Heb je wel eens drugs gebruikt?

Discussie in 'De lounge' gestart door angel229, 5 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb je wel eens drugs gebruikt? (Anoniem)

1. Nooit

2. Vroeger

3. Ik gebruik het nog steeds

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dus omdat ik 1x per jaar de alcohol rijkelijk laat vloeien ben ik een slechte moeder? ;)

Ik heb het inderdaad wat meer naar me zin als ik wat wijntjes op heb, ik word wat losser dan normaal.

Ik ga mij verder ook niet verantwoorden, ik weet wat ik doe en als ik in het '' Wat als ... '' moet gaan leven dan word ik gek.

2. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Nooit. Ook nooit alcohol gedronken.

3. mumija

mumija Niet meer actief

OMG, dat heb ik ook wel eens (of 2) gegeten! Knettergeschift werd ik ervan!:)

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Heb vroeger wel eens geblowd, ik werd er helemaal paranoia van :)

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Je moet vooral doen wat je niet laten kunt en dat geldt voor iedereen, verantwoorden is ook niet nodig, jouw leven, jouw lichaam, jouw keuzes!
    Mijn vragen zijn oprechte interesse. Ik sta open om het van een andere kant te bekijken, om iemand te begrijpen(ook al ben ik het ergens niet mee eens)

6. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Heb vroeger ongeveer een jaar lang veel geexperimenteerd en de coke ook wel een beetje 'misbruikt'. Ik zat toen ook in een hele slechte tijd en was nogal destructief.

Nu gebruik ik al jaren niet meer en ik drink ook geen alcohol meer.

7. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ja hoor, ik heb vroeger van alles geprobeerd en gebruikt.

Nu gebruik ik wel eens wat herbal stimuli, maar dat is ongeveer 2x per jaar, wanneer mijn kind en man thuis zijn en ik op een festival of feest ben. Alcohol drink ik ook wel eens, maar dronken word ik nooit. Omdat ik altijd snel last heb van een kater de volgende dag, weet ik mijn alcoholinname goed in te perken.

8. cathymoon

cathymoon Actief lid

7 apr 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nooit. Het interesseert me totaal niet ook nooit iets gehad van moet proberen om te weten hoe het is.
    Sterker nog... Ben juist anti drugs. Drink bijna geen druppel, lust geen koffie en rook niet....
    Tsja die cola.... Die laat ik niet staan :)

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Vroeger wel eens drugs gebruikt.

Nu al paar jaar totaal geen behoefte aan , dat stukje uit me leven is afgesloten. Was een leuke tijd , heb gelachen en leuke avonden gehad. Maar ook veel leed gezien. Spijt ? Nee echt niet. Het weer doen? Nee bedankt niks voor mij weer.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heb nooit in gevuld om dat ik die twee keer dat ik een trekje van een blow genomen heb nou niet echt onder zware drugs of zo vind vallen en was al 30+ vond dat ik het eens moest proberen was al gescheiden moeder haha.

De ene blow heb ik om gejankt zo diep gingen de emoties. En de andere trek een paar weken of maanden later heb ik heerlijk gelachen net zoals je kan lachen als je aan geschoten ben van wat bier wijn of zo daarna na niet meer gedaan. Maar vond toch echt dat ik het eens moest proberen waar die drukte nu allemaal om ging over blowen. Je kunt pas een goede mening of ervaring delen als je een beetje weet waar over je praat ja toch.:)

11. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Nooit.

12. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nooit, ook nog nooit gerookt of gedronken.

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

1 x spacecake
    1 x geblowed

drink niet

Wel jaren gerookt maar daar gelukkig mee gestopt

en cola? Ja maar veelal caffeine vrij ;)

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik vond dat ik als tiener wat gemist had! En heb het over gedaan toen ik 30+ was. Om alleen die ervaring was al moeder zoon was vijf jaar en was bij zijn vader aan het logeren en ik was met mede moeders een gezellige avond aan het houden en van het een kwam het ander en heb een hele gezellig avond gehad.

Oei ben ik nu dan ook een slechte moeder. ;) of mijn andere mede moeders die avond. Dacht het niet.;)

15. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 keer na een heleboel drank een blowtje gerookt. Ik was 19 geloof ik.

Ik dacht dat mijn hart het ging begeven:$. Dat was ook direct de allerlaatste keer;)

16. Loviedovie

Loviedovie Actief lid

28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Heb wel eens geblowd. Maar vond het vies en niks aan.

Verder nooit andere drugs gebruikt.

17. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Vroeger wel. Toen was ik nog jong en onbezonnen en wilde ik gewoon graag meedoen met "de rest". Nu zijn er in onze vriendengroep nog steeds mensen die het wel eens gebruiken maar ik heb het al bijna 10 jaar niet meer gedaan. En nu ik moeder ben moet ik er al helemaal niet aan denken. Ik zal dat ook nooit meer doen, weet ik zeker. Maar heb wel lol gehad dus geen spijt ofzo. Maar dat was leuk als tiener, nu kan dat echt niet meer (vind ik).

18. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Nee,omdat ik liever de wereld zie zoals die is.

19. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Owh zoals ik t hier lees gebruik ik nog steeds... Ik drink ook wel eens een wijntje, 43 of radler/jillz/rose bier..
    Niet veel en/of vaak maar zak ook nog wel eens door...
    Ben dan ook nog geen moeder!!

Dus onder alle mama's hier.. Jullie drinken nooit eens een glas wijn, bier, vodka of likeur?:) *ben echt oprecht geïnteresseerd!!*

20. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ja een hele slechte moeder;)

Deel Deze Pagina