Heb je weleens een blauwtje gelopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

nou nee haha schaamde me kapot.. maar een paar weken later hebben we er met zn tweeen smakelijk om gelachen.. nu nog steeds haha

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ook nog nooit (voor zover ik me kan herinneren). Ik was niet zo van 't versieren, ik liet/laat me liever versieren, dus dan loop je ook geen blauwtje ;).

3. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    De mijne ook niet, die houdt niet zo van arrogante vrouwen;)

4. Moon28

Moon28 Niet meer actief

aah das sneu voor je broer. Had de beste vrouw beter pb kunnen doen.

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    #25 carrolyn, 2 sep 2011
    Laatst bewerkt: 2 sep 2011
    Toen ik 17 was ging ik naar Haarlem om te winkelen.
    Er zou een jongen komen die ik super leuk vond.
    Hij kwam en wij hebben de hele dag geslenterd door de stad.
    Uiteindelijk in het park op een bankje zitten zoenen.
    Ik was in de wolken, vond hem helemaal geweldig.
    Terug in de trein vlak voor ik uit moest stappen zegt hij:

Ik vind je eigenlijk niet zo leuk.
    Dus ik zeg: sorry wat zeg je? (hoopte dat ik het verkeerd verstond)
    zei hij: iedereen loopt wel eens een blauwtje.
    Ik heb gewoon afscheid genomen en ben pas thuis op bed gaan janken.
    --------------------------------------------------------------
    En mijn vriend die ik nu nog steeds heb dus heeft mij bij de Mac laten zitten.
    Heb 3uur op hem zitten wachten.
    Ik was echt behoorlijk kwaad, rijden daar weinig bussen.
    En ja hoor de bus die je moet hebben mis je nog.
    Wat was ik kwaad, hij mocht toen echt in de stront zakken van mij.
    Maar hij wist het wel weer goed te maken.
    ----------------------------------------------------------------
    Mijn oudste zus heeft wel een blauwtje gelopen die ik om te lachen vond.
    Zij vond een jongen super leuk,staat hem de hele avond te versieren en met hem te praten.En ineens begint ze hem te zoenen
    Vraagt die jongen ineens: waarom zoen je me eigenlijk?
    Dus me zus zegt: Omdat ik gek op je ben.
    Zegt die jongen: Ik denk niet dat me vriend dat leuk vind ik ben namelijk homo.
    Later is hij bij de 5uur show van catharine geweest met als onderwerp homo`s.
    Pas toen geloofde ze hem, ik vond het helemaal geweldig vooral omdat ik en me zus niet niet zo goed met elkaar kunnen opschieten.

6. Moon28

Moon28 Niet meer actief

:$ respect hoor dat je zo denkt en het 'hardop zegt'. Voelt vast fijn, zo perfect te zijn ,

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ow nee!!! Dat is lullig!!:)

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik herinner me er trouwens ook 1! :D
    Mijn vriend nu, was altijd een goede vriend van mijn broer.
    En een vroegere vriendin was toendertijd de vriendin van mijn broer, dus we gingen met zn vieren stappen!
    Maar mijn vriend nu, had toen nog een ander 'scharreltje' wat ik niet wist!

We zaten de hele avond in het cafe te dansen en elkaar euh... op te 'leuken'. Was helemaal verliefd!
    Toen liepen we met zn 4en naar buiten en zei ik tegen mijn vriendin: Ga jij bij mijn broer achterop. Kan Maurice bij mij achterop! Toen hoorde ik ineens een kuch... En zie ik een blond mokkel bij een auto staan iets verderop, die kwam mijn vriend ophalen.... Hadden ze afgesproken!
    MENN wat ging ik door de grond! Ik kon wel janken!

Was ook een echte afknapper, maar daarna heeft gelukkig voor me gevochten. En nu zijn we alweer bijna 6 jaar heel gelukkig! ;)

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Lijkt me best slopend; zo onzeker zijn dat je dat nog telkens moet testen.

Wat vind je man daarvan?

10. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Heb nooit echt een blauwtje gelopen... daarvoor was ik denk ik zelf altijd te snel met het afkappen van de relatie.... Dacht ik dat hij niet geïnteresseerd genoeg was, dan nam ik meteen afstand.

Heb later nog van iemand gehoord dat 'ie vroeger helemaal hoteldebotel van mij was. Ik ook van hem maar daar had ik niets mee gedaan omdat ik dacht dat het toch niets zou worden. Maakt toen niets meer uit, was al gelukkig gesetteld! :D

11. Jel

Jel Niet meer actief

Ja, dat vind ik ook wel een beetje raar dat ze dat niet deed. Maar aan de andere kant, mijn broer kan dat soort krabbels ook weghalen, en dat doettie ook niet. ;)

Haha wat een verhalen verder.

12. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Tuuuuuuuuurlijk kan jij alle mannen krijgen,;)

13. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

Op de middelbare school was ik nogal uhh wisselend.

Ik was steeds gek op 2 jongens, om en om zeg maar ( sloeg echt nergens op hihi )

Ik was gek op 1 en die vroeg me een kus te geven op zijn wang, draait zijn hoofd om en kust me op de mond. Was helemaal blij want hij vond mij dus ook leuk. Verteld ie me later dat hij me niet wil en dat ik over een paar dagen toch weer gek ben op die ander. Mijn hart was gebroken, maar...........

