heb jij al eens iets gedaan dat niet mag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

;) ... En wij waren gewoon bloed serieus en deden ook alsof wij het echt ASOCIAAL vonden dat mensen zoiets deden ;)

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Toen ik nog een broekie van een jaar of 6 was, zeiden vriendjes op straat dat ik niks bij de plaatselijke supermarkt durfde te stelen. Om me toen te bewijzen heb ik dat wel gedaan. Een hele zak vol.
    Toen ik thuis kwam zag mijn moeder die zak liggen en vroeg aan mij waar dat vandaan kwam, toen heb ik alles opgebiecht. Echter toen ze in de zak keek moest ze heel hard lachen, het waren allemaal rolletjes garen, en naalden.

Verder ook wel regelmatig gespijbeld.

Maar verder ben ik heel braaf eigenlijk.

3. Aura

Aura Niet meer actief

Jeee als ik sommige dingen hier lees voel ik me echt een ouderwets boerinnetje....Dan heb ik het niet over de dingen die in pubertijd gedaan werden of als kind maar vandaag de dag nog...

Vroeg was ik alles behalve lief, spijbelde meer dan dat ik opschool was, reed scooter toen ik 13 was stiekem met oudere vrienden op de parkeerplaats, als examenstunt hadden we overleg aangevraagd maar ze verboden een examenstunt toen hebben we rookbommetjes en 200 sprinkhanenen door de school verspreid :$....
    En het ergste van alles was toen ik ruzie met mijn zusje had (kinderlijke ruzie) en een pen naar haar gooide maar die in haar oog terecht kwam :$ gelukkig heeft ze geen blijvende schade ondervonden maar vond dit wel heel erg en heb toen meteen maar spaarpot omgegooid en oorbelletjes voor haar gekocht...Gelukkig zijn we nu beste vriendinnen :D

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Uhhmm
    - Veel drugs gebruikt, alles eigelijk wel. Leuke periode gehad, maar toen ik 19 was vond ik het wel leuk geweest.
    - Illegale feesten.
    - Geld pikken van mijn ouders.
    - Prijskaartjes omwisselen bij winkels :p
    - Wel eens wat gestolen, vooral bij de SRV'er ( sloffen peuken, die vent zat zo een uur bij een oud miens binnen )
    - Rij wel eens te hard, maar nooit meer dan 20 km en dan alleen op de snelweg.
    - Wel eens door rood gereden, pokke stoplicht dat heel even op groen stond en héél lang op rood.
    - Stelen van werkgevers ( was toen een jaar of 15 )

Maar nu ben ik een super saaie, burgelijke mama die eigelijk nooit wat verkeerd doet :p

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb eigenlijk nog nooit gejat, daar ben ik te braaf voor.

Wel rij ik altijd te hard (ook een keer mijn rijbewijs voor een aantal dagen moeten inleveren) en zit ik niet handfree te bellen :oops:

En toen ik 14 was, ging ik 'logeren' bij een vriendinnetje, toen zijn we tot 4 uur snachts uitgegaan, alleen op de fiets erheen enz. Heb het later wel eerlijk aan mijn moeder opgebiecht, ze vond het niet zo heel leuk. (als Sasha dat zou doen, zou ik dr benen breken!)

6. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    poeh nou ik kan wel even bezig zijn denk ik.

drugs gebruikt ( alles behlave heroine)en dat ook op school.
    illegale feesten
    prijsjes verwisselen in de winkels
    spijbelen..heeeeel veeeeel
    echt wel een paar keer wat gestolen vroeger
    fikkie steken , maar dan eigenlijk alleen met oud en nieuw, dus dat is normaal haha...hier in den haag dan.
    geld gepikt van me ouders en dat vind ik nog t ergst van alles. t was nooit veel, maar heb t wel gedaan. en dat terwijl ik alles had wat mijn hartje begeerde.

7. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    oja en ook een scooter die te hard rijdt

8. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Heb weleens drugs gebruikt , xtc en coke ..
    Vreemdgegaan , 2x zelfs ( ben niet zo monogaam aangelegd :) )
    Gestolen spullen gekocht , kon zelfs iemand die op bestelling ging jatten ..
    Dronken achter het stuur gezeten als we van het uitgaan terug kwamen ( ben er allesbehalve trots op )

Was tegen mn 18de tot en met mn 24ste niet echt een heilig boontje , had ook nog niet echt dat verantwoordelijkheids gevoel ..

