In de supermarkt bij ons werkte een jongen waar ik helemaal gek op was. Lang, donker haar, lange wimpers, blauwe ogen *zwijmel*. Ik was toen 15. En elke keer sjansen als ik in de winkel was, hij zijn arm om mijn schouder leggen en ik steeds vragen waar ik iets kon vinden en dan ging ie steeds tegen mij aanstaan enz. Pfff warm! Dus op een gegeven moment had ik zijn adres van een collega gekregen. Dus ik een brief schrijven of ie met me uit wilde en ik vertelde nog meer over mijzelf. Kreeg ik een brief terug dat ie dacht ik 18 was maar hij was zelf al bijna 30~! wow... Dus dat hem dat niet zo'n goed idee leek, hoewel hij mij wel leuk vond. En ik had een vriendje in de 3e klas, we gingen al 3 weken met elkaar (dat was lang hahaha) kreeg ik een brief van hem dat ie eigenlijk alleen met mij had genomen omdat ie mijn beste vriendin wilde en zo hoopte bij haar in de buurt te kunnen komen. En geen blauwtje maar ik was smoorverliefd op een jongen die in de ijscowagen in de heerenstraat werkt (hihi werkt er nog steeds) kreeg ik voor mijn verjaardag bonnen van vriendinnen voor een ijsje bij HEM. Ik heb nooit gedurfd hem verder te benaderen dan voor een ijsje... Een andere vriendin zei dat hij mij ook leuk vond maar ja... wat is waarheid hè??? Vlak daarna kreeg ik wat met mijn ex (de vader van de oudste 2), die uiteraard toen we in de stad liepen daar een ijsje wilde kopen ...
Of het echt een blauwtje was weet ik niet, maar wel genant eigenlijk!!!! Op de camping in Frankrijk, wij elke avond over de rotsen heen klauteren tot we op een afgelegen strandje waren waar we dan kampvuur maakte en iedereen gezellig aan de drank zat. Mannetje of 30 bij elkaar. Op een avond kwamen daar ook de lokale fransen bij en eentje zag ik wel zitten, liet ik hem ook merken!! Moesten opeens weg en de avond erna kwamen ze weer en kwam hij wel opeens heel snel naar me toe, binnen 5 minuten zoenen ed, tot ik opeens hoorde gillen "je hebt de verkeerde". Wat bleek nou.........de jongen die ik leuk vond, vond mij niet leuk, maar zijn broer vond mij wel leuk. Heeft die broer serieus de pet van die gozer (zijn broer dus) opgedaan en gedaan alsof hij zijn broer was. En ik dacht nog "kassa!!!!". Mmmhh, bleek het zijn broer te zijn toen ik met een zaklamp in zijn gezicht scheen, ach het was donker!!!!
Tja een blauwtje, meer een beetje te verwachten achteraf Toen ik 16 was ben ik naar Mallorca geweest met mn moeder, nichtje en tante.. Een heerlijke spanjaard (ong 25) aan de haak geslagen, beetje zoenen op het strand en dergelijke... Laatste avond lagen we weer op het strand en hij wilde sex, maar ik niet Mijn nichtje had ook een vakantielover en dat waren vrienden van elkaar. Volgende ochtend zouden we vertrekken en de mannen zouden ons uitzwaaien, mooi dat de lover van mn nichtje kwam opdagen en de mijne dus niet he... Autchh
Ja hoor, blauwtjes genoeg. Na 2 jaar stille aanbidding van een klasgenoot van mijn zus, heb ik hem opgebeld om hem mee uit te vragen. Dat werd natuurlijk niks.... Een paar jaar later ging ik met m'n zus stappen en kwamen we hem tegen. Kreeg ik ineens een zoen van hem, met de woorden: "hoe vaak heb je daarvan gedroomd?" of zoiets. Ik vond het eerlijk gezegd nogal een arrogante opmerking van 'm. Alsof ik nog een paar jaar van hem was blijven dromen (not). Maar het vleide me wel dat hij het nog wist. We zijn nu weer vele jaren verder. Ik kwam er pas achter dat zijn jongste dochter de zelfde naam heeft als de mijne (nou ja, haar 3e naam). Hebben we toch meer gemeen met elkaar dan ik ooit had gedacht En vlak voordat m'n huidige relatie begon werd ik ineens heel erg verliefd op een van m'n beste vrienden. Maar hij bleek er anders over te denken dan ik. Dat liep dus een beetje jammer af, ook onze vriendschap is niet lang daarna doodgebloed. Dat was wel zonde, maar niet lang daarna begon er iets héél moois tussen mijn huidige vriend (m'n grote liefde) en mij.
