heb je pijn bij een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door julie123, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

voelde je dat het fout ging?

1. ja

2. nee helemaal niets

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    dag meiden,

ben nu 12 maanden zwanger en heb echt nergens last van, voel zelfs niets!
    eerste echo gehad (bij acht weken) en die was heel erg goed maar nu is mijn vraag... voel je pijn of iets dergelijks als je een miskraam doet of kan het ook zijn dat je het helemaal niet voelt en dat het toch fout gaat?

ik vraag dit omdat ik zo onzeker ben soms en niets voel of nergens last van heb... denk dan soms... is het er wel nog?

groetjes en alvast bedankt!

xxxxxxxxxxxx

2. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    12 maanden is dus 12 WEKEN! sorry foutje

3. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    ik heb een missed abortion, dat betekent dat mijn kindje is doodgegaan maar dat het vruchtzakje niet is afgekomen, daarbij voel je dus ook geen pijn. Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een curretage (weghalen) omdat het al een tijdje niet zelf afkomt. Dus ik kan je helaas niet gerust stellen.
    Wanneer heb je weer een echo?

4. Mama van Julian

20 feb 2007
    86
    0
    0
    medewerkster klantenservice Drogisterij.Net
    Stellendam
    Snow, Veel sterkte vandaag. Bij mij is het nu 9 weken geleden dat ik een curettage heb gehad en mij is het alles meegevallen. Ik heb nog 2 dagen lichte buikpijn gehad. Dus geen echte pijn.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel flauw...volgens mij ben je 12 weken zwanger ;)

Mijn hCG was laag dus wisten ze al dat het mis zou gaan...dat heb ik echt wel gevoeld ook.
    Heb hevige krampen gehad en bloedverlies met de nodige rommel zeg maar....

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

:oops: je had het al gezien...hihi

7. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    @Snow,

Sterkte morgen, meid!

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Bij mijn eerste miskraam had ik totaal geeb buikpijn maar wel veel bloedverlies, mijn tweede miskraam begon weer met buikpijn, ze zijn dus alletwee anders verlopen.

9. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    dankjewel..Ik hoop ook dat het me mee zal vallen maar vind het eerlijk gezegd erg eng nu...zie er wel tegenop...en ik hoor hier ook zoveel verschillende verhalen. Nou ja we zien wel..bedankt in ieder geval.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ging voor een echo naar het ziekenhuis en had helemaal niet door dat het wel is mis kon zijn. geen bloedverlies gehad, baarmoedermond en urine was goed en toch klopte er op de echo geen hartje met 11 wk. het hartje was 2 dagen eerder gestopt en wist dus van niks. ik had bij die zwangerschap ook al een goede echo gehad met 9 wk dus ja dan denk je dat het goed zit.

11. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    meiden,

allemaal veel sterkte met het verlies!

snow meid, heel veel sterkte en goede moed!

bedankt voor jullie reacties... ben gewoon wat onzeker maar ja moeder natuur zal wel zijn werk doen en we kunnen er helaas zelf niets aan doen veronderstel ik

mijn volgende bezoek (echo) is volgende maandag (7mei) zal dan weer wat geruster zijn hoop ik

groetjes

12. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    bedankt meiden!

@julie:positief denken hoor! Ik hoop voor je dat je echo maandag gewoon goed is!Ik duim voor je hoor!

13. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hi
    heb alleen erg bloedverlies - niet of nauwelijks pijn eigenlijk....

Maak je niet ongerust Julie, en vertrouw op je lichaam.. je bent al zo ver!

Succes meis :)

XX Ma2Be

14. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Ik heb niks gemerkt.

Niet teveel over piekeren !

15. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Julie, je kindje is nog hartstikke klein, kan heel goed dat je daar weinig van merkt. De een heeft gewoon meer last dan de ander.

Maar.. omdat je het wilde weten:
    net (als t goed is) 1e miskraam achter de rug. 2 wkn geleden voor 1e echo geweest. Ik zou dan 10 wkn zijn. Bleek alleen vruchtje te zijn, dat al gauw was gestopt met groeien. 1 wk daarna kreeg ik ligt bloedverlies, daarna werd het elke dag een klein beetje erger + buikkrampen. Totaal heeft het bij mij 7 dgn geduurt. Aan het end was ik er ook wel ziek van. Buikkrampen met name links, kijkers rechts. Maar... licht bloed verlies EN krampen kunnen ook voorkomen tijdens de zwangerschap terwijl je geen miskraam krijgt. Dus ben je onzeker spreek dit gewoon uit tegen je verloskundige of arts. Stress is tenslotte slecht tijdens de zwangerschap, dus wie weet willen ze best een extra echo doen om je gerust te stellen.
    Als je 12-14 wkn bent dan ben je over een belangrijk punt heen, kind hoeft alleen nog maar te groeien maar zich niet te ontwikkelen. Bij die ontwikkeling gaat het vaak mis. Je bent er bijna.. ik duim voor je! En maak je geen zorgen.. komt vast wel goed.

16. verzorgingsmiep

verzorgingsmiep Actief lid

26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Hoi allemaal
    Ik ben 10 mei naar de vk geweest,helaas kreeg ik slecht nieuws (lees mijn verhaal onder kopje miskraam en dan bij mij is het mis).
    Nu zit ik dus te wachten totdat ik zelf een bloeding krijg.
    Bij elke pijntje denkik zal het nu gebeuren.
    Ik voel mij zo onzeker. maar daar kan niemand wat aandoen.
    Liefs

17. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik heb 2 miskramen gehad en beiden waren bijzonder pijnlijk doordat ik (tegelijk met hevig bloedverlies) erge weƫenachtige kramp had. Beiden begonnen met bloedverlies, waarna de pijnlijke kramp opkwam.

18. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Meiden, ik zit momenteel ook in een onzekere situatie. Heb zaterdag een hevige bloedverlies gehad. Zonder pijn en krampen. Uit de echo bleek dat het hartje nog klopte. Dit was nog helemaal een geruststelling. Het kon namelijk nog misgaan werd mij verteld.

De bloedverlies heeft ongeveer 2 uurtje geduurd en daarna niets meer. Ga ik net naar de wc zie ik beetje oud bloed..... :cry: :cry: :cry:

19. hjm

hjm Lid

9 apr 2007
    51
    0
    0
    Hoi,

Ik heb eerst anderhalve week enorme buipijn gehad en toen begon het bloedverlies pas. Ik zie dat het echt bij iedereen anders gaat!

20. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Yep, dat zei de gyn ook..het is bij iedereen anders

Deel Deze Pagina