Wist ik . Ik had je vraag bij de verloskundige zien staan vandaar. Ik word zelf ook blij van zulke opmerkingen van gyns enzo. Wel opvallend dat iedereen zo vroeg test met de kruitvasttesten! Ik vind het zelf ook supertesten (elke test die positief is vind ik super )
ook hier 5 dagen tevoren al positieve test. de dagen erna werden ze (ja, ik heb vaaaaak getest, kon het haast niet geloven ) wel duidelijker, maar 5 dagen tevoren stond er ook écht een tweede streep! vk en gyn gevraagd: tsja, moderne testen zijn gevoelig, en 'het kan' zeiden ze.
Trees ik heb zelf 2 missed abortions gehad 1 met 8 weken en 1 van een tweeling met 11 weken. Nu in ronde 3 is het weer raak en ben behoorlijk onzeker. De opmerking van die vriendin van me baarde me dus gelijk zorgen. Ik ben blij dat jij hebt gehoord van de gynaecoloog dat het een goed teken is als je zo vroeg positief test. Meid ik hoop voor jou dat het allemaal goed zit jij hebt ook al het nodige voor je kiezen gekregen. Op naar de 9 maanden!
ik al 4 dagen voor mijn nod! Was wel heeeeeeeeeeell onduidelijk, maar hij was er! Nu een week later knalt het streepje eraf.. Waauuww! Gefeliciteeerd! liefs leonie
Ik 7 dagen voor mijn nod (ik was achteraf gerekend mbv de termijnecho echt pas 3 weken) positief getest met cb. Het streepje spatte er niet af, maar je hoefde er ook niet naar te zoeken!
Hier ook 3 dagen voordat ik ongesteld moest worden getest en duidelijk positief! Was een matcare test. Nog even de echo afwachten of ik misschien niet iets eerder een eisprong heb gehad.