Heb je weleens een (gênante) sms naar de verkeerde gestuurd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hier niet een smsje maar per e-mail..

Een collega (ik was 20 hij 50), kon heel goed met hem overweg. Veel lachen en leuk kletsen. Totdat ik het gevoel kreeg er bij hem iets meer was.
    Nouja na wat mailwisseling was het wel zeker dat hij er meer achter zocht.
    Hij stuurde me constant rare mailtje. En met een vrouwelijke collega besprak ik dat allemaal. Toen kreeg ik echt een vreselijke liefdesbetuiging van hem haha.. Ik wilde dat naar mn vrouwelijke collega doorsturen en zette er iets bij in de trant van oude vieze smeerlap dat t is.
    Stuur ik dat naar hem! Oepsss... Nouja heeft idd ook gewerkt want hij kwam meteen zn excuses aanbieden;)

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb wel eens een mailtje naar m'n schoonvader gestuurd ipv naar m'n vriend, maar daarin een voorstel om die avond te gaan doen ;).

3. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik heb een keer toen ik 16 was een smsje naar mijn ex gestuurt met erin: "heeey lekker ding! was gezellig vanmiddag"

en ja stuurde ik natuurlijk naar mijn vriend :$
    had heel wat uit te leggen, en ik was gewoon echt gezellig bij mijn ex geweest en er was helemaal niks gebeurt.

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Haha! :D

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik was 'n keer overstuur en smste mijn vriend dat ik echt over mn toeren was. Belde de verloskundige (!) me terug met de opmerking dat ze toch maar even belde om te vragen of het goed ging... Ik was daar al meer dan een jaar weg!!!! Per ongeluk naar de vaste telefoon van verloskundigen-praktijk gestuurd, stond bovenaan mijn lijst...
    Ik begreep er eerst niks van maar kon toen wel uitleggen dat er iets fout was gegaan, en neehoor, alles was in orde.... (schaamde me rot)

Deel Deze Pagina