Heb je ook een rare tic?

Discussie in 'De lounge' gestart door kirst78, 27 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    je kan samen gaan hokken met m'n vriend... die wil ook alles zo symmetrisch hebben :)

2. Niet meer actief

hahahahahaha vreselijk en heel vermoeiend hoor want zo kan mijn man me nooit helpen omdat hij het toch niet naar me zin doet *zucht*

maar ja hoe kom je ervan af

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dit doe ik ook! Ik heb het niet eens door, maar zodra ik aan de telefoon zit sta ik op en loop ik rond te bellen. Doe het ook veel op mijn werk en helemaal als ik een superdeal ga sluiten, dan ren ik bijna rond van enthousiasme, whahahahaha. Collega van mij doet het ook trouwens, ziet er heel grappig uit als wij allebei aan het bellen zijn... ghehehehehe

4. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb die tic met de afstandsbedieningen.
    Die moeten kaarsrecht op de tafel liggen in de volgorde groot naar klein en dan precies naast elkaar,op de nerf van de tafel.
    Als ik ga slapen moeten ze dan ook echt zo liggen anders moet ik naar beneden om ze recht te leggen.
    Mijn man verklaard me heel vaak voor gek...

5. bengel

bengel Niet meer actief

ik heb ook moiete met mijn huis veranderen..dan zet ik dingen bv op een andere plek om vervolgens een uur later alles weer op oude plek te zetten.
    ik heb uberhaupt weerstand tegen veranderingen: ik kan dagenhetzelfde doen in dezelfde volgorde:
    b.v. thuiskomen, hond uitlaten, konijnen eten geven, koken, eten, afwassen doucheb, hond uitlaten thee...
    tim zegt en hij heeft gelijk dat ik structupaat ben..

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Toen ik de titel van dit topic las, dacht ik nog dat ik niet zo veel tics zou hebben, maar nu ik dit alles heb doorgelezen kom ik toch heel veel bekende tics tegen... :oops:

- velletjes van mijn lippen bijten
    - hamka's chippies altijd eerst de buitenste 4 hoekjes eraf knabbelen
    - ook al zitten de ramen en deuren dicht en op slot, toch nog even voor het slapen gaan controleren...
    - alles moet precies net zo en niet anders staan, is vooral erg met de stoelen en de tafels en alles wat op tafel staat... (als mijn hubby het dan netjes wil zetten, ga ik weer aan de schuif, hihi)!

Ook ik pulk de mascara van mijn wimpers, als ik lippenstift draag, komt niet vaak voor, heb ik het er binnen notime weer afgehaald met mijn tanden over mijn lippen..

Geloof dat dat het wel zo´n beetje was eigenlijk...

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow wat zal je gek worden in mijn huis! Ik wil juist absoluut niets symmetrisch hebbenn staan! Hihi

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    haha.. nu ik dit zo lees.. dat doe ik dus ook..
    heb dus blijkbaar meer tics :rolleyes:

9. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Mijn tic is dat als ik lekker op de bank zit of zenuwachig ben ik altijd met mn vingers aan het spelen ben zeg maar.
    Ben dan echt aan het frummelen met mn vingers haha
    Je kan precies aan me merken dus wanneer ik of lekker relaxed ben of juist nerveus.
    Handig voor de mensen die me kennen want ze merken daar meteen aan hoe ik me voel in welke situatie :)

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb hier ook last van.....Als mijn vriend het ziet, zit hij me altijd aan te kijken met zo'n blik van: "doe ik het niet goed"? Dus ik doe zulke dingen zoveel mogelijk stiekem....Al jeukt het wel als ik zie dat het niet goed sta en ik moet wachten totdat hij het niet ziet....

11. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    mijn tic is bijten aan de binnenkant van mijn mond,ik heb altijd een tic gehad maar deze is al wel heel erg lang en af en toe proef ik gewoon bloed zolang bijt ik door :smaar eraf komen lukt me echt nietme vriend zegt af en toe wel eens je gaat er niet mooier op kijken hoor.

vroeger op school draaide ik met mijn neus.

12. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik dacht ook geen tics te hebben............nou vergeet het maar:

* moet alles volgens vast patroon doen, anders word ik nerveus
    * op mijn lip bijten
    * met mijn kaak knakken, word ik rustig van... :(
    * met mijn wimpers spelen

Als ik dit lees denk ik bij mijn eigen: "wat ben je toch een weirdo, moet er echt suuuuuper stom uitzien...!"

13. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb niet alles gelezen maar ik heb er ook een paar:

ik wiebel mezelf in slaap, dus niet alleen mijn voeten maar mijn hele lichaam

ik kan er niet tegen als iemand het etiketje van shirt of trui erbuiten heeft hangen. maakt me niet uit of het een vreemde of bekende is, ik loop ernaar toe en doe het goed, anders is mijn hele dag verpest

nagelbijten

ergens anders naar de wc gaan, ga dus op het werk niet en ook niet bij schoonouders, ouders. alleen thuis en dan ook nog boven omdat visite beneden gaat.

als mijn zoontje naar de wc moet dan maak ik eerst de hele wc schoon, toen we een week in parijs waren is het twee keer dus fout gegaan omdat mama zei 'overal vanaf blijven, mama moet dat eerst schoonmaken' dus het duurde voor het manneke te lang. heb wel een beetje smetvrees.

kan er ook niet tegen als mijn man meeeters heeft, die knijp ik dan ook meteen uit.

ik heb er nog veel meer maar kom er eff niet op.

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh....nu kan ik er na het lezen van de vorige weer een paar aan mijn lijst toevoegen:

Ik kan ook niet stilzitten als ik aan het bellen ben. Ik loop echt het hele huis door. Toen ik nog thuis woonde bleef ik rondjes om de tafel lopen, mijn zusjes werden er gek van.

Daarnaast eet ik eerst het chocolade van de bounty af en dan pas de binnenkant, dan is het veeeeel lekkerder. Heel je handen zitten dan onder maar ja ;).

15. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    telkens als ik de trap op loop moet ik de tredens tellen.... en ook al weet ik allang dat het er 12 zijn ik blijf ze tellen? :S en als ik niet heb geteld dan ben ik helemaal van slag en ga ik piekeren of ik niet beter had kunnen tellen? :S :S :S

mijn tic of eigenlijk gewoonte is om kruimels van het aanrecht te vegen, ik haal soms wel 50 x een doekje over de aanrecht. :S

een tic van mij is ook om overal mijn mobiel mee te nemen, ook al loop ik maar even naar boven toe, hij moet mee... Komt denk ik door me werk, als ik op wacht sta moet ik 24 uur per dag bereikbaar zijn, en wil ik snel me telefoon op kunnen nemen.

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik moet alles in de kast op dezelfde manier hebben staan, ik kan het niet hebben als er een pakje net andersom staat.
    ik veeg het aanrecht wel 20 keer af als ik een kruimeltje zie liggen

verder weet ik het zo niet

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dat heb ik ook! ik tel ook de stgrepen van het zebra pad of de lantaarnpalen. om gek van te worden.

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Overal aan ruiken, eten, kleding, dingen die ik koop.. Moet gewoon :confused:

19. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    dan zou ik gestopt zijn met leven.....ik sta meestal pas tegen 12.30 op

Deel Deze Pagina