Hier niet zo origineel. Wij waren al lang bezig voor een kindje en iedereen wist dat we met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig waren. Ook wisten de meesten wel wanneer we ongeveer zouden kunnen testen. Goed, de testdatum kwam in zicht. Mijn vriend en ik wisten voor de testdatum van het ziekenhuis al dat wij zwanger waren. Tegen familie hadden we gezegd dat het ziekenhuis toch liever had dat we later gingen testen. Familie zeurde er verder niet over, maar was natuurlijk wel nieuwsgierig. Een paar dagen later op een zaterdag hebben we het persoonlijk aan familie verteld. Mijn vriend had die dag zijn nieuwe auto opgehaald en onder het mom van "nieuwe auto laten zien" zijn we bij familie langsgegaan. Toen we de auto hadden laten zien, zeiden we dat er natuurlijk wel een kinderwagen in moest passen. Toen viel het kwartje. Mijn schoonouders, schoonzus, jongste zusje en mijn moeder waren in tranen toen we het vertelden. Ik werd zowat fijngeplet door mijn moeder en schoonmoeder. Ze zijn allemaal heel erg blij voor ons dat het uiteindelijk toch nog gelukt is.
Hier met de kerst aan familie verteld met cupcakjes hihi... Mijn tante had het al gelijk door en bij me oma moest het kwartje eventjes vallen
Mijn man en ik hebben samen de test gedaan dus aan hem heb ik het niet hoeven vertellen. Bij de eerste hadden we de opa's en oma's getrakteerd op een cake met blauw/roze muisjes en een lief kaartje met gedichtje erop. Deze keer hadden we 2 x een feestje waar alle (schoon)familie aanwezig was. Daar had ons dochtertje een shirt aan met de tekst: Ik ben straks niet meer in mijn en dan de afbeelding van een eendje. Op allebei heel leuke reacties gehad.
Aan onze ouders: Bekijk bijlage 142074 (op het kaartje staat: Als ik groot genoeg ben, mag ik dan komen logeren?)
wij hadden onze ouders allemaal individueel kaartjes gegeven met erin weet je wanneer je echt oud word ... en dan met dikke letters ALS JE OPA EN OMA WORD!!! hele verschillende reacties vooral die van mijn moeder was heel leuk die heeft wel een half uur NEE ECHT achter mekaar gezegd....
die cupcakes zijn gaaf!! ik wil cupcakes in plaats van beschuit met muisjes, maar dat is nogal lastig plannen
Aan mijn vader en moeder heb ik het boekje Opa en oma pluis van Dick Bruna gegeven, met daarin een echofoto en de vraag of ze dit over een paar maanden voor wilde lezen aan hun eerste kleinkind! Ze waren echt zo blij en trots! Mijn zusjes heb ik allebei een bedeltje gegeven, een hartje met twee babyvoetjes erop, omdat ze allebei erg van de mooie sieraden zijn. Helemaal leuk! En ook hele leuke reacties!
wendy: thnx voor de tip, wie weet dat ik het echt ga doen!! Even kijken in mn verlof of ik er zin in heb.
Leuke ideetjes allemaal zeg!! Wij gaan het mijn ouders en broer met Pasen vertellen! Voor mijn ouders heb ik een leuk fotolijstje gekocht met een gedichtje. Voor mijn broer heb ik een zwart t-shirtje maatje 50 laten drukken met goude letters met daarop: Ome Stijn, wil je mijn bedje maken? Hij is namelijk timmerman en heeft altijd gezegd dat als zijn enige zusje een kind zou krijgen, hij de babykamer zou maken! Voor mijn nichtje heb ik een mini shirtje laten drukken met daarop: wil jij mijn peettante zijn? Hoop dat ze het leuk vinden!
leuke ideeen allemaal zeg !!! zelf hebben we het niet op een orginele manier verteld, maar we zijn er wel op een orginele manier achter gekomen !! ik zou niet zwanger kunnen worden volgens artsen ivm chronische ziekte, maar eigenwijs als we zijn willen we het toch proberen, nog geen maand later gaan we op vakantie naar zuid-amerika, we gaan zwemmen met dolfijnen..... en er word ons nadrukkelijk verteld dat er niet gezwommen mocht worden met dolfijnen indien je zwanger bent omdat dolfijnen een zwangerschap voelen en dan willen moederen, en dus de heletijd bij je hangen en de anderen geen kans meer hebben om te zwemmen met dolfijnen. maarja... we waren bezig met zwanger worden, maar ik kon niet zwanger worden, dus ik heb getekend niet zwanger ik mocht het water in. komt die dolfijn naar me toe en is niet meer bij me weg te slaan !!!! ik mag haar aaien, knuffelen, de dolfijn wil dat ik haar over de tong aai, en rondjes zwem met haar het was prachtig, dan komt de trainer en zegt : are you pregnant ? ehmm no !! i cant get pregnant why ? well, i think the dolphin is trying to tell you that you are pregnant and i have to ask you to leave the water !! nouwwwwwww we hadden gewoon geen zwangerschapstes meer nodig haha bij thuiskomst uiteraard wel even gedaan en die knalde gewoon !!!
mejojo oh wat geweldig!! dieren kunnen dat idd aanvoelen , wat leuk he nou ik heb het zelf niet op een speciale manier verteld, had die test gedaan en riep mijn man erbij want ik kon het niet geloven , hij zei ook eerst je zult hetje wel verbeelden, maar er waren toch echt 2 streepjes haha
Wat een mooie verhalen hier zeg Wij hebben het verteld toen ik 7 weken was met chocolaatjes we nemen wel eens wat vaker wat meer voor bij de koffie Van de chocolaatjes met wit roze en wit blauwe muisjes. In een bon bon doosje, ik gaf ze aan me vader en me moeder zij ooo lekker bonbons! aaahhh ben je weer zwanger?!! ja mam pap! wat leuk!!! En me schoonouders vinden het ook helemaal geweldig!