Heb je ook een rare tic?

Discussie in 'De lounge' gestart door kirst78, 27 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hé, dat doe ik ook! Een soort van ontspanning of zo!?

Ik tel heel vaak hoeveel stappen ik zet of hoe veel sokken ik op de waslijn hang, oftewel, ik tel heel vaak dingen! Wanneer ik mezelf erop betrap houd ik er vanzelf weer mee op!

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

Mijn vrouw en ik hebben ongeveer dezelfde tic, alleen anders en dat is heel lastig af en toe.
    Bij haar moet het volume van de radio een priemgetal of 9, 33, 39 zijn, bij mij "gewoon" kwadraten of machten.
    Vandaag in de auto kregen we bijna (zogenaamd) ruzie, maar omdat ik een watje ben geef ik dan maar toe. :) Wij zijn het erover eens: wij zijn raar!

Groetjes, Didier

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    die tic van wattestaafjes heb ik ook. Alhoewel dat denk ik niet echt telt want ik heb altijd heeeel veel jeuk in mijn oren en MOET dan gewoon met een wattestaafje peuren ;)

Andere tics van me : aan al mijn eten of drinken ruiken voordat ik het eet of drink. Zelfs water.

Som dan moet ik gewoon dingen aanraken ( bijvoorbeeld: dan moet ik 4 keer de trapleuning aanraken ). Is niet altijd trouwens. Meer van die periodes dat ik het doe.

4. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    ik MOET elke dag douchen van mezelf... als ik een dag niet douche voel ik me de hele dag vies... En ik moet dan ook mijn haar wassen... het liefst douche ik 2x op een dag....

Moest ooit met school op zwerfkamp en kon 4 dagen niet douchen en niet gewoon naar de wc... AAHH op een gegeven moment heb ik een grote cherrycan met water over me heen gegooid, en mijn haren gewassen.. HEERLIJK! haha

5. Niet meer actief

ik heb psychische plasjes voor het slapen gaan... irri

6. Maeve

Maeve Actief lid

18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Ruiktic.
    Ik moet overal aan ruiken, mijn vriend wordt daar gek van.
    En ik... ik hoop maar altijd dat er niet per ongeluk een vuile sok van hem tussen de schone was beland...

En een Dettol-tic, nou ja, eerder verslaving denk ik, ik moet me bedwingen niet iedere dag hiermee te poetsen, is ook weer niet goed natuurlijk, maar ben blij als het weekend is, dan 'mag' ik van mezelf het huis 'dettoliseren'. :oops:

7. luuus

luuus Niet meer actief

hier een tik met shippies als ik van die vierkante hamkaas chipies eet moet ik het vakje per vakje done haha slaat echt nergens op maaert gaat automatisch

8. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Hoe meer ik lees hoe meer ik merk dat ik dat ook doe :oops:

* Zoals... altijd aan de kant van de stoep fietsen, vriendje mag aan de kant van de auto's
    * En inderdaad het hamkaas chips eten, vakje voor vakje :(

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn man MOET door de kamer lopen als hij belt...heel irri! Ik word er nerveus van....hahaha

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    :) dat ijsberen..? :)

Ik heb een bekende eettic: met een twix eet ik eerst het karamel eraf (bovenkant) en dan het biscuitje :oops:

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha dat doe ik ook!
    Daarom koop ik maar geen twix meer (in ieder geval niet in het openbaar) want mijn vriend schaamt zich kapot. Ik lijk dan net een hamster :).

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Die van mij loopt door het hele huis als hij belt :-s.

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

Dat is toch geen tic? Dat hoort toch gewoon zo? ;)
    Net zoals met tompoezen! Het kan ook met mars, lion, bokkepootjes, mergpijpjes enz. Eigenlijk al het samengestelde snoepwerk dus.

Groetjes, Didier

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    die van mij ook! Hij kan gewoon een uur zitten achter de pc ofzo en zo gauw de telefoon gaat staat íe op en gaat lopen! En waarom? (en het grappigste is, dat íe dat dus ook wil doen met een vaste telefoon met een snoertje eraan! Staat íe te draaien! hihihi! )

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ik onthoud nummerborden.. :rolleyes: kan er niets aan doen maar op de een of andere manier sla ik nummerborden die k regelmatig zie op in mijn hersenkamertje voor nummerborden en zo herken ik altijd iedere auto met bekend nummerbord :oops:

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dit doet mijn schoonmoeder ook.
    Ze weet vaak de namen van mensen niet, maar vertel je het nummerbord dat weet ze precies over wie je het hebt :(. Haha heel apart.

17. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ja hier dus ook haha... rij wel eens ergens en dan zeg ik.. hey die auto "woont" bij ons in de straat.. dan kijkt mijn man mij aan en vraagt wie dat dan is.. en ja, dat weet ik dan niet.. maar wel dat ie altijd daar en daar staat :oops:

18. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ik heb ook wel een tic, ha ha

ik onthoudt hier in de buurt wie bij welke hond en wie bij welke auto hoort

:confused: :(

de laatste bladzijde van een boek lezen doe ik ook, maar iemand vertelde me dat dit het boek vermoorden is dus probeer t niet meer te doen :oops:

19. Niet meer actief

ik hou van symmetrie

dus ales moet overal dezelfde afstand tussen hebben qau meubels thuis

bijv: de bankkussens moete parallel tegenover elkaar staan op de banken en de stoelen van de eettafel moeten allen dezelfde afstand hebben tussen elkaar en vanaf de tafel poten gezien

de handdoeken moeten echt met een liniaal te ameten kaarsrecht op elkaar leggen dus er mag geen centimeter voorbij de andere handdoek uit steken en nog meer van dat soort dingen

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb neit echt een tik. maar ik wil wel dat alles is opgeruimd. de tafel schoon zonder kruimels, de ramen open voor frisse lucht.

Als alles opgeruimd en schoon is ben ik al tevreden en is dat ook een tic hihihi

Deel Deze Pagina