ja indd heel jammer, zijn erg leuk! ja ik woon samen en sinds kort hou ik me sokken uit als me vriend thuis is soms pest hij me nog wel want dan gaattie express naar me voeten staren dan verstop ik ze gewoon onder een kussen maar voor andere mensen kan ik me er gewoon niet overheen zetten. Gelukkig heb ik slippertjes die dicht zitten aan de voorkant, soort van pantoffel idee, maar die lopen ook erg lekker
ìk had een naalden fobie, maar dankzij mijn ziekte moet ik nu zo vaak prikken, fijn en leuk is anders, maar het zweet breekt me niet meer uit, ga zitten, en draai mijn gezicht weg, en klaar. clowns vind ik ook 10 keer niks. hoogtes ook niet echt maar dat is niet echt een fobie dat vind ik gewoon niet fijn.
Spinnen en andere kleine beestjes.. Ook Clowns, vind het maar nare dingen En soms vind ik het zelfs nog wel eng om van een roltrap af te gaan.. van boven naar beneden Terwijl ik eerder toch wel in achtbanen enzo ging.
Hihi... Wel komisch dat jij dan een plaatje van Melman bij al je berichtjes hebt staan (die giraffe uit Madagascar met ziektevrees...)
whahahaha EINDELIJK IEMAND MET HET ZELFDE PROBLEEM!!! iedereen verklaarde me voor gek..... en het erge is ik heb in een verpleeghuis gewerkt en daar moest ik mensen wassen dus idd ook hun voeten... en steunkousen ... en dan hadden ze van die vieze schilferige voeten ... o krijg nu gewoon weer braakneigingen o ik vond dat zo onwijs erg.... stond daarna echt een kwatier lang me handen te wassen whahaha hahaha lach me hier verder rot om de reacties van iedereen hahaha echt zo geweldig! dat verhaal van het musje in de schuur whahahahaha
Oh, ik heb er nog 1... MADEN!!!! Ik kan met de warme dag de vuilnis zak (waar vleeswaar in zit) nog geen dag laten zitten of het zit hier vol met maden! De periode dat het zo snik heet was, wilde ik na 2 dagen de vuilniszak uit de prullenbak halen en de hele zak + prullebak zat er onder. Ik heb heeeeeeeeel hard gegild en mijn vriend geroepen! Ik heb echt staan springen als een klein meisje. Het voelde alsof ik ze over m'n hele lijf heen had lopen. Vorige week ook weer, en toen was ik het zat. Ik heb de prullenbak met zak en al buiten neer gezet!
Waar ik absoluut niet tegen kan, is om met blote voeten op de tegels in het zwembad te lopen. Dan voel ik echt alle haren die er liggen tussen mijn tenen kriebelen. Ik hou dan ook echt mijn slippers aan, tot het randje van het zwembad.