Heb jij 3 dagen voor nod duidelijk positief getest..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aylin16, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Wist ik ;). Ik had je vraag bij de verloskundige zien staan vandaar. Ik word zelf ook blij van zulke opmerkingen van gyns enzo.

Wel opvallend dat iedereen zo vroeg test met de kruitvasttesten! Ik vind het zelf ook supertesten (elke test die positief is vind ik super :))

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ook hier 5 dagen tevoren al positieve test. de dagen erna werden ze (ja, ik heb vaaaaak getest, kon het haast niet geloven :oops: ) wel duidelijker, maar 5 dagen tevoren stond er ook écht een tweede streep!

vk en gyn gevraagd: tsja, moderne testen zijn gevoelig, en 'het kan' zeiden ze.

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Trees ik heb zelf 2 missed abortions gehad 1 met 8 weken en 1 van een tweeling met 11 weken. Nu in ronde 3 is het weer raak en ben behoorlijk onzeker. De opmerking van die vriendin van me baarde me dus gelijk zorgen. Ik ben blij dat jij hebt gehoord van de gynaecoloog dat het een goed teken is als je zo vroeg positief test. Meid ik hoop voor jou dat het allemaal goed zit jij hebt ook al het nodige voor je kiezen gekregen. Op naar de 9 maanden!

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

ik al 4 dagen voor mijn nod!:D
    Was wel heeeeeeeeeeell onduidelijk, maar hij was er!
    Nu een week later knalt het streepje eraf..
    Waauuww!
    Gefeliciteeerd!

liefs leonie

5. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik 7 dagen voor mijn nod (ik was achteraf gerekend mbv de termijnecho echt pas 3 weken) positief getest met cb. Het streepje spatte er niet af, maar je hoefde er ook niet naar te zoeken!

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik vandaag 5 dagen voor nod, 9 of 10 dagen dpo, zie album :D

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook 3 dagen voordat ik ongesteld moest worden getest en duidelijk positief! Was een matcare test. Nog even de echo afwachten of ik misschien niet iets eerder een eisprong heb gehad.

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    11dpo een duidelijke test

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Nu 4 dagen voor nod, en 10 of 11 dpo een ZWANGER op de digitale clearblue :D

Deel Deze Pagina