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Op mijn 6e mijn 1e pakje sigaretten gejat van mijn moeder
    Op mijn 12e op een brommer rijden
    Op mijn 17e stiekum auto rijden.

10. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    o ja autorijden toen ik mn rijbewijs nog niet had!
    (maar mocht van mn vader als hij ernaast zat...moest toch mn auto even uitproberen!(heel vaak) )

11. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Haha... toen ik de 1e twee, drie pagina's las dacht ik nooit te gaan posten, maar gelukkig zijn er meer die niet zo heel braaf geweest zijn :D

Eeeuhmm... heb je even?
    - illegale drugs (ik las dat iemand zei "alles, behalve heroine" , dat klopt wel zo ongeveer)
    - veeeel winkeldiefstallen vroeger (maar gelukkig nooit gepakt)
    - te hard rijden en bellen in de auto
    - ook wel eens dronken gereden (zou ik echt niet meer doen trouwens)
    - openbare dronkenschap en sex in het openbaar
    - ontrouw (niet volgens de wet verboden, maar toch..)
    - spullen gekocht en doorverkocht waarvan ik wist dat ze 'van de vrachtwagen gevallen' waren...

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

scooter rijden en nog geen 16
    auto rijden en nog geen rijbewijs
    en verder te hard gereden en een keer door rood enzo.
    verder kan ik niet echt iets bedenken

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Te hard gereden.... dat gebeurt me regelmatig! En dat wordt weleens bestraft ook helaas ;)
    Niet extreem hoor, de 30-50km zones, daar ben ik heel erg braaf. Maar 80? 100 is leuker. 120? 140 is leuker... en op de duitse snelwegen reed ik met gemak 180-190 als we op wintersport gingen, maar toen hadden we Charlotte nog niet, dat lijkt alweer jaren geleden. Maar nu zou geen haar op mijn hoofd eraan denken nog ooit eens zo hard te knallen op een snelweg!
    Verder... ben ik erg lief want ik kan niets meer bedenken :D

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Oow ik was een zeer opstandige puber dus heb ook wel zo'n beetje alles gedaan wat "niet mag"
    maar het ergste wat ik toch wel meegemaakt heb en waar ik achteraf ook echt denk hoe heb ik dat kunnen doen is toch wel dat ik vastgezeten heb voor n ruzie.. :(

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#55 wonderteam, 14 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2009
    Ik ben in shock hoe vaak hier staat hoeveel mensen hier veel te hard rijden ( op snelweg/ 's nachts ) Ooit over nagedacht hoe het voor jullie evt nabestaanden ( partner/kind) is als de politie aan de deur komt om te vertellen dat je dood bent door te hard rijden? éénzijdig ongelukk. Trust me ,ik heb dit meegemaakt 9 jaar geleden en het was voor ons een hel op aarde. Ik zou mijn kind/partner dit never nooit aan willen doen en rijd dus ook niet te hard. Oja en voor alle duidelijkheid het ongeluk van mijn broer is ook op een rustig moment gebeurd.
    Zo moest dit wel even krijt ,want schrik hier echt van.

Heb het trouwens niet over een paar kilometer te hard, want ook ik heb dit wel eens gedaan,, maar heb het wel over 25/30/40/50 km etc te hard
    Ontopic :)

Ik heb 15 jaar geleden snoep gepikt.
    Een keer 5 gulden van mijn zus.
    ontrouw
    fout parkeren
    stiekem 's nachts het huis uit om te gaan stappen.
    sex in openbaar .

en vast nog wel genoeg andere dingen.

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Oeh, nou ik heb nogal wat gedaan.

