misselijk maar ongesteld geweest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ster79, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Sinds een goeie maand heb ik regelmatig last van misselijkheid, vooral aan het eind van de middag en 's avonds. Als ik wat eet helpt het tijdelijk. Voelt alsof er iets in mijn keel zit, moet ook steeds boeren :oops:

Kan dit nou komen van alle hormonen die schommelen rond je normale cyclus na het stoppen met de pil? Komt iemand dit bekend voor?

Aan het einde van mijn vorige cyclus heb ik twee keer negatief getest en ben uiteindelijk wat later dan normaal ongesteld geworden, maar verder wel een normale ongesteldheid. Weet dus vrijwel zeker dat ik niet zwanger ben.

Iemand ideeen?

2. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Ster,

Helaas kan het ook met ontpillen te maken hebben.
    Zelf heb ik er helaas een jaar last van gehad met alle mogelijke klachten en symptomen die ook op een zwangerschap kunnen wijzen.

Als ik jou was zou ik gewoon uitgaan van een nieuwe cyclus, dat is denk ik makkelijker voor je gevoel. MOcht het wel zo zijn, dan merk je het aan het einde van de cyclus.

Hopelijk heb je hier wat aan en veel succes.

Krissa

3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Kan idd komen door hormoon-schommelingen in je lichaam, die hebben zonder de pil weer vrij spel. Ik had er na mijn mirena ook last van en heb geïnformeerd bij mijn HA, die zei dat het vergelijkbaar is met vrouwen die last hebben met PMS, alleen kun je er door de schommeling van je hormonen de eerste cyclussen na de anti-conceptie heel de cyclus last van hebben. Hoe lang het duurt kon hij ook niet zeggen dat verschilt per vrouw, ik heb sinds 2 cyclussen dat het nu alleen nog rond mijn ei-sprong en vlak voor mijn ongi een paar dagen.
    Als je je volgende cyclus weer later bent kun je natuurlijk altijd voor de zekerheid een testje wagen, maar als ik je zo hoor is de kans klein dat je toch zwanger bent, maar je weet het nooit helemaal zeker ;)

Succes iig en ik hoop dat je er snel minder last van hebt.

4. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Hoi Krissa,
    Bedankt voor je reactie! Een jaar lang misselijk, jeetje, bah zeg! Maar dan ga ik er maar van uit dat het daar aan ligt.
    We wachten het verder weer af deze maand... voorlopig nog geen stress, zit nog helemaal aan het begin van mijn cyclus.

Fijn oud en nieuw!

5. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    dankjewel voor je antwoord!
    Dan hoop ik dat het bij mij ook snel teruggebracht wordt tot de hoogtijdagen, de hele maand lang is toch wat irritant!

Deel Deze Pagina