Lekker annoniem roepen dat je een lekker wijf ben kan iedereen, toetsenbordhelden....... Maar je toont pas lef, als je dan ook een foto komt posten.
Het is niet echt een blauwtje maar wel zéééééér beschamend.... Ik was met mijn jongere zusje boodschappen aan het doen in de Sligro. Daar staat altijd vanalles te proeven (lekkerrr).. Dus ik loop naar zo'n tafeltje waar iets te proeven op stond en daar stond een man bij (was wel al redelijk 'oud').. 'Nou..', zegt ie, 'Dat ziet er lekker uit!' Waarop ik eigenlijk direct reageer.. (oh ik schaam me nog steeds..) 'Nou dank u!' En mijn zusje lag dus HELEMAAL in een scheur en kwam er niet meer uit, tot ze keihard uitproeste 'HIJ HAD HET OVER HET ETEN MUTS!!' Oops... Ik krijg nu nog dat schaamtegevoel haha.. Ik durfde die man ook echt niet meer aan te kijken, schijnbaar stond ie nogal raar te kijken volgens mijn zusje.. Hihi...
nou......eerlijk gezegd ben ik zo´n scheiterd dat ik nooit iemand heb durven vragen om met me uit te gaan of zo. het is maar goed dat mijn man zo spontaan is want anders was ik een oude vrijster geworden
Haha kan me helemaal voorstellen hoe dat gegaan moet zijn. Maar net alsof een man tegen je zou zeggen: "DAT ziet er lekker uit!"
Dat heb ik onze directeur wel eens geflikt: Liep ik met een broodje gehaktbal uit de kantine naar de personeelskamer, zegt hij 'Dát ziet er lekker uit!' Dus ik: 'Dank je. Mijn lunch ook.' Die rooie kop was zéér vermakelijk, hehheh...
@ Jel: Ja dat zou je inderdaad denken.. Het kwam er alleen echt uitgevlogen bij mij! Ik had niet eens een seconde nagedacht.. Haha! Die is echt goed! Tja zo had ik eigenlijk ook maar moeten reageren...! Maar serieus, m'n maag draait nog steeds een beetje om als ik aan dat moment denk.. Denk er nu aan dat mijn vader ook zoiets soortgelijks heeft gedaan ooit. We hadden toen net een labrador pup echt zo'n page hondje. Die ging hij uitlaten en er kwam een stel jonge meiden voorbij gefiets die dat hondje dus mega schattig vonden. "Ooohh wat een schatje! Wat een moppie!!" Riepen die meiden. Zegt mijn vader: "Tja... Maar het hondje mag er toch ook best wezen...??"
OMG!! mijn eerste grote liefde heet Tom.... Dus het klopt wel! Hier alle blauwtjes (on)bewust geblockt Nee serieus... er schiet mij niets te binnen. Ik was assertief, maar liet de andere partij graag het werk doen