Ik snap die banners niet

Discussie in 'De lounge' gestart door samkids, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samkids

samkids Niet meer actief

Ik snap de banners die onderaan berichtjes staan niet. Dat wil zeggen: ik ben 14 wkn zwanger maar de ticker van de banner staat al bijna bij de 20. Ik dacht eerst dat dat aan mijn 'merk' lag, maar ik zie het bij de banners van deze site ook. :( Zelfs het meest linkse stukje van de ticker staat nog ver voorbij de termijn die ik daadwerkelijk ben.
    Ra ra wat is dit? Extreme positiviteit?

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik zie nu gewoon 14weekjes staan??

of bedoel je iets anders????

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie het, onderaan staat 14 weken zwanger, maar je hart ligt al bij twintig weken....

Ik heb er niet zo'n last van... ook met een andere banner (the bump) die ik gebruikte had ik er eigenlijk geen last van.... maar, moet wel zeggen... het valt me nu pas op bij die van jou....

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik dacht ook eerst van wat bedoel je?
    Maar nu zie ik het... Achja, ik kijk eigenlijk zelf altijd naar wat er onderstaat.
    Volgens mij werken die van lilypie dan beter.

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ooooooooooohw het gaat om het hartje
    hihihihi lekker zitten opletten
    het is me nog niet eerder opgevallen eigenlijk
    bij mijn banner staat me poppetje goed

6. samkids

samkids Niet meer actief

De tekst klopt inderdaad, maar ik vind het dus zo raar dat mijn hartje ver vooruit loopt. Ach ja, het boeit ook niet, maar ik vroeg me af of iemand wist waarom dat was. Het zal dus wel aan het 'merk' liggen. Maar ik vind deze zo leuk en, heel stom, uit bijgeloof verander ik em niet (al zijn die van Lilypie ook errug leuk).

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik had het eerst ook niet door. Net of dat hart gewoon daar standaard hoort te staan. Onderaan staat het wel goed. Zou ik dan gewoon zo laten als je hem wil houden.
    Ik heb andere en daar geen last van gehad. Kan idd aan deze banner liggen. Anders op de site waar je hem vandaan hebt doorgeven? Misschien kunnen ze er iets aan doen?

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Met die van lilypie en babygaga heb je dat niet...

Deel Deze Pagina