- Uitbereiding van servies is altijd leuk! Ik heb de roze chintz van Wedgwood. - Fotolijstjes - Leuk bloembakje voor buiten - Iets ter decoratie voor in de tuin, zo'n vlinder ofzo iets. - Proefabbonement op een tijdschrift - Bad olie/bad zout met een douche puff - Boek - Orchidee in pot - Bon van de etos - Lekkere fles wijn - voor de mensen die pandora hebben, een nieuw bedeltje (vind het echt vreselijke armbanden, maar zo heb je wel altijd iets te vragen) - Geurtje - Thee of koffie pakket
Ik doe tegenwoordig een lijstje maken het hele jaar door. Denk ik goh ik wil dat boek hebben, schrijf ik op, wil ik dat luchtje of die kopjes ik schrijf het op en als ik dan jarig ben, en ze beginnen te vragen vraag ik van de een dit en de ander dat. Erg leuk. misschien een tip voor iemand?
Zo doe ik het ook. Wij schrijven het op in een klein kladblokje en een paar weken voor mijn verjaardag gaat het kladblokje in mijn vriends beheer en dan kunnen familie en vrienden aan hem vragen wat ik wil hebben. Als het gekocht is wordt het uitgescheurd.
Ja! Ik heb al jaren geen wens wat betreft mijn verjaardag! Maar dit jaar wel Ik wil een hele mooie nieuwe camera. Een professionele het liefst.
doe ik ook altijd meestal handige/nuttige dingen ik ben onlangs jarig geweest en ik heb gevraagd: een plant een wafelijzer een moulinex apparaat een wekkerradio en daarnaast heb ik nog geld gekregen, een mooie bos bloemen, een bos tulpen en een heel mooi beeldje van een zwangere vrouw.
als ze mij dat vragen antwword ik altijd: een ferrari, een boot, een 2de huis. ik weet ook nooit wat ik moet vragen
Een tosti ijzer Boek Scrub Gezichtsbehandeling Met de kerst stond een poffertjespan ook nog op mn lijstje en die heb ik van mn moeder gekregen. Vraag bijna altijd praktische dingen waar ik later nog wat aan heb of t hele gezin. Vorig jaar aan iedereen geld gevraagd dit tesamen met het geld dat we op ons trouwen hebben gekregen leverde ons een nieuwe camera op. Gekocht een week voordat onze dochter kwam. Precies op tijd dus.
Wat een goede ideeën allemaal dames! Maar ga vooral door, want er zijn meer die het probleem kennen lees ik!
ik doe niet aan valentijn want die heb ik niet voorheen alleen bv extra lekker gekookt ofzo maar geen kadootjes. voor mn verjaardag hmm dat is nog ver weg maar weet ook nooit wat ik moet vragen succes
Ik ben een zo gezegd tevreden mens. Ik heb de laatste x spullen voor L. gevraagd want ik wist het niet. (was bijna uitgerekend) Meestal vraag ik iets nuttigs maar dat mag niet meer van manlief dus.... geen nieuwe koekenpan of nieuwe spatels. Tja wat moet ik dan? Heb alles wat me hartje begeerd. Heb een aantal x sieraden van swarovski gevraagd maar daar heb ik nu dan een hele set van. Luchtjes krijg ik elk kwartaal een x van iemand (ik stin vast ) Dus weinig wensen hier. En wat valentijn betreft daar heb ik 0,0 mee. Misschien toen ik een 13 jarige bakvis was.
Phoe, nomaal weet ik ook altijd niet wat ik moet vragen voor mijn verjaardag en daar heb ik nu de oplossing voor gevonden: Ik heb al heeeeeel lang niets meer voor mezelf gekocht en weet nu wel waar ze me blij mee kunnen maken: Producten van Lush Boeken heb ik nooit genoeg Lingerie trouwens ook niet. Iets van make-up is ook altijd welkom Ik krijg al een pup (Is al op zich een heel mooi cadeau) dus een echt goede videocamera of fotocamera is erg gewensd. Er zijn altijd wel goede series die ik op dvd wil Lekker met een vriendin een dagje weg naar een spa. (Mag baasje op de pup passen.) Een mooi sieraad. Jeetje, ik wist het wel hahaha.
ik vraag niks. wil ook niks hebben en wil niet eens iemand op visite ja ben beetje anti-eigen-verjaardag-vieren. Al ben ik wel nu al de verjaardag(het feest) van man, zoon en geboorte van dochter aan het plannen Taart is al besteld en ontworpen. Word een 3 in 1 feestje, verjaardagen en kraamfeest. Hebben we alles in 1x gehad. feest is 1juli dus ben er érg vroeg bij
Uhm iets uit de Rituals collectie ze hebben heeeele lekkere douche gel en bodylotion Verder uhhhm: Een leuke tas van de H&M, luchtje, mascara, leuke oorbelllen oid, bioscoopbon, vvv-bon, dagcreme, dvd, bloemen of een leuke plant, sloffen... Hihi weet het verder ook niet, maar wie weet zit er iets tussen.
iets dat je nodig heb int huishouden? ik zat elke dag op mn pan te vloeken dat alles alleen maar aanbrandde. heb met kerst een nieuwe koekepan gehad van manlief
bon voor een weekendje weg, dagje sauna, high-tea, enz. Je kan zelf kiezen waar je heen wilt. Je hebt keuze uit verschillende plaatsen en wanneer je wilt gaan. Je hebt dus vrij goedkope bonnen, maar ook hele dure.
meer wensen dan ze willen betalen zoals nieuwe badkamer enzo voor de rest bakspullen, goeie mixer, leuke bakvormen/uitstekers en zulke dingen. Lekker receptenboek
Ben 2 weken geleden jarig geweest en heb aan iedereen geld gevraagd. Daar heb ik hele mooie waterdichte wandelschoenen voor gekocht (speciaal voor de flyball) en een mooi goed messenset incl magneetstrip voor aan de muur! Ik had alleen zoveel geld gehad dat ik nu nog geld over heb. De schoenen die ik gekocht heb, die waren ook nog eens afgeprijsd van 130,- naar 50,-. En ik had ook nog een bon van mijn schoonvader gekregen van de bijenkorf van 50,- en die heb ik ook gebruikt voor mijn messenset. Toen heb ik ook nog een mooie bosch boormachine voor mijn man gekocht en heb nu nog steeds 80,- over. Daar moet ik nog wel 1 mes van kopen die vorige week niet op voorraad was en de rest bewaar ik maar voor als ik nog wat anders tegenkom. Uhm, heb nu dus totaal geen wensen meer, alles wat ik wilde is gekocht, dus kan je niet verder helpen haha