Hoi, We hebben een WII aangeschaft en nu ben ik een beetje op zoek naar leuke spellen. Wat is leuk voor mij en mijn vriend en wat is leuk voor Thijmen (4 jaar)?? Was is jullie favoriete spel? En wat is het favoriete spel van je kind? En als ik toch aan het vragen ben is het balansboard een aanrader? Groetjes Rosa
super mario en donkey kong, mario party, mario en sonic winterspelen en ook zeker het race spel van mario. voor kleintjes weet ik het niet maar dit vinden wij leuk.
Ik zou je wii laten ombouwen. (software, dan hoeft hij niet open) Hebben wij ook gedaan en hebben er nu een harde schijf aanhangen. Daar staan 420 spellen op. Op die manier ben in eerste instantie wel veel geld kwijt aan de schijf en het ombouwen maar je hoeft geen spelletjes meer te kopen. Balancebord is zeker een aanrader. hebben wij aangeschaft via bigdennis.com. Ze verkopen daar ook compatibal. (dus goedkoper)
Het Studio 100 Speeleiland SUPER slecht spel... Echt niet kopen voor de sinterklaas of kerst.. onze dochter (2,8 maanden)was er heel blij mee tot dat de besturing echt niet lekker loopt en het is echt super lelijk gemaakt... de spelletjes vallen ook erg tegen ... Sesame Street: Ready, Set, Grover SUPER spel... onze dochter is helemaal gek van dit spel.. de besturing is makkelijk en de spelletjes zijn erg leuk... verder speelt ze nog niet echt spelletjes...
als ik je mag adviseren, laat hem opbouwen!! hebben wij gedaan en nu hebben we al 20 spellen (de nieuwste ter waarde van nou veel nieuwe wii computers ) Als je een beetje handig bent kun je ze zelf downloaden en op een harde schijf zetten... donkeykong is echt heel leuk! we dance en lets dance ook erg leuk! ik heb zumba erop... mario party 8 en de ouwe mario spellen van vroeger. erg leuk!