k het niet goed zou vinden aangezien ik zelf op zowel mannen als vrouwen val. Heb in mijn omgeving ook nooit rare opmerkingen gehad of gekke gezichten. Op 1 vriendin na die inmiddels ook mijn vriendin dus niet meer is.
ja het kan nu eenmaal dat je op het andere geslacht valt.. Zo is het leven. Zelfs bij dieren, ha ha. Je zou het dus eigenlijk normaal kunnen noemen
Ik kan me niet voorstellen dat ik er moeite mee zou hebben..... Het gaat om het geluk van je kind, en als je kind dat geluk vindt met iemand van hetzelfde geslacht, dan is dat geweldig dat 'ie dat geluk heeft gevonden!!
Het vriendinnetje van mijn zoontje heeft twee mama's, ik vind dat geweldig en de kids groeien op dat dit ook kan en dat vind ik bijzonder. Nu zou ik het van de meiden helemaal niet erg vinden. Als mijn zoontje het zou vertellen zal ik denk ik wel even moeten slikken maar het absoluut wel accepteren. Hij is zoals hij is.
Ik zou iedereen accepteren als partner van mijn zoons, dat kunnen mannen zijn, vrouwen, buitenlanders, boeren etc etc .. Als mijn kids maar gelukkig zijn. Ik veroordeel niemand op zijn of haar uiterlijk en sexuele voorkeur en hoop dat ik dit ook mee kan geven aan mijn kinderen.
Waarom zou je het van de meiden niet erg vinden maar de jongen wel als ik vragen mag? Ik zelf zou denken: alles wat jou gelukkig maakt En ach, dan krijg ik er schoondochters bij ipv schoonzoons, ook leuk toch?
Zoals eerder gezegd, geen enkel probleem! Als zij maar gelukkig is! Ik ben zelf opgevoed door 2 moeders (mijn moeder is lesbisch sinds ik 3 was). Ze is nog altijd samen met diezelfde vrouw. Dus als dochter ooit thuis komt met een dame, dan is dat prima!
Als mijn kind maar gelukkig is. Al zal is vast aan het idee moeten wennen. Het geluk van mijn kind gaat voor !
Ik zou het accepteren. Ik weet mijn man niet. Laatst hadden we het erover onderling. En hij zou het niet accepteren. Pech voor hem dan.
Daar ben ik het helemaal mee eens!! Ik hoop dan ook dat mijn dochter *en eventuele toekomstige kinderen* zich veilig en vertrouwd voelen om het aan mij en hun vader/m'n partner te vertellen. Ik zou het pas erg vinden als m'n dochter er mee zou rondlopen en het zou verzwijgen omdat ze 'bang' is voor mijn reactie! Ik denk dat ik mezelf dat altijd kwalijk zou nemen; alsof ik haar niet genoeg het gevoel heb gegeven dat ze bij mij met alles terecht kan en ik haar accepteer zoals ze is! *dit geldt natuurlijk ook voor mijn eventuele toekomstige kinderen*
Daar ben ik het ook wel mee eens. Ik zou ook echt geen gat in de lucht springen als ze thuis zou komen met een of andere sjaak, crimineel of een of andere arrogante kwal (of sjaakster, crimineles of kwallin). Ik zou het er met haar, en uiteindelijk denk ik ook met hem, over hebben en eerlijk zeggen hoe ik over haar partner denk, maar ik zou haar keuze uiteindelijk wel accepteren en respecteren. Al moet ik eerlijk toegeven dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, wie weet ben ik wel een monster als ze straks echt thuis komt met iemand die mij niet aanstaat, haha!
Meten met 2 maten noemt men dat. Manlief hier heeft het ook niet op homo's. Die meent dattie dan niet meer veilig is. Heb hem laatst even uitgelegd dat homoseksuelen ook gewoon verliefd kunnen worden, en ook mensen totaal niet aantrekkelijk kunnen vinden. Dat ze op mannen vallen betekend niet dat ze op ALLE mannen vallen. Sjongejonge hahaahahah