@faye...nee niet van de man die een paar meter ernaast woonde. Hij kwam vaak met zn kwaaie herders hond naar het huis, waar wij op zolder verstopt zaten.
- Met een opgevoerde scooter rijden, en standaard te hard rijden toen ik nog jong was. Ter verdediging, ik had deze van mijn ouders gehad, en zij hadden deze scooter zo gekocht, opgevoerd dus. - Te hard rijden met de auto. Sinds Kenji geboren is rijd ik niet zo hard meer. - De hond niet aangeven bij de gemeente voor de hondenbelasting. - Afval op straat gooien. - Afval in strontcontainers. (Maar dat doet hier de hele wijk geloof ik, wij betalen voor ons afval per kilo namelijk. ) En vast nog veel meer, wat ik zo uit mijn blote hoofd niet weet.
nou.. heb je even? heeeeel veeeel gespijbeld, weken niet op school komen, nooit naar gym.. en heb dr ook nooit voor hoeven nakomen.. geld gestolen van mijn vader, en niet zo'n klein beetje ook gestolen uit winkels.. supermarkten, kledingwinkels enz illegale drugs gebruikt.. scooterrijden op je 14e en 15e
Vroeger als kind heb ik make up bij de DA gestolen, en mijn broertje moest het in zijn zakken doen *schaam*. Daarna moest ik het zelf terug brengen van mijn moeder (die mee was om me te begeleiden) en mijn excuses aangeboden. Kanonnen wat ik heb ik me kapot geschaamd, heb ook jaren niet meer durven winkelen in die DA! Nooit meer gestolen ook trouwens! En mijn vriendinnetje en ik hebben een keer met behulp van een deodorant bus een tafel op school in de brand gestoken. Gelukkig was hij alweer uit voor de lerares zich omdraaide! Alleen het alcohol brandde blijkbaar... Verder was ik heel netjes en beschaafd!
-stelen (snoepjes, maar ook haarelastiekjes ed) -spijbelen (maar ik haatte die k*tschool gewoon, ben ook gepest geweest enz) -ontrouw...wil er verder niet te veel op in gaan, laten we het erop houden dat het goed fout was. -en ik ben vorig weekend nog dronken naar huis gewandeld *bloos*
een keer in de bmw cabrio van me oom gereden mocht wel maar ik reed 190 waar je 100 mocht..gelukkig geen politie op de middelbare school heel veel gespijbeld en dan ook nog es niet komen opdagen als ik moest nakomen was niet erg lief op school in de pauze wel eens jointje gerookt haha en dan in de les knetterstoned zitten toen een keer had ik echt een eetkick heb toen 10 kleine zakjes m&m's opgegeten onder de les..of opeens een 1 halen voor engels terwijl ik altijd goede cijfers ervoor had.. ook een keer een ander middel gebruikt net voor de gymles was wel heel snel ook een keer autogereden zonder rijbewijs was toen wel al aan t lessen.. en een keer scooter gereden toen ik 15 was dat was t wel ben beetje stout geweest
Liever gewandeld dan gereden Hoe kom je anders thuis hee als je maar niet in het openbaar drinkt dan is het geen probleem lijkt mij
Ik heb de mail van mn ex een keer doorgelezen en gekraakt en kwam er op die manier helaas ook gedeeltelijk achter dat hij me bedroog.
Nee das waar. Maar ik ben nooit zo'n drinker en uitgaanstype geweest, dus voor mij was het echt 'oooeeeppss, is dit wel oké?!'
Ik doe regelmatig stoute dingen geloof ik. Momenteel reis ik met een ov die niet van mij is, eigen foto erover heen geplakt plakbandje eroverheen en het werkt prima eigenlijk. Heb niet zoveel zin om elke dag geld neer te tellen voor de bus... Drugs gebruikt, veel gespijbeld, zwart gereden, sex in het openbaar (nee dames dat mag niet!!) etc etc. Maar ik zou dus nooit iets durven te stelen in een winkel, dat dan weer niet! Veel te bang om gepakt te worden! xxx
- Lekker naar de McDonalds terwijl we eigenlijk in de wiskunde les moesten zitten - snoepjes gepikt uit die bakken bij de Jamin - te hard rijden, maar dat doe ik nu niet meer zo vaak. Heb al zo veel boetes gehad, echt zonde van mijn geld. Het grootste stuk van en naar mijn werk is overigens trajectcontrole, dus ja, dan heeft het ook niet meer echt zin natuurlijk. Geheid dat je dan een boete thuis krijgt - lekker dronken op de fiets na een avondje uit eten en in de kroeg hangen - en als klap op de vuurpijl heb ik mijn moeder wel eens een klap verkocht Shame on me!!! Ik kreeg ook een flinke jetser terug, terwijl mijn moeder me nooit sloeg verder. Verder ben ik volgens mij behoorlijk braaf geweest.
Het ergste wat ik ooit heb gedaan is in de nacht op 1 april alle sloten van onze school dicht gesoldeerd en een kaartje aan de deur knop gehangen met de tekst '' Dat is pecht, sleutelgat weg '' .. Dat is al een hele tijd geleden hoor maar vind dit toch eigenlijk wel het ergste van alles .. we hebben enorm gelachen en er is nooit iemand achter gekomen .. Nu vraag ik me af hoe ik op het zotte idee ben gekomen om zoiets te doen Ik was zeer irritant op school.. werd ook wel de punaise freak genoemd, en ging altijd overal punaises neer leggen op stoelen, en ik deed me altijd voor als de brave maagd maria en had altijd goede cijfers waardoor leraren nooit geloofde dat ik de schuldige was .. Hihiih Voor de rest ben ik nu wel braaf hoor.
-graffiti spuiten -brandjes stichten -straatmeubilair gestolen -uit winkels gestolen (totdat ik werd opgepakt) -inbreken op verboden terreinen (oa voor fotografie) -autorijden voor mijn 18e -veel gespijbelt -zwart gereisd -skippen (eten uit supermarkt containers meenemen) -illegale feesten bezocht -veel illegale drugs gebruikt -etcetera.. Tegenwoordig ben ik bijna te burgelijk
Toen ik klein was, wel eens snoepjes uit die bakken waar je het uit kan scheppen bij de trekpleister en kruidvat. Spijbelen ook wel eens, en dan vooral de laatste twee uur, lekker op tijd weer thuis..