Iemand ervaring met abonnementscontract opzeggen?

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hallo iedereen,

Ik zou graag mijn abonnement willen opzeggen, maar ik hang er eigenlijk nog een jaar aanvast. Nu heb ik op internet gelezen dat je er vanaf kunt komen met een afkoopsom, is dit dan het bedrag wat ik eigenlijk nog een jaar lang zou moeten betalen?

xx

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wat voor abonnement wil je precies opzeggen? Internet,mobiel, sportschool???

3. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ow sorry, mijn mobiele.

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    #4 linnepinneke, 19 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2012
    Ik werk in een telecom winkel haha dus dat moet wel lukken...

Afkoopsom is idd alle resterende maanden die dan ineens betaald moeten worden, vaak nog met extra boete er bovenop vanwege contractsbreuk. Zij lopen immers ook inkomsten mis door minuten/sms/internet wat je buiten je bundel evt zou kunnen gaan verbruiken... Meestal is uitzitten de goedkoopste optie! Voor de hoogte van het bedrag zou je de klantenservice moeten bellen, zij zijn de enige die het precieze bedrag aan je kunnen vertellen

5. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Ik heb het door verhuizen/samenwonen met een internetabbo gehad, afkoopsom was idd het resterende abbonnementsbedrag in 1x plus een boete van minstens 50 euro. Dat heb ik dus niet gedaan, heb het abbonnement uitgezeten en aan het eind opgezegd. Ze konden het wel voor me omzetten naar een goedkoper abbo maar dan zat ik daar weer een heel jaar aan vast (en was dan nog niet goedkoper uit)

Ze vonden dat mijn man zijn abbo maar op moest zeggen :$ Hadden we allebei bij dezelfde provider gezeten dan had het weer wel gekund ;)

Deel Deze Pagina