haha nou dat heb ik maar niet verteld hoor. Heb alleen verteld dat die kerel die me had opgehaald ervandoor was gegaa, de reden heb ik maar voor me gehouden
Het schijnt ook dat veel vrouwen onbewust hun eerste zoon de naam van de jongen geven waarop ze het eerst verliefd waren... misschien geldt dat andersom ook wel (in mijn geval schijnt dat nog te kloppen ook, maar daar kwam ik pas een paar jaar terug achter... een jongen op de basisschool die ik erg leuk vond heette Sander en mijn oudste heet Xander... )
Toen ik 10 was ongeveer God wat was ik verliefd op de buurjongen (vriend van mijn broer). Hij was een paar jaar ouder en ZOOOOOOOooooooo stoer! Om van te smelten natuurlijk. Ik heb hem een ontzettende liefdesbroef geschreven, kompleet met getekende hartjes en een lippenstift zoen! (hahahaha...ik was het echt helemaal vergeten maar door dit topic moest ik er ineens aan denken). Nou ja, ik weet niet meer precies wat er gebeurde, maar mijn broer en hij hebben me best gepest over die liefdesbrief. Later (paar jaar, ik droogde best 'goed' op ) gaf hij zijn interesse goed aan, maar kwam ik erachter dat ik die jongen eigenlijk een ontzettende l*l vond. Maar ja....*zucht* als 10 jarige vond ik die 13? 14? jarige echt zoooooo spannend!
valt wel op dat anica hier niet meer reageert. eerst hoog van de toren blazen met een gigantische eigendunk, en dan niks meer laten horen. laat staan bewijzen dat ze echt iedereen zou kunnen krijgen. (BAH, STINKT HIER!)
Ik wou dus precies hetzelfde komen posten. Was wel benieuwd naar het topmodel wat we hier in ons midden hebben..... Ach, t betekend wel genoeg denk ik...
Joh, laat die meid toch geloven dat iedere man haar zou willen hebben. Als ze daar nou gelukkig van wordt...
Tja ach!!! Ik denk dat alle vrijgezelle mannen wel in zijn voor een one-night-stand, hoe knap/lelijk je ook bent!!! Of ben ik nu iets te hard!
Denk dat Anica in der vuistje aan het lachen is, en het een opmerking was om andere uit hun tent te lokken.
soow mannen worden weer lekker hoog ingeschat zeg.. een leuke kop of een goed figuur zijn de minimale eisen die een DRONKEN vrijgezel stelt aan een vrouw... een nuchtere (vrijgezelle) man wil ook nog dingen als een goed karakter etc... ja dames ook mannen willen graag dat de partner een goed karakter heeft ( sorry anica)
Jeetje, het is in dit topic wel 'allemaal-op-anica', of niet? (Ja, ik deed het ook. Maar ik denk dat ze de boodschap nu wel begrepen heeft.)
basisschool groep 8, blauwe ogen, lang bruin haar, me ideale vrouw dacht ik... zei tegen een jongen van de klas dat ik dr leuk vond en hij zou t wel ff voor me regelen..... twee dagen later had hij met haar en ik om de een of andere reden met haar stuk minder leuke vriendin :S
Ja inderdaad! Vind het niet raar dat ze niks meer post. Bij haar eerste berichtje begon iedereen al te steigeren, en werd ze bijna levend opgegeten door het hele forum.