Whahaha......zo lang gaat ze niet meer mee hoor....die kleine drinkt netjes Heb niet voor niks plavuizen :-D
hoi, naar de huisart gaan? zou die dan iets kunnen doen? ik trek alleen de haren van mn hoofd eruit. het is begonnen toen ik een jaar of 18 was en ben er nooit vanaf gekomen. en heb echt kale plekken, ik schaam me dood en wil ook nooit naar de kapper toe, hihi. groetjes...
ik heb nog een tic trouwens durf in een lift of trapleuningen of deurklinken in het openbaar niet te openen... vaak wacht ik tot er iemand aankomt en anders met moeite doe ik het met een doekje of iets en wat ik helemaal erg vind is winkelwagentjes ieellll en wat ik helemaal bijna maar echt heeeeeeeeeeeel zelden doet is ergens anders naar de wc gaan en als ik meot leg ik eerst 1100000000 papiertjes op de bril en hang ik er haast nog boven haha heb een lichtelijke smetvrees denk ik heb ooka ltijd van die alchol doekjes bij van het desinfetctie spul
@ Happyjollie Je moet echt naar de huisarts gaan meid, want als je er al kale plekken van hebt, en je stopt er niet mee dan is het echt iets dwangmatigs. Op deze site vind je er informatie over http://nl.wikipedia.org/wiki/Trichotillomanie Mijn tics..... - Ik bijt af en toe op mijn onderlip, dan bijt ik de velletjes er vanaf. - Ik wiebel met mijn benen in bed en op de bank...mijn vriend wordt er zeeziek van -Ik kan er absoluut niet tegen als ons huis niet netjes is.
Ik heb alles even in deze topic gelezen, echt grappig hoor. Zo heb ik zelf ook wel een paar tics. Ik werk op kantoor, al het werk wat we gedaan hebben leggen we in een bakje voor het dossier. En als mijn collega dan wat werk in het bakje gooit, ligt het vaak scheef erin. Dan moet ik het altijd recht leggen. Verder heb ik dat in mijn huis ook alles moet netjes en opgeruimd zijn. Als een fotolijstje een beetje schuin staat, zet ik het ook weer op de goede plek. En alle spullen in huis hebben hun vaste plek. Verder kan ik dan ook echt niet tegen rommel "wat ik dan rommel noem" haha! Dat van dat dekbed opschudden voor het slapen gaan, dat doet mijn vriend echt altijd! haha. Hij gaat echt niet eerder slapen voor dat hij het dekbed helemaal opgeschut heeft. Terwijl ik dat al elke ochtend gedaan heb! Zo grappig!
Wat grappig om te lezen allemaal! Dacht je dat je alleen zo was zijn er ook nog lotgenoten! Dat tellen, pffffffff de vouwen in mijn gordijnen, ramen tellen, strepen op de weg, paaltjes naast de weg en dan het liefst per twee links en rechts tegelijk! My god, soms... Enne nog een hele rare tic, koude oren..... Ik kan er niet afblijven, van mezelf, die kleine en vooral van de honden. Friemelen tot ze warm zijn, heerlijk, maar zo stom.
ruiken aan van alles: nieuwe kleding, nieuwe meubelen, nieuwe apparatuur, groenten, fruit, brood. Ook als ik in iemand anders zijn huis ben zou ik het liefst even overal aan willen sniffelen. Ben dan ook panisch met schoonmaakmiddelen, wasmiddelen en wc-sprays, het moet gewoon goed ruiken! Heb dan ook nog een dozijn halve flessen wasmiddel en schoonmaakmiddel staan omdat ik ze niet lekker meer vind ruiken.
Hahahaha, wat een heerlijk topic! Mijn tics: - alles tellen en optellen. Ik kan niet naar de dvd recorder onder de tv kijken, er moet wat voor staan anders word ik echt gestoord. Ik mag namelijk alleen kijken als het even getallen zijn. En ik tel alles op, het moet uitkomen op 4 of 8 - haartjes uit mijn hoofd trekken (het is niet zo ernstig dat ik kale plekken heb, kan mezelf redelijk bedwingen soms ) - als ik voel dat ik met mijn ogen knipper, dan moet ik dat nog 3x doen zodat ik op 4 uitkom. - strepen op de weg tellen en snel wegkijken als er een volgende aankomt, zodat het een even aantal is - als ik ik in mijn handen klap bedenk ik van te voren hoe vaak dat 'mag' (of moet), heb wel eens bij een voorstelling van de Lama's een tijdje doorgeaplaudisseerd omdat ik nog niet mocht stoppen M'n vriend schaamde zich dood haha! Jeeeeemig, ik heb nog veel meer. Ik ben gestoord, ik weet het Hoezo OCD
hoi, ik heb hetzelfde als jou.. al sinds ik een jaar of 6 was. het heet Trichotillomanie. het gaat vanzelf, een soort van ontspanning bij mij. ik speel er trouwens ook mee net als een ander al zei gelukkig weet niemand het in mn omgeving want ik schaam me er wel heel erg voor en inderdaad naar de kapper gaan zie ik ook heelerg tegen op. al is het aardig goed te verbergen het plekje.
vroeger als ik in de auto of bus zat moesten mn voeten de grond raken bij elk paaltje/boom.etc. of mn adem inhouden tot de volgende. mn voeten mochten de gleuven tussen de tegels niet aanraken
Ik kan er niet tegen als bijvoorbeeld iets niet netjes/recht staat. Bijvoorbeeld als gordijnen niet goed recht hangen hoe of wat dan ook bij wie ik dan ook ben dat moet goed gezet worden wil er vanaf maar dat lukt niet En iets waar ik niet tegen kan ik weet niet of jullie dat ook als tic noemen maar als mensen bijvoorbeeld papier of die touwtjes van hun jassen in hun mond doen. Nu ik dit typ echt he zelfs nu krijg ik rillingen brrrr
Dit heb ik allemaal precies! Heel vervelend. Mijn vriend kan me soms echt raar aankijken, omdat ik dan heel de kamer afkijk om alles te tellen, en snel wegkijk als ik op een even aantal uitkom.
ja mijn tanden flossen laatsts was het op en ik werd me toch gek omdat ik het idee had dat er van alles tussen mijn tanden zit...
Ik heb een hele tijd terug bedacht dat als ik met m'n ogen knipper dit eigenlijk 2 is. Links en rechts namelijk. Misschien een tip? Ik ben zelf gek van kwadraten en machten. Er is een kruispunt in Hoorn waar ik graag ben: 27, 16, 36 en 25 km. Geweldig! (3 tot de macht 3, 4 kwadraat, 6 kwadraat, 5 kwadraat) Groetjes, Didier
Ik had al gereageerd! Maar bedenk me inene dat ik ook nog een plas-tic heb! Altijd als ik naar bed ga, moet ik 2 keer plassen, en als ik in bed lig ook nog 2 keer. Erg vervelend als je bijna in slaapt valt, maar echt in slaap vallen kan ik niet, want ik MOET nog een keer plassen! Blijft rusteloos! En als je nagaat dat wij alleen beneden een WC hebben? pfffff Wel goed voor de beenspieren! hahahahhahaha kus miek
Ik kijk altijd naar nummerplaten van auto's of ik een 'leuke' zie: bijvoorbeeld: 77-FF-PP of een grappig woord als SN-00-PY.
Inderdaad hier dacht ik ook meteen aan, maar durfde het niet zo direct te zeggen. Vandaar dat ik zei dat je naar de huisarts "moet".