Hij heeft wel gelijk gekregen want ik heb vervolgens 3,5 jaar een relatie gehad met de andere jongen hihi.

Sorry heel verhaal, ik hoop dat het wat duidelijk is

14. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

heb ook wel eens iemand een blauwtje laten lopen ( en dat was uniek, was niet echt populair zeg maar )

Een vriendin van mij had een vriend, we zouden samen uit gaan. Komt die vriend samen met nog een jongen ons op de scooter ophalen. Hartstikke gezellig, bleek dat die andere gozer mij wel als een makkelijke wip zag. Dat ging dus niet gebeuren, werd ie boos en ging hij ervandoor. Moest ik midden in de nacht mijn vader opbellen om ons op te halen. Altijd prettig als je vriendin mega-dronken is, schaamde me kapot.

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Grappig topic dit :). Zoals veel dames hier was ik vaak een te grote schijterd om een echt blauwtje te lopen, maar ik heb wel een soort van blauwtje gelopen, waarschijnlijk mede doordat ik zo'n schijterd was. Op de middelbare school werkten we voor een langere periode in projectgroepen (montessori), waarin een jongen zat op wie ik stapelverliefd was ;). Heel voorzihtig begon ik steeds meer met hem te flirten en tot mn grote vreugde flirtte hij terug. We spraken ook steeds vaker samen af om leuke dingen te doen en hij zocht me steeds op, maar ik durfde gewoon niet echt te laten blijken hoe leuk ik hem vond. Hij was zelf ook behoorlijk verlegen en zat volgens mij gewoon op meer bevestiging van mijn kant te wachten. Afijn, dit hele process duurde maanden en hij liet steeds duidelijker doorschemeren dta hij mij leuk vond, maar ik durfde toch niet. Ook mn vriendinnen zaten me te pushen dat het tijd was voor actie, maar ja ik was 16 en hyperverlegen met dit soort dingen. Om een lang verhaal kort te maken heel veel gesprekken met vriendinnen later, besloot ik uiteindelijk om op het eindejaarsfeest met behulp van een beetje alcohol hem te laten weten dat ik hem ook leuk vond ;). Feest begon om 21.00 uur en na mezelf moed ingedronken te hebben kwam ik om 23.00u binnen... alleen om hem in een hoekje zoenend aan te treffen met een meisje dat een paar jaar ouder was. Wat was ik kapot :(. Ben huilend naar huis gegaan (schaam me nog dood, hihi) en was er nog weken helemaal kapot van. Gelukkig verhuisde hij die zomer onverwacht naar een andere stad voor zn moeder's baan en heb ik hem nooit meer hoeven zien. Heb toen wel mn lesje geleerd en ben daarna nooit meer zo'n extreme schijterd geweest...

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nee eigenlijk niet. was toen:)P) wel redelijk populair onder de jongens alleen ik moest ze 9 van de 10 niet. ik vond 1 gozer echt helemaal geweldig, was mn beste vriend dus wilde de stap naar romantiek niet zetten bang dat vrienschap werd beschadigd totdat ie hij zelf die stap wel durfde te zetten na een jaar :p

weet nog heel goed dat als de deurbel ging, bij mn moeder al de haren overeind gingen staan wat voor gast er nu weer voor de deur zou staan. Heb t zelf eigenlijk nooit in de gaten gehad om eerlijk te zijn. mn ma kwam er na een paar jaar mee aan dat ik ze een keer de waarheid moest zeggen dat ik ze niet moet :p achja zo zie je maar weer hoe blind je kan zijn haha

17. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Dat die vriendin superdronken was is vrij genant maar ik zou als ouder zijnde echt supertrots op je zijn geweest als ik de reden zou horen waarom ik je zou moeten ophalen;):)

18. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.171
    113
    Aha Angelina Jolie is in tha house!!!:D:p

Ik denk dat dit een grapje is, en ze zich nu zit te verkneukelen om al de reacties, en anders vind ik het eigenlijk wel zielig voor je.

Ontopic:
    Ja, ik heb op de middelbare school ongeveer 4 jaar achter een jongen aan gelopen en die was zo niet geinteresseerd in mij. Zelfs mn vriendje van toen had ik zo ingeruild voor hem :)

19. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

nou blauwtje gelopen niet echt.
    Leukste verhaal!

Ik fietste naar het dorp.
    Er kwam een motor aan. Strak in het pak en helm op. Die ging rustiger rijden..... en zat me te bekijken....vond beetje vreemd.... en hij zwaaide toen tegen mij.
    Ik ..... zwaaide maar terug.
    Toen reed hij klein stukje door en zette de motor er naar en wachtte op mij, hij deed de helm af.
    En toen was het mijn broertje hahahahahaha....(met zijn eerste motor, helm en pak, die hij mij dus wilde laten zien, maar ik was niet thuis, dus wilde hij naar mijn ouders rijden).
    En ik nog denken, go lig ik zo goed in de markt....nooit gedacht dat het een bekende was hahahahaha laat staan mijn broertje.
    moet er nog om lachen!
    Had achteraf liever gehad dat hij door was gereden, had ik in de waan kunnen blijven hahahaha

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha geweldig :D 'sjans' van je broertje :p

Deel Deze Pagina