In mijn jeugd:

-Winkeldiefstal (veel en nooit gepakt)
    -Spijbelen
    -Sex in het openbaar
    -Ontrouw
    -Autorijden voor mijn 18de
    -Stiekem gaan stappen toen het niet mocht

In de minder jeugdige tijd :D

-Parkeren op een plek voor mensen met kinderen (heel soms bij de AH) zonder kind, alleen de stoel erin
    -Ver voor de zwangerschap nam ik weleens een jointje mee over de grens
    -Roken zonder dat mijn man het wist (ben alweer gestopt ook hoor)
    -Uitgaven goedkoper maken thuis (dus liegen over de prijs)
    -Dubbel parkeren of op de stoep

En het zal vast nog wel meer zijn maar daar kom ik nu even niet op

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    - Dingen gestolen als kind (duurste was eens een sjaal)
    - Heel veel gespijbeld
    - Hier betaal je belachelijk veel bij de milieustraat om afval te brengen. De schuttingen waren ongeveer nieuw net zo duur als het weggooien van de oude. Tja, dus wij zijn regelmatig naar het buitengebied gereden en hebben daar de schuttingen en nog wat van dat soort dingen in de berm gegooid.
    - Te hard rijden (al doe ik dat niet zo snel met de kinderen in de auto en ook nooit veel te hard) en bellen in de auto.
    - Uren opgeschreven die ik helemaal niet werkte, maar ik was altijd als eerste daar op kantoor, dus niemand had dat ooit door.
    - In de tram te weinig stempelen en dan gewoon heel dom kijken als ze er wat van zeggen, nooit een boete voor gehad. Oh ja, en natuurlijk altijd stempelen over stempels die heel wazig waren.
    - Op het vliegveld met iemand in de bar van het Hilton vanalles gedronken en gewoon maar een kamernummer opgenoemd en nooit betaald.
    - Hetzelfde deed ik door een heel goedkoop hotel te nemen in het buitenland en overdag naar een resort te gaan en daar lekker alles te doen en drinken. Ze dachten allemaal dat ik in dat resort verbleef, dus hoefde nergens voor te betalen.
    - Met zijn tweetjes een hotel boeken en met zijn vieren in de kamer slapen. Ook gewoon wel met zijn vieren gaan ontbijten en nog hadden ze niets door.

Ik stop maar, want er komt steeds meer boven.

18. Volgens mijn moeder heb ik vroeger toen ik een jaar of 6 was, een keer een lippenstift gejat bij de drogist. Moest hem zelf terug gaan brengen van mijn moeder.
    Echter kan ik me daar niets meer van herinneren..

En later, toen ik een jaar of 12 was, heb ik met een heel stel andere kindjes, een naambordje bij iemand van de deur gejat, en bij weer iemand anders erop geschroeft.
    Een van de vriendinnentjes had namelijk de electrische schroevendraaier van haar moeder "geleend".
    Was wel lachen, was namelijk bij de grootste zeikerd van de straat. Oow wat wsa die man kwaad hahah..

19. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Te hard rijden doe ik eigenlijk bijna nooit. Hooguit eens per ongeluk. Ik heb in de afgelopen 2 jaar 3 bekeuringen gehad voor te hard rijden (6km, 9 km en 10 km) en dat vond ik zo zonde van het geld. Het waren trouwens ook mijn eerste 3 bekeuringen die ik kreeg en ik heb mijn rijbewijs al 22 jaar.

Maar ik zag ook ergens openbaar dronkenschap. Ja, ik ook maar alleen als ik niet hoefde te rijden (auto, brommer of motor).
    Ik heb ook eens geld gestolen van mijn ma omdat ik een rolletje drop wilde kopen.
    Bellen in de auto doe ik niet, sms-en soms wel.
    Verkeerd telefoonnummer doorgeven bij enquetes

Ik ben eigenlijk best wel braaf tegenwoordig :D maar vroeger echt niet

20. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Eigenlijk ben ik altijd heel braaf geweest :D
    maar in de 3de klas van de middelbare school, had ik een vriendinnetje die niet zo braaf was en mij daar in mee trok.
    - spijbelen, en dan elkaar ziek melden met de telefoon
    - blowen (1x gedaan en toen zooo verschrikkelijk ziek geworden, nooit meer gedaan trouwens)

verder:
    - zonder licht gefietst ;)
    - ik rij regelmatig te hard ( 10 a 20 km per uur te hard). Maar wel op plekken waar het "kan".
    - afval gedumpt op een bouwterrein
    - de vijver van de buurman lekgestoken (kerel woont er nooit en die vijver stonk zo verschrikkelijk met 30 graden. Onze katten zijn er ook beide een keer ingevallen. Eén van de katten heeft daardoor een longontsteking opgelopen!) Dus dat is wel een beetje legaal ;)

Deel Deze Pagina