Heb je weleens een blauwtje gelopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    pas nog paar dates met een leuke man gehad en ik dacht ja dit zou hem wel eens kunnen zijn (zag het hele gezinnetje al samen) belt hij op sorry heb een ander leren kennen zonder kids was leuk maar onze wegen scheiden hier :$ auwie...

2. mama c

mama c Niet meer actief

Ik denk dat je beter had kunnen schrijven dat je om aandacht van mannen niet verlegen hoeft te zitten. ;)
    Alhoewel je kan ook een foto plaatsen, zal ik eens aan mijn man vragen of hij me gelijk in wil ruilen?!

On-topic: nee, geen blauwtje gelopen. Ik durfde toch niet snel op een jongen af te stappen. Ik hield het liever bij tig keer voorbij zijn huis fietsen :D

3. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Leuk topic!
    Ik was vroeger ook best een verlegen meiske, maar 'vreemd' genoeg had ik wel altijd vriendjes. Toen mijn vriend en ik het er laatst voor de grap 's over hadden (ons verleden, we kennen elkaar 'pas' 5 jaar en hebben allebei scheiding e.d. achter de rug dus veel uit elkaars verleden weten we niet) kwam ik er eigenlijk achter dat ik alleen na mijn scheiding van m'n ex een jaar vrijgezel ben geweest, daarvoor sinds m'n 14e nooit! :$

Ik ging als heel klein meisje ook alleen met jongens om eigenlijk, had bijna geen vriendinnetjes maar wel vriendjes, ik ben geen vrouwenvrouw zegt iedereen ook altijd, voel me veel beter in gezelschap van mannen dan bij vrouwen.

Anyway, ik ging vroeger altijd met m'n ouders mee op vakantie naar de camping in Drenthe waar ik dus ook m'n eerste zoen heb gehad en meerdere vriendjes - waaronder m'n ex-man - heb leren kennen.
    Eén van die vriendjes was dj op de camping, op zich al een stoer baantje natuurlijk (lol) en hij werd mijn vakantieliefde.

Toen de vakantie erop zat en ik inmiddels helemaal hoteldebotel was (we hadden zelfs kettinkjes gewisseld enzo... :p) dacht ik dat we wel verder zouden gaan na de vakantie. Hij woonde op de grens van Groningen/Drenthe, ik in Friesland dus dat was best te doen qua reistijd vond ik... maar hij dus niet. :) Hij was erop berekend dat het maar een 'vakantieliefde' was en verder wilde hij het niet laten komen. D'uh... ;) Wekenlang van slag geweest, alles wat ik van hem had gekregen naar hem teruggestuurd en tot op de dag van vandaag nooit weer een blauwtje gelopen omdat ik eerst de kat uit de boom keek met deze ervaring in m'n rugzakje. ;)

4. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Een echt blauwtje heb ik nog niet gelopen, maar ik heb een ex-liefje van mij wel serieus een blauwtje laten lopen.

Ik was 15 jaar en 2 weken samen met men nu beste vriend toen ik op reis ging, niemand wist nog van onze romance want ja we wilden het eerst zelf verkennen he!
    Kom ik terug van de reis, zie ik hem in onze wijk op het speelpleintje zitten met een andere meid en nog een groep, vond het al raar dat ie zo aan het keuvelen was met die meid. 's avonds op msn een vriendin gesproken, 'hé ik heb een vriendje maar ik mag het eigenlijk niet vertellen!' ja beste vriendinnen vertellen elkaar natuurlijk alles en ze zei me de naam, ik viel gewoon achterover op men stoel!
    Ik hield het in mijn achterhoofd maar liet nog niets merken, ging de dag daarna bij mijn allerbeste vriendin "niet verder vertellen maar ik heb met ... gezoend". Dat was dus nummer2! Ja en als kers op de taart zag ik hem ineens langsfietsen (hij had mij niet gezien) met nog een ander meisje (lol en ja ook weer een vriendin!)
    Ik al men vriendinnen opgebeld en gezegd dat ie tegen ieder van ons gezegd had om te zwijgen maar ondertussen wel lekker bezig was met meisjes dat vriendinnen zijn van elkaar!!
    Het laatste meisje gevraagd of ik de dag erna is kon langskomen, zo gezegd zo gedaan, alles ook aan haar uitgelegd. Ik had uiteindelijk aan haar gevraagd of de rest ook mocht langskomen, alleen het meisje van de eerste keer op het pleintje was er niet bij, dat ik een plannetje had maar dat ik hen wel allemaal nodig had. Was geen enkel probleem. Al die meiden zijn nog die namiddag bij die vriendin thuisgekomen, we zijn samen in de keuken gaan zitten want HIJ ging langskomen in een tijdje! :D Dus ja zij nog eens gebeld voor te zien of ie ging komen of niet, binnen een half uurtje zou hij er zijn. Ineens kreeg ik een smsje sorry maar het gaat niet meer van hem. Een half uurtje later ging inderdaad de bel, wij zaten dus een beetje te gniffelen in de keuken hehehe.. Gaat ze de deur opendoen en vroeg wat hij allemaal gedaan had die dag, ze gedroeg zich normaal ;) Hij zat nog maar net in de zetel als wij toen allemaal die keuken uitkwamen 'Hoi, hoe gaat het?!' Hij wist meteen hoe laat het was, liet zijn hoofd naar beneden zakken en zei niets meer.. Is uiteindelijk 10min later vertrokken zonder liefje ^^. Moet nog steeds lachen als ik eraan denk! was gewoon zijn verdiende loon :D

5. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    En jij op een verjaardag (met je broertje uiteraard) trots vertellen over die sjans met een motorrijder :D :D :D

6. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ik was 14 en die jongen was 18
    Toen ik op hem ben afgestapt om te vertellen ik vind je leuk kreeg ik n kwartje met een antwoord "Bel maar terug als je 18 bent":$

Toendertijd geen leuke actie maar kan er nu wel om lachen (heel klein beetje dan:p)

7. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Zelf niet een blauwtje gelopen, maar wie weet was het wel gebeurd als ik later aan de man was gekomen:D:D.
    Heb vanaf mijn 15e al een vaste relatie.

Wel heb ik jongens en blauwtje laten lopen.
    Ik zag er altijd ouder uit, dus vaak oudere jongens achter me aan zitten.
    Maar doordat ik zo gigantisch verlegen was, kapte ik altijd af en heb daardoor al een keer in een aardig benarde positie gezeten.

8. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Hahahahahaha Die is wel goed :D

9. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

jip, hihihihi moet er nog om lachen....

10. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ja, ik vond een jongen op school leuk. Dus een mailtje gestuurd en hem op school ontmoet. Toen ik hem een hand gaf was ik zo zenuwachtig dat ik zijn naam zei in plaats van mijn naam. Wat een domper. Later hoorde ik z'n vriendinnen buiten praten dat ze me dun vonden. (ben slank niet te dun ofzo). Heel genant. Het klikte ook helemaal niet, we hadden elkaar niets te zeggen.

11. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Yup,regelmatig. Toen ik 10 was vroeg ik verkering aan een jongen die ik leuk vond maar hij zei nee. :D Hij vertelde het tegen anderen en ik moest van iedereen horen dat ik verkering had gevraagd en ze moesten om me lachen. Gelukkig niet gemeen of zo ;)

12. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    Oorspronkelijk geplaatst door anica
    Hm alleen op de basis school, was een best schaap maar ben zeer goed op gedroogd, er zijn wel veel mannen en vrouwen die een blauwtje bij mij liepen, ben trouwens gewoon hetro haha

Heel erg maar ik kon elke man krijgen die ik wou en nog steeds hihi heb alleen de beste al!

NOU SORRY MIJN VENT KRIJG JE ECHT NIET
    DIE HEEFT EEN HEKEL AAN VROUWEN MET ARROGANTIE!

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    gelukkig nog nooit. moet wel zeggen dat ik niet zomaar op een jonge afstapte was ik te verlegen voor. flirten deed ik erg graag en zag dan wel hoe er werd gereageerd. Meestal duurde het niet lang of de jonge stapte wel op mijn af haha.

had ze eigenlijk altijd wel voor het uitzoeken. ben nooit afgewezen gelukkig. wil niet arrogant klinken want dat ben ik absoluut niet. heb totaal geen zelfvertrouwen gehad en nog weinig.

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Eh ja... meer dan me lief is zelfs.
    Maar ik had dan ook een échte gave om op veel te oude, onbereikbare of bezette mannen te vallen. Tja, dan vraag je er om he? :D

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Niks mis met hoog inzetten, toch?

16. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Haha, inderdaad. Ik kan natuurlijk ook gewoon zeggen dat ik lef had, in plaats van een plaat voor m'n kop ;)

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Precies. En geen blauwtje gelopen, maar een hengeltje uitgegooid. (Dat het visje niet wilde happen... tja...)

18. trotsepappa

7 aug 2011
    85
    0
    0
    8-17 uur vrachtwagenchauffeur
    rotterdam
    ja hoor.. ;) hier zit ik als man echt op te wachten...

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Pas maar op. Voor je het weet, ben je verleid! Dit is misschien allemaal taktiek! ;) Je hebt al gereageerd, dus de eerste stap is gezet!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    #60 Mams136, 5 sep 2011
    Laatst bewerkt: 5 sep 2011
    Euhm niet zozeer een blauwtje, wel 1tje misgelopen zeg maar;)

Stapte ook niet snel op een jongen af...altijd flirten en dan wachten tot hij naar mij kwam. Dan kun je ook geen blauwtje lopen he;)

Deel Deze Pagina